بازدید 6195
۴

لغو مجوز یک دانشگاه جعلی

عنوان شده بود که این دانشگاه مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد، در پیگیری‌ها مشخص شد که فردی غیرقانونی این "به ظاهر دانشگاه" را تأسیس کرده است و با هماهنگی وزارت علوم و بهداشت مشخص شد که مجوز این وزارتخانه را ندارد، در نهایت با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 24 February 2024

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد با یک دانشگاه جعلی در کشور گفت: این دانشگاه پول می‌گرفت تا دانشجوی پزشکی تربیت کند که با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در این باره گفت: در سفر به استان هرمزگان باخبر شدیم که چنین دانشگاهی شکل گرفته است و پول می‌گیرد تا دانشجوی پزشکی تربیت کند؛ عنوان شده بود که این دانشگاه مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد، در پیگیری‌ها مشخص شد که فردی غیرقانونی این "به ظاهر دانشگاه" را تأسیس کرده است و با هماهنگی وزارت علوم و بهداشت مشخص شد که مجوز این وزارتخانه را ندارد، در نهایت با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که رصد خیلی مهم است. در رصد مسائل نباید محافظه‌کارانه برخورد کرد آنچنان که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که محافظه‌کاری قاتل انقلاب اسلامی است، برخی محافظه‌کاری را در پیش می‌گیرند و این رویکرد باید اصلاح شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عجب
می توان پی گیری کرد چه کسانی این بین رشوه گرفته اند و این چنین علم را به سخره گرفته اند! باید شدیدترین خکم را برای این افراد اجرا کرد.
واقعا این کشور وملت تا کجا پیش خوان رفت دیگه این ملت چیکار کردن دانشگاه جعلی این کشور در کدام جایگاه دنیا قرار دارد
به این میگن قدرت فرای قانون!
معلوم نیست وزارتخونه ها چه کاره اند!
متاسفانه این دانشگاه غیرقانونی که حتی اسم هم ندارد که در خبر تابناک قید شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!! مدتها به شکل غیرقانونی فعالیت می کرده و وزارت علوم از وجود چنین دانشگاهی بی اطلاع بوده است !!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی