بازدید 30601

اعلام ممنوعیت‌ و محدودیت‌ تردد در تهران

جزئیات ممنوعیت‌ تردد و محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 24 February 2024

 اعلام ممنوعیت‌ و محدودیت‌ تردد در تهران
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب‌جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم، از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ امروز، شنبه «پنجم اسفند ماه ۱۴۰۲»، در برنامه زنده «شهر امن» در خصوص محدودیت تردد در خیابان‌های مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب‌جمع جهت روان‌سازی ترددها در مراسمات نیمه شعبان توضیحاتی ارائه کرد.

او افزود: از امروز بعدازظهر، مموران پلیس راهور به‌صورت صد درصد آماده‌باش هستند و در سطح معابر برای روان‌سازی ترافیک حضور خواهند داشت.

مومنی بیان کرد: از مسئولین هیئات مذهبی تقاضا داریم تا حد امکان از پیاده‌رو و کانال‌های آب برای برپایی موکب‌های پخش نذورات استفاده کنند و تا حد امکان، جوی‌های آب را بپوشانند و از سطح سواره‌رو کمتر استفاده کنند تا کمتر ترافیک داشته باشیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب‌جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم، از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ  گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای شرکت در مراسم‌ها، حتما از حمل‌ و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند و کمتر از وسیله نقلیه شخصی برای آمدن به این محدوده‌ها استفاده کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست