بازدید 1776
۴

تاکید دولت بر تامین اتوبوس برقی با اولویت تولید داخل

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مجموعه وزارت کشور از طرف دولت برای حمایت از تولید اتوبوس برقی پای کار آمده و خرید متمرکزی از انواع محصولات داخلی را انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 23 February 2024

به گزارش «تابناک»، محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت ایران خودرو دیزل در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به کیفیت قابل قبول اتوبوس برقی تولید داخل گفت: برخی شهرداری‌ها به علت هزینه و قیمت تمام شده، محصول خارجی را ترجیح دادند که با برگزاری جلسه فنی، تولید داخل را در اولویت قرار خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه از سیاست‌های اولویت دار دولت سیزدهم، توجه ویژه به حوزه صنعت و تولید داخل است گفت: در مدتی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد بسیاری از صنایع به رشد و شکوفایی دست یافته اند. یکی از کارخانه ها، مجموعه‌ها و حوزه‌های بزرگ تولیدی که جزو صنایع بزرگ کشور محسوب می‌شود و در چند سال اخیر توانسته به رشد و شکوفایی از نظر شاخص‌های کمی و کیفی دست یابد مجموعه ایران خودرو دیزل است به طوری که تولید آن از ۲ هزار دستگاه در عرض سه سال به ۱۸ هزار دستگاه رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چه رانت و پولی پشت این کارا براشون هست خدا میدونه
تا میخاد کشور یک پیشرفتی کنه مافیا داخلی اجازه نمیده داخلی ها اگر بساز بودن وضع مملکت این نبود
داخلیا پول رو می گیرن می خورن میرن از خارج کل قطعات رو میارن حتی آرم ایرانخودرو هم از همونحا سفاش میدن و فقط آرم رو میچسبونن و میشه تولید داخل
با قیمت بیشتر و کیفیت نصب پایینتر
چرا در حالیکه واردات آن از کشورهای صاحب صنعت، کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است و از کیفیت آن نیز می توان مطمئن بود، همچنان بر ساخت آن در داخل تأکید می شود؟! واردات برخی کالاها از خارج از کشور به معنای ضعف ما نیست بلکه به معنای انتخاب عاقلانه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست