بازدید 1970
۲

یادداشت اعتراضی روسیه به آمریکا درباره توهین بایدن

سفیر روسیه در آمریکا در پی اظهارت توهین‌آمیز جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که همتای روس خود را دیوانه و حرامزاده خوانده بود،به وزارت خارجه ایالات متحده یادداشت اعتراضی فرستاد.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 23 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن پنجشنبه شب در کانال تلگرامی سفارت گفت: ما یادداشت اعتراضی شدیدی را به دلیل توهین ظالمانه و غیرقابل قبول رهبری آمریکا به رئیس جمهوری روسیه ارسال کردیم.

آنتونوف خاطرنشان کرد، بعید است که یک عذرخواهی ساده وضعیت را حل کند. «البته مقامات ایالات متحده این کار را انجام نخواهند داد.»

وی افزود: دقیق‌تر بگویم، ما انتظار نداریم که واکنش مناسبی ببینیم. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چنین رفتارهایی مانند این به یک اتفاق عادی تبدیل می‌شوند.

سفیر روسیه اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که لفاظی‌های غیرقابل قبول مقامات ایالات متحده صرفا نشان‌دهنده بی‌کفایتی و فقدان عقل سلیم در سیاست فعلی آنها در روسیه است.

به گزارش رویترز، بایدن هفته جاری ریس جمهوری آمریکا در جریان یک جلسه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انتخابات ۲۰۲۴، پوتین را «دیوانه» و " حرامزاده " خواند.

وی در این جلسه خصوصی در سانفرانسیسکو در حالیکه درباره تغییرات آب و هوایی سخن می‌گفت، اظهار کرد: ما یک دیوانه مانند پوتین و دیگران داریم و همیشه باید نگران جنگ هسته‌ای باشیم اما تهدید موجود برای بشریت، اقلیمی است.

ولادیمیر پوتین پنجشنبه در واکنش به اهانت رئیس جمهوری آمریکا که همتای روسی خود را دیوانه خواند، بار دیگر تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
شما فحش رو بندا زمین صاحبش برش میداره
واقعا بیطرف قضاوت کنیم پوتین با حمله به اوکراین و کشتار و نابودی به هر دلیل و بایدن و ترامپ با حمله به کشورها و حمایت از جنایت به هر دلبل کدومشون از نظر عقلی سالم هستن یک انسان سالم دست به چنین اقداماتی میزنه پس دیوانه هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست