بازدید 3568

صعود میلان و بنفیکا در لیگ اروپا

کد خبر: ۱۲۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ 23 February 2024

در آغاز دور برگشت از بازی‌های پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا،  پنجشنبه شب از ساعت 21:30 به وقت تهران چهار بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم میلان با وجود شکست 3 بر 2 در خانه رن فرانسه به دلیل پیروزی 3 بر صفر در بازی رفت جواز صعود گرفت.

بنجامین بوریگارد در دقایق 11، 54 (پنالتی) و 68 (پنالتی) برای رن گلزنی کرد و گل‌‌های میلان هم توسط لوکا یوویچ (22) و رافائل لیائو (58) به ثمر رسیدند. به این ترتیب میلان در مجموع دو بازی با نتیجه 5 بر 3 بر حریف فرانسوی‌اش غلبه کرد و به مرحله حذفی راه یافت. میلان یکی از تیم‌‌های سوم حذف‌شده مرحله لیگ قهرمانان اروپا بود.

در بازی همزمان، بنفیکای پرتغال، تولوز یکی دیگر از نمایندگان فرانسه را حذف کرد. نبرد این دو تیم در فرانسه اگرچه گلی در بر نداشت، اما پیروزی ۲ بر یک بنفیکا در بازی رفت، حکم به صعود این تیم داد. بنفیکا نیز مانند میلان از تیم‌‌های سوم حذف‌شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود.

سرنوشت دو بازی دیگر اما در وقت‌های معمول مشخص نشد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در یکی از این بازی‌ها نبرد فرایبورگ و لانس در آلمان 2 - 2 مساوی شد و این در حالی بود که بازی رفت این دو تیم در فرانسه بدون گل به پایان رسیده بود. همچنین نبرد براگای پرتغال با قره‌باغ آذربایجان با وجود پیروزی 2 بر صفر در خانه آذربایجان به دلیل باخت 4 بر 2 بازی رفت، در 90 دقیقه برنده نداشت.

دیدارهای دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا با چهار بازی دیگر از ساعت 23:30 پیگیری شده است.

امشب دیدارهای دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا نیز آغاز شد که در یکی از آنها تیم دینامو زاگرب در غیاب مدافع ایرانی خود، صادق محرمی برابر میهمانش رئال بتیس به تساوی یک - یک رضایت داد، اما با توجه به برتری یک بر صفر بازی رفت، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و صعود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست