بازدید 3436

اسیدپاشی با لباس زنانه در نیمه شب

کد خبر: ۱۲۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 22 February 2024

مرد میانسالی که بر سر حضانت دختر نوجوانش با همسر سابق خود درگیری داشت با شکایت وی به اتهام اسیدپاشی روی خودرو بازداشت شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از اسیدپاشی روی خودرو پرایدش خبر داد و گفت: دقایقی قبل از خانه بیرون آمدم تا سوار خودروام شوم اما ناگهان متوجه شدم خودروام را با اسید سوزانده‌اند و خسارت زیادی به خودرو وارد شده است.

پس از این شکایت، تیمی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. شاکی در تحقیقات گفت: چند سال قبل با وجود 2 فرزند دختر از همسر اولم جدا شدم. دختر 14 ساله‌ام نزد من ماند و دختر 16 ساله‌ام با پدرش زندگی می‌کرد. مدتی بعد هر دو ازدواج کردیم و همسر سابقم از ازدواج دومش صاحب یک پسر شد.

بعد از مدتی اما او به سراغم آمد و گفت چون دخترمان دیگر بزرگ شده دلش نمی‌خواهد دخترش با ناپدری زندگی کند و می‌خواهد او را نزد خودش ببرد. اما من مخالفت کردم و گفتم اجازه نمی‌دهم او را از من بگیری. با این حال اوایل دی یک بار مقابل مدرسه دخترم رفته بود بی‌خبر از من تا او را با خود ببرد، اما چون به مسئولان مدرسه ماجرا را گفته بودم، آنها فوراً با من تماس گرفتند و سریع خودم را به آنجا رساندم. آن روز با دعوا و درگیری اجازه ندادم دخترم را با خود ببرد. اما حالا تصور می‌کنم که ماجرای اسیدپاشی کار همسر سابقم باشد.

در ادامه تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، مشخص شد که نیمه شب دو زن در حالی که با چادر چهره‌هایشان را پوشانده بودند به سمت خودرو رفته و اقدام به اسیدپاشی و تخریب خودرو کرده‌اند. در بازبینی دوربین‌ها، مشخص شد فردای روز حادثه همسر سابق شاکی و زنی جوان که همسرش بود در اطراف خانه شاکی دیده شده‌اند.  زمانی که تصاویر دو زن در شب حادثه به دقت مورد بازبینی دقیق قرار گرفت، مشخص شد یکی از آنها مرد است که لباس زنانه پوشیده است.

همچنین شاکی با دیدن تصاویر و تطبیق نوع راه رفتن و جثه آنها احتمال داد وی همان همسر سابقش باشد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت، مرد میانسال و همسرش بازداشت شدند، اما هردو منکر دخالت در این ماجرا هستند با این حال تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی