بازدید 5411

رویانیان: نامزد مستقل نیستم

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: لیست ها و احزاب مختلفی وجود دارد و اَمثال من که تجربه این کار و یا سرمایه مالی و مراودات خاصی ندارند، نمی‌توانند مستقل ورود کنند.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 21 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد رویانیان نامزد انتخابات مجلس دوازدهم باحضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران در پاسخ به این سوال که آیا به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده است؟ گفت: در تهران نمی‌توان مستقل حضور داشت. لیست ها و احزاب مختلف وجود دارد که اَمثال من که تجربه این کار را نداشتند یا سرمایه مالی و مراودات خاصی ندارند، نمی توانند مستقل ورود کنند.

وی درباره اینکه با کدام ائتلاف ها رایزنی کرده‌اید؟ افزود: همه لیست ها برای ما جلسه گذاشتند اما نمی دانم در کدام فهرست هستم.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم درپاسخ به این‌ سوال که آیا در لیست امنا حضور خواهید داشت؟ اظهار کرد: می گویند، اما من اول در شورای وحدت شرکت کردم و هنوز نمی‌دانم در کدام لیست هستم.

رویانیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر در فهرستی قرار نگیرید، انصراف خواهید داد؟ گفت؛ اکنون نمی‌توانم پاسخ بدهم به موقع تصمیم می‌گیرم.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران تا فردا پنجشنبه (سوم اسفندماه) در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) ادامه دارد. همچنین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نیز ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست