بازدید 30165

چهره آلن دلون در 90 سالگی

آلن دلون را اسطوره بازیگری سینمای فرانسه و جهان می‌دانند. پسر خوش قیافه‌ای که در دوران شکوه بازیگری‌اش یعنی سال‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ میلادی، دل همه تماشاچیان سینما را در تمام دنیا ربوده بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک، چندی پیش اعلام کرده بودند که آلن دلون قصد انجام مرگ خود خواسته با کمک پزشکان دارد. دو هفته‌ای این خبر نقل قول همه سینمایی‌ها شده بود تا این‌که پسرش اعلام کرد این خبر کذب محض است و پدرش قصد چنین کاری ندارد. حالا طی ۲۴ ساعت گذشته عکسی از او منتشر شده در حال تماشای فیلمی است که خودش در آن بازی کرده بود.
چهره آلن دلون 90 ساله+ عکس

در ایران آلن دلون را با صدای خسرو خسروشاهی می شناسند اما تا قبل خسروشاهی دوبلور هایی دیگه ای هم جای دلون گفتند مثل فیلم های روکو و برادرانش و هر شماره‌ای می‌تواند برنده باشد .

دلون در سال ۱۹۸۵ جایزهٔ سزار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم داستان ما (۱۹۸۴) دریافت کرد. او در سال ۱۹۹۱ نشان لژیون دونور فرانسه را دریافت کرد. او در چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برنده خرس طلایی افتخاری شد.همچنین در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ جایزهٔ نخل طلای افتخاری را دریافت کرد.

 

اولین نامزد او رومی اشنایدر بود که قبل از آن‌که کارشان به ازدواج کشیده شود، از هم جدا شدند. آلن دلون سپس در سال ۱۹۶۴ با ناتالی کانوواس ازدواج کرد و از او صاحب یک پسر به نام «آنتونی» شد. وی بازیگر سینما است. در سال ۱۹۶۹ این دو از هم جدا شدند. اما یک حادثهٔ مهم در زندگی آلن در سال ۱۹۶۸ به‌وقوع پیوست.

در این سال، جسد «استفن مارکوویچ» محافظ سابق دلون در گاراژ خانهٔ وی پیدا شد. شایعات حاکی از آن بود که آلن دلون وی را به‌دلیل علاقه به «ناتالی» کشته. به‌هرحال، هیچ‌گاه زاویهٔ تاریآلن دلون در سال ۱۹۸۷ در ۵۲ سالگی با یک مانکن هلندی به نام رُزالی فان بیرمَن ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام «آنوشْکا» و پسری به نام «آلن فابیانی» شد. در سال ۲۰۰۲ این دو از هم جدا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
لامصب تو 90 سالگی هم موهاش از منه 40 ساله بیشتره!!! آخه چرا ؟؟
پاسخ ها
وحید
| Germany |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
چون شما شامپو گلان تخم مرغی میزنی به کلت، اون شامپور پیگور آمریکایی
آمو هنوزم خوشتیپه
این عکس ۹۰سالگیش نیست خیلی پیرتر وشکسته تراز این عکس شده
هنوزم خوش تیپ
عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خیلی خوشتیپه خوشبحال زنش خداشانس بده هنوزم بااین سن بازم خاهان داره
دوست مادرست گفت این عکس حدود۲۰سال پیشه چون عکسهاشو دیدم.۷۰ساله بوده تقریبا.شاید۲سه سال بیشتر
می.خواست.خودکشی.کنه.چی.شد؟
همون چهره فقط موهاش سفیدشده بسیار جذاب
این الان یه شوگر ددی تمام و کمال میتونه باشه . مرگ خودخواسته چیه
یه جذاب خوش تیپ همیشه خوش تیپ و جذابه
این عکس ۹۰ سالگیش نیست توآرشیو ندارین نزنین
چه کیفی کرد تو طول دوران زندگیش
الن دلون همیشه در زندگی الگویی برای طرز لباس پوشیدن و سلطان فردین خودمون و ایرج الگوهایی از شکست ناپذیری در زندگی و آواز بوده اند ............??
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار