بازدید 2003

چقدر یارانه تشویقی پرداخت شد؟

۱۱ روز از اجرای طرح عید تا عید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گذرد و اطلاعات ارائه شده از متولیان این طرح نشانگر رسیدن آثار این طرح به سفره مردم است.
کد خبر: ۱۲۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 20 February 2024

 
به گزارش تابناک به نقل از همشهری، طبق آخرین اطلاعات وزارت کار، با اجرای طرح عید تا عید و تخصیص یارانه تشویقی به ۷ دهک در طرح کالابرگ، بالغ‌بر ۳۰ هزار میلیارد تومان به سفره مردم تزریق شده و در حوزه تولید به جریان افتاده است.

طرح کالابرگ که پیش‌ازاین به‌صورت مشروط یارانه بگیران را مشمول یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی می‌کرد، با اجرای طرح عید تا عید از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، همه یارانه بگیران ۷ دهک درآمد را مشمول بی‌قیدوشرط یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کرده و این افراد فقط کافی است نسبت به خرید کالاهای طرح کالابرگ از فروشگاه‌های اقدام کنند تا مشمول این جایزه شوند.

علیرضا عسگریان، معاون اقتصادی و امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، می‌گوید: مردم از طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کردند و تنها در ۲۲ بهمن ۸۰۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت شد که سوای یارانه عمومی بود.

به گفته او، از ابتدای دولت گفته می‌شد که سفره مردم باید تقویت شود و بر همین اساس بود که یارانه ۴۵ هزار تومانی به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان رسید و مشوق‌های یارانه‌ای نیز با اجرای طرح کالابرگ سر سفره مردم آمد.

بر اساس آمارهایی که عسگریان ارائه داده، ۵۷ درصد مردم از این طرح استقبال کرده‌اند و باعث شده است تا ۳۰ هزار میلیارد تومان سر سفره مردم برود و جریان تولیدی در حرکت باشد.

به گفته این مقام مسئول در ۱۱ روز سپری شده از اجرای طرح عید تا عید، ۳۲ میلیون بسته غذایی توزیع شده است و ماه دیگر هم ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان وارد سفره مردم می‌شود.

معاون اقتصادی و امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مشکلات و مسائل طرح عید تا عید، می‌گوید: شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اتمام طرح در بهمن‌ماه که منجر به صف شد و متخلفانی که اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار دادند به تعزیرات معرفی شدند. همچنین برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادعا می‌کنند به سامانه متصل نیستند که این غلط است و همگی به درگاه مربوطه متصل هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست