بازدید 43051

زمان عرضه گسترده سکه جدید و بدون تاریخ اعلام شد

عرضه گسترده سکه در مرکز مبادله ایران به زودی آغاز خواهد شد. رئیس کل بانک مرکزی پیش از این گفته بود: توان ضرب روزانه ۲۰ هزار سکه را داریم و فعلا با ضرب سکه تمام کار را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 18 February 2024

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مدت یک ماه گذشته که منتهی به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار شد، مرکز مبادله ایران در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد. وی افزود: اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه عرضه سکه در این مرکز به زودی اطلاع رسانی می شود.

زمان عرضه گسترده سکه جدید و بدون تاریخ اعلام شد

بر اساس این گزارش؛ پیش از این و در ۲۴ دی ماه سال جاری، فرزین رئیس کل بانک مرکزی با حضور در مرکز نشر اسکناس و ضرب سکه بانک مرکزی گفته بود: سکه جدیدی در دستور کار این مرکز است که به بازار عرضه می‌شود؛ سکه‌های جدید بدون تاریخ و تمام بهار آزادی با طرح جدید ضرب شده است.

فرزین با تأکید بر اینکه سکه‌های جدید بانک مرکزی با سکه‌های قبلی ضرب شده تفاوت‌هایی دارد، تصریح کرد: توان ضرب روزانه ۲۰ هزار سکه را داریم، فعلا با ضرب سکه تمام کار را شروع می‌کنیم.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار