بازدید 11380
صد و سی و چهارمین روز جنگ غزه

توضیحات عجیب و شنیدنی بازجوی اسرائیلی از شخصیت یحیی السنوار/جنایت جدید ارتش اسرائیل در غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و سی و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 18 February 2024

توصیفات عجیب و شنیدنی بازجوی اسرائیلی از شخصیت یحیی السنوار

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و سی و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

اسرائیل نمی‌تواند حماس را با جنگ شکست دهد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۴

جوزپ بورل تاکید کرد رژیم صهیونیستی نمی‌تواند حماس را با جنگ شکست دهد.

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت باید یک طرح آتی برای ملت فلسطین براساس راهکار تشکیل دو دولت ارائه کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، بورل افزود: اگر می‌خواهیم نقش ژئوپلیتیکی در نزاع میان فلسطین و اسرائیل داشته باشیم، باید متحدتر باشیم. همین مساله در پرونده اوکراین هم صدق می‌کند اما در اینجا رویکردهای متفاوتی وجود دارد و بسیاری از کشورها می‌خواهند بازی خودشان را انجام دهند.

وی تصریح کرد بدون جهت گیری روشن برای آینده مردم فلسطین، صلحی در خاورمیانه برقرار نخواهد شد. راه حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی نظامی نیست.

بورل تاکید کرد: حماس یک ایده است و شما نمی‌توانید هیچ ایده‌ای را از بین ببرید.

مصر یادداشتی را درباره جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به لاهه ارائه کرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۱

دولت مصر یادداشتی را درباره با جنایات رژیم صهیونیستی در  فلسطین به دیوان دادگستری بین‌المللی ارائه کرد.

 «ضیاء رشوان» رئیس سرویس اطلاعات دولتی مصر امروز یکشنبه اعلام کرد قاهره یادداشتی را درباره جنایات رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین به این دیوان ارائه کرد.

وی همچنین گفت قاهره در نظر مشورتی که مجمع عمومی سازمان ملل از دیوان دادگستری بین‌المللی درباره اقدامات و عملکرد رژیم اشغالگر از سال ۱۹۶۷ در فلسطین خواسته، شرکت می‌کند و ۲۱ فوریه در این دیوان استدلال شفاهی ارائه خواهد کرد.

به نقل از روسیا الیوم، رشوان تاکید کرد این استدلال شفاهی شامل تایید صلاحیت دیوان دادگستری بین‌المللی برای بررسی نظر مشورتی است چرا که مجمع عمومی سازمان ملل یکی از نهادهایی است که مطابق منشور این سازمان مجاز به درخواست نظر مشورتی از دیوان است و از سوی دیگر موضوع به ابعاد حقوقی شهرک‌سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌پردازد که با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مشروع آن مغایرت دارد.

وی توضیح داد با توجه به موضوع نظر مشورتی، در یادداشت مصر غیرقانونی بودن اشغالگری رژیم صهیونیستی تایید شده است که برخلاف قوانین بین‌المللی بیش از ۷۵ سال طول کشیده است. در ادامه این یادداشت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی درباره الحاق اراضی، ویرانی منازل، اخراج فلسطینی‌ها و طرد آنها اشاره شده است که با قواعد مندرج در قوانین بین‌المللی از جمله حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین و ممنوعیت تصرف زمین مغایرت دارند.

این یادداشت همچنین شامل رد سیاست‌های رژیم صهیونیستی در مورد آزار و اذیت، تبعیض نژادی و سایر اقداماتی است که آشکارا اصول قوانین بین‌المللی حقوق بشر را نقض می‌کند.

بورل: تنش‌ها در کرانه باختری مانعی برای صلح است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۱

«جوسپ بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (یکشنبه) اظهار داشت: وضعیت در کرانه باختری اشغالی، مانع بزرگی برای پیدا کردن یک راه حل بلندمدت برای برقراری صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌ها است.

جوسپ بورل در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: کرانه باختری مانع اصلی راه حل «دو دولتی» است.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تنش‌ها در کرانه باختری، هشدار داد: ممکن است در آستانه انفجاری بزرگتر باشیم.

بورل افزود که اتحادیه اروپا باید از «طرح اعراب» برای ایجاد یک کشور فلسطینی شامل کرانه باختری و نوار غزه حمایت کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات بورل پس از آن بیان شد که روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا از طرحی برای به رسمیت شناخته شدن بین‌المللی کشور مستقل فلسطینی خبر داد ولی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر [رژیم] اسرائیل چنین طرحی را رد کرد.

روزنامه واشنگتن‌پست پیشتر به نقل از مقامات آمریکایی و عربی از طرح صلحی خبر داد که شامل جدول زمانی برای تشکیل دولت فلسطین است و طی روزهای آینده از آن رونمایی خواهد شد.

داسیلوا: آنچه در نوار غزه اتفاق می‌افتد یک «نسل‌کشی» است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۷

ئیس‌جمهور برزیل جنگ اسرائیل در غزه را با «هولوکاست» مقایسه و اظهار داشت: آنچه در نوار غزه برای مردم فلسطین رخ می‌دهد، یک جنگ نیست بلکه یک نسل‌کشی است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا» روز یکشنبه در جریان سی و هفتمین اجلاس اتحادیه آفریقا در شهر آدیس آبابا پایتخت اتیوپی، اسرائیل را به انجام «نسل‌کشی» علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه متهم کرد و جنگ این رژیم در غزه را با اقدامات «آدولف هیتلر» برای نابودی یهودیان مقایسه کرد.

رئیس‌جمهوری برزیل با بیان اینکه «این جنگ سربازان علیه سربازان نیست»، افزود: این جنگی میان ارتش بسیار آماده و زنان و کودکان است.

گفتنی است که نازی‌ها به رهبری هیتلر به طور هدفمند ۶ میلیون یهودی را در طول جنگ جهانی دوم کشتند.

«اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد که سفیر برزیل را به خاطر این اظهارات داسیلوا احضار می‌کند.

از سوی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، این اظهارات را «شرم‌آور و خطرناک» توصیف کرد.

نتانیاهو در بیانیه‌ای ادعا کرد: این بی‌اهمیت جلوه دادن هولوکاست و تلاش برای حمله به یهودیان و حق اسرائیل برای دفاع از خود است. انجام مقایسه بین اسرائیل و نازی‌ها و هیتلر عبور از خط قرمز ما است.

رئیس‌جمهور برزیل همچنین در نشست خبری اجلاس اتحادیه آفریقا با بیان اینکه «باید پیش از طرح هرگونه اتهامی، تحقیقات کاملی درباره مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد سرشناس کرملین انجام شود» گفت که در این لحظه خودداری از موضع‌گیری در مورد مرگ وی، موضوعی «منطقی» است.

لولا داسیلوا تصریح کرد: یک شهروند در زندان فوت کرده است، نمی‌دانم بیمار بوده یا مشکلی داشته است. تهمت زدن به معنای بی اهمیت دانستن [واقعیت] است. امیدوارم که پزشکی قانونی توضیحی در مورد علت مرگ این فرد ارائه دهد.

رئیس موساد به قطر می‌رود
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۳

یک رسانه صهیونیستی از سفر برنامه‌ریزی شده هیات رژیم صهیونیستی به دوحه قطر به ریاست رئیس موساد خبر داد.

 روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: اعضای یک هیات اسرائیلی به ریاست «دیوید بارنیا» رئیس موساد و «زاچی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی به دوحه سفر می‌کنند.

این رسانه صهیونیستی هدف از سفر این هیات به دوحه را تلاش برای پیشبردن مذاکرات و توافق تبادل اسرا با جنبش حماس اعلام کرد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای آزادی اعضای خانواده خود در غزه معترض و خشمگین هستند و معتقدند که کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل کارشکنی در زمینه دستیابی به توافق، نسبت به سرنوشت اسرا بی‌توجه است و بر ادامه جنگ تاکید دارد.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده میان نتانیاهو و نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه لغو شده است.

طبق گزارش این شبکه، قرار بود این نشست طی فردا (دوشنبه) برگزار شود.

تبادل آتش میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۲

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از حملات متقابل میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه «الجزیره» در این باره گزارش داد که ۲ موشک از جنوب لبنان به سمت پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی «شبعا» شلیک شد.

برخی منابع نیز از وارد شدن خسارات به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در «راس الناقوره» در پی این حملات موشکی خبر دادند.

در همین راستا، خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک خانه در منطقه «یارون» حمله کردند اما تلفاتی به همراه نداشت.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملات توپخانه‌ای و هوایی دیگری را به چند منطقه در جنوب لبنان انجام داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که «خالد محمد التامر» معروف به «ابو محمد فراس» از رزمندگان آن در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌است.

تشکیلات خودگردان فلسطین: حماس جزء لاینفک صحنه سیاسی فلسطین است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۴

خست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) تاکید کرد که جنبش حماس، بخش جدایی‌ناپذیر صحنه سیاسی فلسطین است.

به گزارش رسانه‌های فلسطین، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت:‌ روسیه از همه گروه های فلسطینی برای نشستی در مسکو در ۲۶ فوریه ( ۷ اسفند) دعوت کرده است.

وی افزود: آماده گفت و گو با حماس هستیم زیرا حماس بخش جدایی ناپذیر صحنه فلسطین است و ما (گروه های فلسطینی) باید در امر سیاسی متحد باشیم.

اشتیه همچنین آمادگی تشکیلات خودگردان فلسطین را برای برگزاری انتخابات در مناطق مختلف فلسطین اعلام کرد.

وی درباره راهکار موسوم به «دو دولتی» گفت:‌ در مورد راهکار موسوم به دو دولتی اجماع جهانی وجود دارد و این اجماع در بین فلسطینیان و حماس نیز وجود دارد اما سران رژیم صهیونیستی بر سر این موضوع اجماع ندارند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: بحث در مورد راهکار دو دولتی، سه دهه است که ادامه دارد و اکنون باید از شعار به عمل در آید.

مصر منطقه لجستیک برای دریافت کمک‌های غزه احداث می‌کند
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷

مصر از احداث یک «منطقه لجستیک» برای دریافت کمک‌های ارسالی برای اهالی غزه خبر داد.

«محمد عبد الفضیل شوشه»، استاندار سینای شمالی در این باره اعلام کرد که نیروهای مسلح مصر در حال ایجاد منطقه‌ای لجستیک در بخش مصری رفح به‌منظور پذیرش کمک‌های بشردوستانه ارسالی به غزه هستند.

طبق گزارش شبکه العربیه، وی مزیت احداث چنین منطقه‌ای را علاوه بر تسهیل فعالیت هلال احمر مصر، کاستن از ترافیک کامیون‌ها و ازدحام جمعیت در منطقه «العریش» و در جاده‌های این کشور عنوان کرد.

استاندار سینای شمالی همچنین تاکید کرد که منطقه در دست احداث و تجهیز، شامل پارکینگ کامیون‌ها، انبارهای ایمن، ساختمان‌های اداری و استراحت‌گاه‌هایی برای رانندگان است.

شوشه با اشاره به رسیدن کمک‌های ارسالی برای نوار غزه از راه‌های زمینی، دریایی و هوایی به استان سینای شمالی، گفت: ورود کامیون‌ها از طریق زمینی به استان، ورود کشتی‌ها از طریق بنادر و هواپیماها از طریق فرودگاه بین‌المللی العریش همچنان ادامه دارد.

این اظهارات استاندار سینای شمالی پس از بیان شد که روز گذشته، برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احداث منطقه امنیتی حائل توسط مقامات مصر در بخش مصری شهر رفح برای اسکان آوارگان فلسطینی مطرح کرده بودند.

دولت مصر روز گذشته ضمن بیان موضع ثابت خود در مخالفت قاطعانه با کوچ اجباری فلسطینی‌ها به خارج از نوار غزه، طی بیانیه‌ای در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها، هر گونه توافق با اسرائیل برای پذیرش آوارگان فلسطینی در صورت کوچ اجباری آنها به خارج از نوار غزه به دلیل یورش زمینی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی به شهر مرزی رفح، را تکذیب کرد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم عصر یکشنبه اعلام کرد که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

بیمارستان «ناصر» دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیست
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷

-رئیس سازمان جهانی بهداشت با اشاره به گذشت یک هفته از محاصره و بمباران پیاپی مجتمع بیمارستانی «ناصر» در شهر «خان‌یونس» اعلام کرد که این مرکز درمانی دیگر قادر به ارائه خدمات نیست.

به گزارش پایگاه خبری «الجزیره» قطر، «تدروس آدهانوم گبریسوس» تاکید کرد که نظامیان صهیونیست اجازه ورود گروه‌های سازمان جهانی بهداشت را برای ارزیابی وضعیت بیماران و بررسی نیازهای پزشکی نمی دهند.

وی افزود که حدود ۲۰۰ بیمار در بیمارستان ناصر بستری هستند و ۲۰ نفر از آن‌ها باید به بیمارستان های دیگر منتقل شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز بتازگی اذعان کرد که یکصد فلسطینی را داخل مجتمع بیمارستانی ناصر بازداشت کرده است.

از طرفی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که نظامیان صهیونیست شمار زیادی از کادر درمان مجتمع بیمارستانی ناصر را بازداشت کرده و بسیاری از نیروهای کادر درمان، بیماران و آوارگان را در شرایط غیرانسانی تحت بازجویی قرار داده اند.

طبق اعلام این وزارتخانه، به دلیل از کار افتادن ژنراتورها، برق مجتمع بیمارستانی ناصر همچنان قطع و جان بیماران و زخمی های نیازمند اکسیژن در خطر است.

درخواست گروه‌های فلسطینی برای حفظ وحدت و پشتیبانی از مقاومت
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۶

گروه‌های فلسطینی از مردم خواستند برای حفظ وحدت و حفظ جبهه داخلی و پشتیبانی از مقاومت تلاش کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی با تأکید بر اینکه وحدت یک امر ضروری است، از همگان اعم از افراد، خانواده‌ها، گروه‌ها، جریان‌ها و نخبگان خواستند تا با عزم و اراده تمام برای حفظ جبهه داخلی تلاش کنند.

به نقل از الجزیره، این گروه‌ها در بیانیه‌ای که امروز یکشنبه صادر کردند، خواستار حمایت از مقاومت و حمایت از خواسته‌های مردم درباره پایان جنگ، خروج نیروهای اشغالگر صهیونیستی از کل خاک غزه، پایان محاصره و توقف تجاوزات در کرانه باختری و قدس اشغالی شدند.

در این بیانیه آمده است: صداهای مشکوکی به گوش می‌رسد که از سوی دشمن و دستگاه‌های امنیتی آن تحریک می‌شود آن هم در زمانی که اشغالگران تمام مظاهر فعالیت مدنی، دولتی و محلی را برای لطمه زدن به جبهه داخلی ما هدف قرار داده و به کاروان‌های امدادرسانی و امکانات و املاک مردم ما حمله می‌کنند و برای گسترش هرج و مرج و تهدید وحدت ملی و دامن زدن به نزاع و دودستگی تلاش می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: این اقدامات از طریق درخواست‌های مشکوک خارج از چارچوب ملی و در مرحله‌ای صورت می‌گیرد که ما به شدت به وحدت نیاز داریم؛ وحدت در مقابل دشمنی که بین هیچ‌کس فرقی نمی‌گذارد و با حزب یا جناح خاصی مبارزه نمی‌کند، بلکه مردم و آرمان ما را هدف قرار می دهد. یکی از شواهد این مسئله اظهارات رهبران اشغالگر نازی و مخالفتشان با همه راه حل‌ها و پیشنهادات برای پایان دادن به این جنگ و امتناع علنی آنها از دادن حداقل حقوق مسلم به مردم ما به رغم درخواست تمام دنیا برای انجام این کار است.

در این بیانیه تأکید شده است: ما مردم را به صبر و استقامت، حفظ آگاهی و وحدت، تقویت جبهه داخلی و بستن راه به روی تلاش‌های بیهوده ستون پنجم که خدمت رایگان به دشمنان و قاتلان کودکان و زنانی است که خانه‌ها، کلیساها، مساجد و بیمارستان‌های ما را ویران کردند و سرزمین ما را با بولدوزر تخریب کردند و تمام جوانب زندگی ما را در جنگ نسل‌کشی به نابودی کشاندند، دعوت می‌کنیم.

نتانیاهو به زودی طرح حمله به رفح را به کابینه می‌دهد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به زودی طرح حمله ارتش این رژیم به شهر رفح را به کابینه‌ خود ارائه خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم ظرف روزهای آینده طرح حمله ارتش به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را به کابینه‌اش ارائه خواهد کرد.

طبق گزارش این رسانه عبری زبان، طرحی که نتانیاهو ارائه خواهد کرد، شامل «انتقال فلسطینی‌ها در رفح به مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه بوده و ارتش رژیم صهیونیستی هرگز به فلسطینی‌ها اجازه رفتن به مناطق شمالی نوار غزه را نخواهد داد».

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خبری خود به اظهارات بنی گانتس، از وزرای کابینه جنگ این رژیم اشاره کرد که تاکید کرده بود در صورتی که اسرای صهیونیست از نوار غزه بازنگشتند، جنگ علیه غزه در طول ماه مبارک رمضان ادامه یافته و تا رفح گسترش یابد.

پیروزی بر حماس غیر ممکن است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۳

محافل صهیونیست پیروزی بر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه را غیرممکن توصیف کردند.

به گزارش رای الیوم، «میخائیل میلشتاین» محقق ارشد دانشگاه تل آویو گفت که نابودی حماس شدنی نیست.

وی افزود: معلوم نیست که حمله به رفح چگونه به فروپاشی حماس منجر می شود اما سئوال اصلی اینجاست که می خواهید در راستای آزادی اسیران حرکت کنید یا اجرای حمله را ترجیح می‌دهید؟ نمی‌دانم این حمله چگونه منجر به نابودی حماس خواهد شد.

«اسحاق بریک» ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی نیز به کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: با وجود نابودی یک هزار و ۱۰۰ دهانه تونل، هزاران تونل دیگر وجود دارد و در سایه حل نشدن این معضل، امکان غلبه و پیروزی بر حماس وجود ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تسلط بر محور «فیلادلفیا»، امکان پیروزی را میسر می‌سازد؟، افزود: نمی‌توان در جنگ پیروز شد، ما باید با واقعیت رو به رو شویم و آن را بیان کنیم و از داستان پردازی بپرهیزیم. از نظر من در حال حاضر غلبه بر حماس بسیار سخت و راه آسانتر، بازگردانیدن اسیران است.

«تامیر باردو» رئیس سابق موساد هم به کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که رژیم اسرائیل گزینه ای جز پذیرفتن مبادله اسیران طبق شروط «یحیی السنوار» ندارد.

وی افزود: السنوار به فشارها تن نمی‌دهد، ما امروز توان رقم زدن سرنوشت جنگ را نداریم و اگر کابینه و نخست وزیر قصد بی خیال شدن اسیران را دارد، آن را به شکل علنی به همه بگوید.

«الیئور لیوی» تحلیلگر کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: آنچه در حال حاضر رخ می دهد، فرو رفتن در باتلاق غزه است و این سرآغاز جنگ فرسایشی در این منطقه است.

«عیدیت زارطال» مورخ صهیونیست نیز در مقاله ای در رسانه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: پیروزی کامل بر حماس محقق نخواهد شد و این شعاری است که نتانیاهو سر می دهد و غیر واقعی است. غزه به آزمایشگاهی برای توسعه ابزارهای اطلاعاتی و ردیابی، تولید بمب های هوشمند و احمقانه تبدیل شده که اسرائیل آن را بر روی ساکنانش می‌ریزد تا بی رویه آنها را بکشد.

جنایت جدید ارتش اسرائیل در غزه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۳

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه از جنایت وحشیانه جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه با بیش از ۱۲۰ شهید و مجروح پرده برداشت.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۹ خانه در استان مرکزی نوار غزه را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه این دفتر، این جنایت جدید صهیونیست‌ها منجر به شهادت ۴۴ فلسطینی شد.

این دفتر همچنین اعلام کرد که این جنایت ۸۰ مجروح بر جای گذاشته و بیشتر قربانیان آن را کودکان تشکیل می‌دهند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای دردناکی را از این جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها را دست به دست کرده‌اند.

 

توضیحات عجیب و شنیدنی بازجوی اسرائیلی از شخصیت یحیی السنوار

 یک افسر صهیونیست که سی سال پیش بازجوی «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه ) در زندان رژیم اسراییل بود، به توصیف برخی از ویژگی های شخصیتی وی پرداخت.

به گزارش «الخلیج الجدید»، السنوار به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است. آنها هر روز روایت جدیدی از این مبارز نستوه منتشر می‌کنند.

جدیدترین روایت متعلق به «مایکل کوبی»، بازجوی صهیونیست است که ۳۰ سال پیش از السنوار بازجویی کرد. وی با اشاره به ۱۵۰ ساعت بازجویی از السنوار در آن زمان می گوید: السنوار چشمانی مرگبار داشت و به طور حتم تا سرحد مرگ خواهد جنگید.

این بازجوی صهیونیست در توصیف السنوار، او را مردی متدین و حافظ قرآن کریم توصیف کرده و می افزاید: السنوار با نگاه تحقیرآمیز به بازجو می نگریست.

بازجوی صهیونیست ادامه می دهد: ابروهای درهم کشیده السنوار آکنده از نفرت از اسرائیل بود.

این بازجو مدعی است که در تحقیقات از السنوار از شکنجه فیزیکی و بدنی برای گرفتن اعتراف استفاده نکرده و از شیوه های روانی برای رسیدن به اطلاعات بهره برده است.

وی اضافه می کند: اگر السنوار نبود، حماس نمی توانست حمله هفتم اکتبر را انجام دهد. او نیروی کماندویی تشکیل داده که به اسرائیل حمله کردند و شبکه تونلی در غزه را توسعه داده است. این خشونت السنوار بود که سبب شد تا سال ها در سلول انفرادی بماند، اما در این مدت کتاب هایی درباره سیاست اسرائیل به دست آورد که از آنها برای یادگیری زبان عبری و مطالعه درباره نخست وزیران متوالی آن استفاده کرد.

وی در توصیف شخصیت السنوار می افزاید: او به خوبی می دانست که چگونه مردم را با خود همراه کند. مقامات زندان با او همراهی می‌کردند، زیرا آنها می خواستند که زندان آرام باشد.

این بازجو به رویکرد ضدصهیونیستی السنوار هم اشاره کرد و اینکه تلاش فراوانی برای شکستن اراده وی انجام داده است.

کوبی ادعا می کند که شیخ یاسین مرشد السنوار را تحت فشار قرار دادند تا با صدور فتوایی، شاگردش را وادار به پاسخ دادن صادقانه به سوالات بازجو کند.

افسر سابق شاباک می گوید: السنوار مردی بسیار باهوش است. بعید می دانم که صرفا به جنگ و خونریزی علاقه داشته باشد. او بسیار عقل گراست و هرگز احساسات خود را بروز نمی دهد. هرگز لبخند نمی زند. افراطی است و به مبارز بودن خود افتخار می‌کند.

این افسر صهیونیست که در سال ۲۰۰۷ بازنشسته شد، از السنوار به عنوان فردی باهوش و زیرک نام برده و اضافه می کند: بدون دست یابی به السنوار، یپروزی برای اسرائیل در جنگ حاصل نخواهد شد. او غزه را ترک نخواهد کرد و تا سرحد شهادت خواهد جنگید. السنوار برای خود اصولی دارد که تسلیم نخواهد شد و هرگز به خارج از غزه نخواهد گریخت. وی همواره خطری برای نیروهای اسرائیلی است، نباید او را بازداشت کرد، بلکه باید او را کشت. بازداشت او یعنی «آیخمن» دیگر (اشاره به مسئول نازی که رژیم صهیونیستی او را از آرژانتین ربود، محاکمه و اعدام کرد).

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری بامداد یکشنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب لبنان خبر دادند.

 یک پهپاد رژیم صهیونیستی، دو موشک به محله الطرش واقع در جنوب غرب شهرک میس الجبل در جنوب لبنان شلیک کرد؛ هنوز گزارشی درباره خسارات‌ احتمالی این حمله منتشر نشده است.

این حمله در حالی صورت گرفته که ساعاتی پیش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، پایگاه «السماقه» را در منطقه شبعا لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن پایگاه «الضهیره» با چند موشک خبر داد.

گفت وگوی روسای جمهور مصر و فرانسه درباره تحولات غزه

منابع خبری گزارش دادند، روسای جمهور مصر و فرانسه تلفنی درباره آخرین تحولات غزه گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر تلفنی با امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه گفت وگو کرده است.

احمد فهمی، سخنگوی رسمی ریاست‌جمهوری مصر گفت: دو طرف در این گفت وگوی تلفنی به تلاش‌های جاری با هدف آتش‌بس در نوار غزه، تبادل اسرا و اجرای کمک‌های بشردوستانه پرداختند.

براساس این گزارش، روسای جمهور مصر و فرانسه آخرین تحولات غزه را بررسی و بر لزوم همکاری طرف‌های ذیربط برای اطمینان از پیشرفتی که منجر به توقف خونریزی و کاهش رنج بشردوستانه کنونی در نوار غزه شود، تاکید کردند.

رئیس جمهور مصر در این تماس بر موضع قاطع این کشور مبنی بر رد انتقال فلسطینیان به مصر به هر شکل و نحوی تاکید کرد.

مکرون نیز با حمایت کامل فرانسه از موضع مصر بر خطر هرگونه تشدید تنش نظامی در رفح به دلیل پیامدهای انسانی فاجعه بار آن بر حدود یک و نیم میلیون فلسطینی در این منطقه تصریح کرد.

بن فرحان: تنها راه برقراری امنیت در منطقه تشکیل کشور فلسطین است

وزیر خارجه عربستان با تاکید بر اینکه تمرکز ریاض در حال حاضر بر توقف جنگ و انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه است، تنها راه برقراری امنیت و ثبات در منطقه را تشکیل کشور فلسطین دانست.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به سوالی درباره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کشورش در حال حاضر روی دستیابی به آتش‌بسی در جنگ غزه متمرکز است.

بن فرحان اظهار نمود: ما روی آتش‌بس، عقب‌نشینی اسرائیل از غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه متمرکز هستیم. در حال حاضر اولویت باید متوقف کردن فاجعه انسانی در نوار غزه باشد.

او همچنین گفت: اساس عادی‌سازی روابط با اسرائیل، ابتکارعمل صلح عربی است و بدون توقف جنگ در غزه عادی‌سازی وجود نخواهد داشت.

بن فرحان در ادامه نیز تاکید کرد: هر که مانع راه‌حل دو دولتی می‌شود، باید محاکمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۸
حیف از آن همه خرج و تلاش هایی که بابت کندن 400 کیلومتر تونل زیر زمینی در غزه شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
آن تلاش‌ها از بین نمی رود و خداوند در برابر آنها پاداش اخروی خواهد داد خدا هیچگاه بندگان خود را با بندگان شیطان مساوی قرار نخواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
از عزت الله ضرغامی باید پرسید که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه افق صدا و سیما گفته که شخصاً در این تونلها حضور داشته و آموزش نظامی هم داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
تو نگران ما نباش چیزی که زیاده تونل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
علاوه بر پهباد و موشک و تونل، فاکتورهای دیگری هم برای پیروزی لازم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خداوند به انسان خِرَد داده است تا مشکلاتش را با تدبیر حل و فصل نماید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
استراتژی استفاده از تونل از اول هم اشتباه بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اگر این پولهایی که حماس از قطر و سایر کشورها دریافت کرده بود، خرج آبادانی نوار غزه کرده بود و به جای پافشاری بر راه حل نظامی، بر راه حل سیاسی تکیه کرده بود، اکنون مردم غزه بسیار خوشبخت تر بودند.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اگر تونل های زیر زمینی حماس نبود که تا الان نابود شده بود. چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اگر تونل ها نبود که روز غزه تسلیم میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناشناس 13:40 شماها چرا انقد از خودمچکر هستید؟؟؟ یخورده خودتونو تحویل بگیرید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناشناس 15:20 مردم غزه از منو تو خوشبخت ترن نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناشناس 16:27 بهتر نبود یه روزه تسلیم شه و این همه خسارت به بار نیاد؟؟ الان چه فرقی کرده بالاخره که تسلیمه
از حماس تنها 3 گردان رزمی باقی مانده که در شهر رفح حضور دارند.
ای کاش اینها خودشان را تسلیم می کردند تا فلسطینیان در رفح بیش از این زجر نمی کشیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اونوقت بعدش کل مردم غزه بیان تحت سلطه اسراییل؟ مثل مردم کرانه باختری که مورد انواع آزار و اذیت توسط اسراییلها قرار میگیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
محمود عباس هم از حماس خواسته که طرح صلح مصر را بپذیرد و بیش از این مردم غزه را دچار رنجو عذاب نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اشتباه فلسطینی ها ار آنجا آغاز شد که باروت و تفنگ را جایگزین سنگ و تیرکمان کردند.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
شما اسن اطلاعات را از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رادیو اسرائیل!!!!!!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مثل دوستان مختار که تسیلم شدن بعدش همه سلاخی شدن
ما هم به عنوان انسان برای مردم غزه و مخصوصا کودکان ناراحتیم اما مردم آن جا هیچ اعتراضی به حماس برای توافق نمی کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اسراییل هدفش نسل کشی است
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
همگی از حماس حمایت می کنند برعکس .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
نظر شما، صحیح ترین و عمیق ترین کامنتی است که من تا بحال خوانده ام
آقای سانسور چی
کامنت من رو چرا منتشر نمیکنی؟
دستور یا سلیقه شخصی براندازانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
تو که پارتی داشتی ! اما اونقدر گند زدی و نفرت پراکنی کردی که تابناک هم شرمنده شد و دیگه خزعبلات تو رو نشر نمیده
توضیحات عجیب و شنیدنی بازجوی اسرائیلی از شخصیت یحیی السنوار

چقدر عجیب و شنیدنی بود ! دهنمون وا موند !

چیزی که برای خودتون عجیبه فکر میکنید برای مردم فرهیخته هم عجیبه !

وایکینگ ها هم تا سر حد مرگ میجنگیدند و…
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
تعجب نکنید،چون یک داستان تخیلی را انتشار داده است
صهیونیست ها به کشورهای خود بر گردند ، هیچ جا خانه خود آدم نمی شه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
فلسطینی ها نباید زمیناشون رو میفروختن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
جنایات ارتش و صهیونیستها در غزه به سادیسم نسل کشی تبدیل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
صهیونیست گدا پولش کجا بود که بخواد زمین خریده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
صهیونیست ها هم یک حکومت لجباز متوهم بر پایه ایده ئولوژی دینی یهودی تندروانه هستند

که فقط خودخواهانه خودشان را قبول دارند و بس
و فکر میکنند که فقط آنها به بهشت میروند

و الباقی ۹۹/۹ درصد مردم دنیا کافر و به جهنم میروند

و هر کسی چون آنها فکر میکنند از ۷۰ دولت آزاد

هستند که هر کاری ولو فساد و خلاف را انجام بدهند

و الباقی مردم که مخالفشان هستند ، هیچ حقی ندارند

و باید در فقر مطلق و فلاکت روز افزون و عقب ماندگی

و خشونت و ظلم و ستم و سختی و سانسور باشند
ناشناس
| Australia |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
همین الان طبق تموم کتب تاریخی و مذهبی توی توی خاک خودشون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
1430
چهار درصد فروختند بقیه تجاوز صهیونیستها با حمایت انگلیس و بعد آمریکا بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناشناس ۱۶۳۳ تو تمام کتب تاریخی دنیا نوشته ایران از مرز هند با چین شروع می‌شده تا روم پس ما هم الان باید بجنگیم نه خیر کشور فلسطین تا ۷۵ سال پیش در اختیار خود فلسطینی ها بوده
لعنت بر آمریکا و انگلیس که چقدر از کشورهای دنیا رو ویران کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ادب داشته باش بی ادب
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خاک بر سر حامیان جنایتکاران دنیا آمریکا و انگلیس.
خجالت بکش.
السنوار کجاست؟
یحی السنوار رو حواله میدم به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر هر چند شیعه نیست ولی به حکم انسانیت نباید جنگ را به قیمت خون مردم بیگناهش ادامه دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
صدوپنج ساله شمشیر صهیونیزم جهانی تو شکم اسلام است که قدرتمند نشود و ۱۰۵ساله قتل و غارته مثل جنگ صفین است اما نامه امام علیه سلام برای حکومت صحیح بر مسلمانانه نه اینکه در مقابل داعشصفتان کوتاه بیایی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
حکم انسانیت اینست که اسرائیل را نابود کند تا دیگر کشتار تدریجی مردم فلسطین را شاهد نباشیم.
چند دهه پیشنهادات سازشکارانه شما چه دستاوردی داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
به حکم انسانیت باید سرزمین فلسطینیها به ایشان بازگشت بشه
غربگداها و برعندازها اینجا از کشتار شیرخواره های فلسطینی حمایت میکنن و لذت میبرن از قتل عام مردم فلسطین ولی در ازای زخمی شدن یک اوکراینی فریاد وامصیبتا ای پوتین جنایتکار میدن

اینجا نتانیاهو رو تشویق میکنن و اونور میگن پوتین هیولاست جانیه جنایتکاره

غربگدا و برعنداز دست خودش نیست، باید بهش محبت کرد و بردش روانپزشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مرگ بر پوتین سوراخ جنایتکار آدمکش دیکتاتور
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
توصیفتون از غربگدا واقعا دقیق و گویا بود.
منتها خودشون رو زدن و به خواب و بیدار نمی شوند.
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این جماعت مثل من عاشق آمریکا هستن . اصلا اگر آمریکا نباشه آرزوی کجا رو قورت بدن. حتی به قیمت چشم بستن روی انسانیت. کسی که صدای پای صهیون رو نمی‌شنود با چکمه بی بی بیدار میشه .
حیف
هدف اسراییل از بین بردن هر نوع تفکر حمله به آنست و خیلی ها باید درس بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
هدفی که محقق شده تا کنون
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کار اسراییل از. نظر راهبردی تمام است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اگه محقق شده چطور ۷ اکتبر پشمک شد
کاش خداوند نسل عرب اسرائلی را از روی زمین جمع کند . قوم پست و مزخرفی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خدا رو شکر شما خداوند نشدید با این افکار خودخواهانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
فهرست زیر دربرگیرنده نام دانشمندان و فیلسوفانی است که از پدر و مادر یهودی به دنیا آمده‌اند:

آلبرت اینشتین
کارل مارکس
زیگموند فروید
نوآم چامسکی
لیان لدرمن
ادوارد ویتن
فلیکس بلاک
ولفگانگ پاولی
آبراهام مزلو
امیل دورکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناشناس ۱۵۱۲ فهرست زیر نام تعدادی از کل دانشمندان مسلمان
است
ابوریحان بیرونی
ابو علی سینا
زکریا رازی
و
بسیاری نام دیگر که شما میدانید
این جنگ غزه دورویی خیلیها رو آشکار کرد چه از غربیها چه از خیلی از اپوزوسیون. مشخص شد واقعا چقدر براشون انسانیت و حقوق بشر مهمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
با این حرفها، سوزش شما بیشتر خواهد شد
توصیه میشود که در تشت آب سرد بنشینید و نفس عمیق بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
فسمت کوچکی از اپوزیسیون که صهیونیست هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دین من انسانیت است یه حرف مفته.
رژیم خونخوار و سفاک صهیونیستی در آچمز قرار گرفته، با این جنگی که شروع کرده گوره خودشو کنده، به جهانیان نشان داد که فقط جنگ و خونریزی میفهمه، انشالله مقاومت بزودی نابودی این رژیم را جشن خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ان شالله ماشالاه
اینقدر ترسو و مایوس نباشید، اگر مسلمان هستید برای سلامتی و پیروزی این رزمنده ها و دفاع از خاکشون و بیرون ریختن اشغالگرها دعا کنید . همچنین مواظب باشید اجنبی خیال تهاجم به کشورتون رو نکنه!
اونی که دین نداره حداقل آزادمرد باشه!
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به زودی طرح حمله ارتش این رژیم به شهر رفح را به کابینه‌ خود ارائه خواهد کرد.

از قبل اعلام میکنند که می‌خواهند به منطقه‌ای مشخص حمله کنند. در مقابل گروهی بصورت ناگهانی و بدون هیچ پیش زمینه‌ای به مراسم جشن حمله و موشک باران میکنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
باز خوبه اعلام می‌کنند و مواظب ۱۴۰۰۰ کودک کشته نشن واقعا حواسشون هستفقط با نظامی ها بجنگن
مشخص که اسرائیل میخاد فلسطینی هارا بنداز بیرون بقیه چیزها بهانست بعدم بیاد سراغ لبنان سوریه تا هرجا بتونه این غده ادامه پیدا میکنه
همین سنوار در اسرائیل عمل جراحی قلب انجام داده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی