بازدید 2697

نحوه مسدودسازی سپرده در همراه "بانک ایران زمین"

برای انجام این خدمات بایستی ابتدا وارد همراه بانک فراز ایران زمین شوید، سپس در بخش باجه دیجیتال، ویجت خدمات جدید را انتخاب کنید. در این بخش روی ویجت سپرده بزنید و مسدودسازی مبلغ را انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۲۲۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 17 February 2024

نحوه مسدودسازی سپرده در همراه

به گزارش خبرنگار «تابناک» مرضیه یاسی، امروزه تمام فعالیت‌های بانکی از طریق اینترنت، همراه بانک، درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در فضای مجازی انجام می‌شود. در این بین موضوعی که بسیار در این زمینه حائز اهمیت بوده و هست بحث امنیت حساب مشتریان بانکی است که از نرم‌افزار‌های بانکی مورد اطمینان استفاده کنند. در همین راستا بانک ایران زمین برای انجام تراکنش‌های امن و افزایش امنیت سپرده‌گذاران اقدامات ویژه‌ای را انجام داده و مدام آن‌ها را بروزرسانی می‌کند.
تا جاییکه بانک "ایران زمین "با طراحی ویجت مسدودسازی مبلغ سپرده در همراه بانک فراز ایران زمین این امکان را به مشتریان خود داده است تا سپرده خود را مسدود کرده و یا در زمان لازم مبلغ مورد نیاز خود را رفع مسدودی کرده و مبلغ مورد نظر را برداشت یا انتقال دهند. با این روش تمامی سپرده‌های مشتریان در امنیت کامل نگهداری می‌شوند و افراد سودجو و هکر‌ها به سپرده‌های آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.
برای انجام این خدمات بایستی ابتدا وارد همراه بانک فراز ایران زمین شوید، سپس در بخش باجه دیجیتال، ویجت خدمات جدید را انتخاب کنید. در این بخش روی ویجت سپرده بزنید و مسدودسازی مبلغ را انتخاب کنید. پس از ورود به این بخش از فهرست سپرده ها، سپرده مورد نظر را انتخاب و مبلغ مسدودی را وارد کنید. در این مرحله کد امنیتی از طرف بانک ایران زمین برای شما پیامک می‌شود؛ آن را وارد کنید و مبلغ مورد نظر شما مسدود خواهد شد؛ همچنین برای رفع مبلغ مسدود شده کافی است وارد ویجت رفع مسدودی مبلغ در بخش سپرده شوید. سپرده و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن کد امنیتی ارسال شده، مبلغ مورد نظر را از حالت مسدودی خارج کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست