بازدید 3169

جدایی ارسلان از استقلال؛ اجباری یا توافقی؟

اگراین جدایی، اجباری و با فسخ یکطرفه قرارداد انجام شده باشد، می‌تواند پرونده و شاکی جدیدی علیه آبی ها بسازد. هنوزارسلان واکنشی در تایید یا رد این خبر نشان نداده است. 
کد خبر: ۱۲۲۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 16 February 2024

استقلال برای خالی کردن لیست خود احتمالا دست به کار خطرناکی زده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل ارسلان مطهری، مهاجم این تیم را در فهرست مازاد قرار داده بود.

قرار گرفتن مهاجم آبی‌پوشان در فهرست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای، وی را از حضور در تمرینات منع کند. مطهری نیز در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرده است که با این تیم قرارداد دارد و طبق مفاد قراردادش عمل خواهد کرد.

واکنش مطهری در حالی است که احتمال فسخ یکطرفه قرارداد او از سوی باشگاه ممکن است عواقب سنگینی برای آبی‌های پایتخت به همراه داشته باشد. طبق مقررات پنجره نقل و انتقالات استقلال بلافاصله بسته خواهد شد و این باشگاه موظف خواهد بود، مبلغ قرارداد او را به طور کامل پرداخت کند.

امروز باشگاه استقلال در خبری کوتاه اعلام کرد که این مهاجم از جمع آبی‌پوشان جدا شده است.اگراین جدایی، اجباری و با فسخ یکطرفه قرارداد انجام شده باشد، می‌تواند پرونده و شاکی جدیدی علیه آبی ها بسازد. هنوزارسلان واکنشی در تایید یا رد این خبر نشان نداده است. 

رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست