بازدید 2855
بارش شدید باران در محورهای ارتباطی ایلام

آماده باش کامل در ایلام برای مقابله با سیل احتمالی

بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون در مناطق مختلف استان ایلام ادامه دارد. در همین ارتباط مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از آماده باش کامل دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 15 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مجید بیگلریان عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: با توجه به ورود توده بارشی از عصر چهارشنبه و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها مردم، هشدار صادر شده را جدی بگیرند.

وی در ادامه افزود: تمامی فرمانداران موظف هستند در این ایام در حالت آماده باش باشند و مرخصی کارکنان دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران تا پایان این سامانه بارشی لغو است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام همچنین با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل قرار داشته باشند، عنوان کرد: شهرداری ایلام نیز موظف شده‌اند تا مناطقی که در سیل‌های گذشته آسیب دیده‌اند را شناسایی و نسبت به رفع خطرات در آنها اقدام کنند.

بیگلریان در پایان عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا با احتراز از اتراق در حریم مسیل‌ها و رودخانه‌ها و نیز صعود به ارتفاعات، نسبت به تحکیم انواع سازه‌های سبک اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم