بازدید 2778

سایت های فروشگاهی موفق ایران در 1402

کد خبر: ۱۲۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 14 February 2024

سایت های فروشگاهی موفق ایران در 1402

صنعت تجارت الکترونیک ایران در 8 سال گذشته شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بوده است. خرید اینترنتی در بین طبقات مختلف جامعه محبوب‌تر شده است و وب‌سایت‌های فروشگاهی موفقی در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت‌اند.

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط رسانه E-Commerce Monitor، میانگین تراکنش‌های آنلاین در کل کشور نسبت به سال پیش حدود 25 درصد رشد داشته است. این نشان می‌دهد که مردم از خرید آنلاین از وب‌سایت‌های معتبر ایرانی استقبال می‌کنند. در ادامه با 9 وب‌سایت فروشگاهی ایران آشنا خواهید شد که بیشترین موفقیت را در سال 1402 به خودشان اختصاص داده‌اند.

1. دیجی کالا (Digikala)

دیجی کالا، یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی در بازار ایران است که مسیر ورود بسیاری از خرده‌فروشان را به دنیای تجارت الکترونیک باز کرده است. این وب‌سایت بیش از 85 درصد تجارت الکترونیک کشور را در اختیار دارد و ارزش آن بیش از 300 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

همچنین، این وب‌سایت فروشگاهی با بیش از 1.300.000 بازدید در طول روز، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خاورمیانه محسوب می‌شود. شروع فعالیت این فروشگاه با وسایل الکترونیکی و کامپیوتری بود، اما حالا چند سالی است که فروش انواع لوازم مورد نیاز مصرف‌کننده را در اختیار او قرار داده است. از جمله محصولات موجود در دیجی کالا کی‌توان به سازهای موسیقی، کتاب، لوازم خانگی، کفش، پوشاک و غیره اشاره کرد.

2. خانومی (Khanoumi)

سایت های فروشگاهی موفق ایران در 1402

خانومی، اولین و جامع‌ترین فروشگاه وسایل آرایشی بهداشتی در ایران است که با استفاده از یک تیم متخصص، کارآزموده و جوان فعالیت می‌کند. فروشگاه اینترنتی خانومی، فعالیتش را از سال 1393 شروع کرد تا به داستان جذاب صنعت آرایشی ایران، معنای دیگری بدهد. این فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت پوستی، نمایندگی رسمی بیش از 250 برند معتبر خارجی و ایرانی را دارد. از جمله ویژگی‌های مهم این فروشگاه، عرضه مستقیم محصولات، بدون واسطه و با قیمت واقعی است.

در حال حاضر، بیش از 50 هزار کالای آرایشی بهداشتی با امکان دسترسی به بهترین محصولات ایران و جهان در خانومی وجود دارند. نظرات کاربران، امکان مرجوع کردن محصول، بخش بلاگ و آموزش تخصصی و همچنین تخفیف‌های قابل توجه، از جمله مزایای خرید از فروشگاه خانومی محسوب می‌شوند. فروشگاه اینترنتی خانومی، از جمله وب‌سایت‌های موفق ایرانی است که بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده فعال دارد.

3. تکنولایف (Technolife)

وب‌سایت فروشگاهی تکنولایف، به‌عنوان یکی از سایت‌های مرجع لوازم جانبی، گوشی موبایل، کامپیوترهای اداری، شبکه و تجهیزات ذخیره‌سازی، گیمینگ و غیره شناخته می‌شد. تکنولایف، با داشتن نماد الکترونیکی و نمایندگی چندین برند معتبر، کاربران بسیاری را در تجارت الکترونیک ایران به‌خود جذب کرده است.

از جمله ویژگی‌های این وب‌سایت فروشگاهی می‌توان به تحویل 24 ساعته سفارش مشتریان در تهران و تحویل حداکثر 48 ساعته سفارش‌ها به استان‌های دیگر ایران اشاره کرد. در حال حاضر، بیش از صدها نوع موبایل، قطعات موبایل، لپ‌تاپ و تبلت و سایر لوازم الکترونیکی در تکنولایف وجود دارند.

4. ایسام (Esam)

ایسام، نسخه ایرانیزه‌شده فروشگاه اینترنتی بین‌المللی eBay برای ایرانیان است. این وب‌سایت در سال 2011 راه‌اندازی شد و خدمات مشتریان را از طریق پلتفرم پیشرفته خود ارائه می‌دهد. فروشگاه ایسام از یک بخش به‌عنوان «مزایده داغ» هم برخوردار شده است که در آن می‌توان همه لوازم مورد نظر را با بالاترین قیمت پیشنهادی خریداری کرد.

ثبت‌نام در ایسام، شرکت در مزایده‌ها و ساخت بازارچه یا فروشگاه اینترنتی مخصوص کاربران به‌صورت رایگان است و از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این وب‌سایت فروشگاهی محسوب می‌شوند. ایسام هم مثل همه فروشگاه‌های آنلاین موفق ایرانی، به خریدار کمک می‌کند تا سفارش خود را در یک صفحه مشاهده و آن را با قیمت ارزان‌تری خریداری کند.

5. مُدیسه (Modiseh)

سایت های فروشگاهی موفق ایران در 1402

از فروشگاه اینترنتی مُدیسه به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید انواع لباس زنانه و پوشاک مردانه یاد می‌شود. نکته جالب اینجاست که مدیسه در زمینه فروش خواروبار و مواد غذایی هم فعالیت می‌کند و بخشی از فروشگاهش را با عنوان «سوپرمارکت» راه‌اندازی کرده است. این فروشگاه اینترنتی در سال 2015 تأسیس شد و در حال حاضر توسط گروه GBG (جی بی جی)، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هلدینگ‌های ایرانی پشتیبانی می‌شود. گروه GBG، با تجربه در بازارهای مصرفی و غیرمصرفی ایران در بین فعالان تجارت الکترونیک و بازار واقعی شناخته می‌شود.

به‌لطف تنوع محصولات داخلی و خارجی، فروشگاه مدیسه طیف وسیعی از پوشاک بچگانه، مردانه و زنانه و همچنین، لوازم خانگی، انواع غذا و نوشیدنی‌ها را به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رساند. از جمله ویژگی‌های فروشگاه مدیسه باید به کدهای تخفیف مدرسه اشاره کنیم که امکان خرید ارزان پوشاک کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

6. شیکسون (Shixon)

فروشگاه اینترنتی شیکسون، مهم‌ترین رقیب فروشگاه مُدیسه محسوب می‌شود و به‌صورت تخصصی در زمینه لباس مردانه و زنانه، کفش و کتانی، اکسسوری و لوازم جانبی ارزان فعالیت می‌کند. از جمله ویژگی‌های خرید از شسکسون می‌توان به تخفیف ویژه، پرداخت در محل و امکان مرجوع کردن کالا اشاره کنیم. این فروشگاه از بخش‌های مختلف از جمله تخفیف شگفت‌انگیز فروشگاه، حراج و تخفیف، لباس زنانه و مردانه ویژه تشکیل شده است.

همچنین، این وب‌سایت در زمینه فروش جواهرات، عطر و اکسسوری هم شناخته شده است و با داشتن بیش از 30 نمایندگی رسمی در سرتاسر کشور، امکان تحویل فوری سفارش مشتریان را فراهم کرده است. چندین سال پیش، شیکسون موفق شد تا برنده جایزه بهترین فروشگاه آنلاین حرفه‌ای در ایران را به انتخاب تیم داوری جشنواره وب و موبایل دریافت کند. مشتریان شیکسون، این فرصت را دارند که کالاهای خریداری‌شده را در خانه امتحان کنند و در صورتی که از رنگ یا اندازه آن راضی نبودند، کالا را برگردانند و پولشان را پس بگیرند.

7. سینماتیکت (Cinematicket)

وب‌سایت سینماتیکت، بزرگ‌ترین مرجع فروش و رزرو بلیت سینما در سرتاسر ایران است. در این وب‌سایت علاوه بر خرید یا رزرو بلیت سینما می‌توان به بخش‌های مربوط به پردیس سینمایی کورش، تئاتر کمدی، جدول فروش و لیست سینماهای کشور هم دسترسی داشت.

برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین متفرقه که خدماتشان فقط مربوط به کاربران تهرانی است، سینماتیکت خدماتش را به کاربران همه استان‌های کشور ارائه می‌دهد. کاربران با مراجعه به سینماتیکت می‌توانند ساعات پخش نمایش یا فیلم را ببینند، صندلی‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند و هزینه بلیت را آنلاین بپردازند.

تجربه خرید لذت‌بخش و آسان در تجارت الکترونیک ایران

همه 7 وب‌سایت فروشگاهی که در این مطلب معرفی شدند، فقط بخش کوچکی از دریای تجارت الکترونیک ایران محسوب می‌شوند. مطمئناً پلتفرم‌ها و سایت‌های موفق دیگری هم در ایران فعالیت می‌کنند که برای معرفی آن‌ها به زمان بیشتری نیاز داریم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی