بازدید 1777
۱

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده پس از مداوای کامل بیماری‌ اش، بعدازظهر سه‌شنبه (به وقت محلی) از بیمارستان مرخص شده است و انتظار می‌رود تا یکشنبه آینده به محل کار خود بازگردد.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰ 14 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی‌ان‌ان، در بیانیه وزارت دفاع آمریکا آمده است: آستین از ساعت ۵ بعدازظهر سه‌شنبه (به وقت محلی) مسئولیت انجام کامل وظایف خود را از درون خانه از سر گرفته چرا که قرار است پیش از بازگشت به کار در پنتاگون، چند روزی را به عنوان دوران نقاهت از بیماری در خانه سپری کند.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون نیز اوایل سه‌شنبه (به وقت محلی) گفت: آستین در شرایط خوبی است و پنتاگون پیش‌بینی می‌کند که او در اواخر روز از مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید مرخص شود.

سینگ با اشاره به اینکه مشکلی که باعث شد آستین روز یکشنبه در بیمارستان بستری شود، با تشخیص سرطان پروستات که او در دسامبر دریافت کرده بود ارتباطی نداشت، افزود: پزشکان معالج وی اعلام کردند که علت بیماری اخیر آستین، مشکل مثانه شناسایی شد و روز دوشنبه (به وقت محلی) او با یک روش غیرجراحی درمان شده است.

بستری شدن مجدد آستین در بیمارستان تنها چند هفته پس از بستری شدن اولیه او در بیمارستان در ژانویه انجام شد. وزیر دفاع آمریکا به دلیل اینکه کاخ سفید را در جریان بستری شدن (اولیه‌ اش) قرار نداده بود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، آستین پیش‌تر در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ نیز برای «جراحی و درمان سرطان پروستات» در بیمارستان والتر رید بستری شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به بایدن خبر دادن ؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار