بازدید 2746

جیب‎بر بین‎المللی در تور قانون!

کد خبر: ۱۲۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 13 February 2024

مردی که در چند کشور دارای اماکن مذهبی، از مسافران عرب‎زبان سرقت می کرد، با هوشیاری نیروهای کلانتری بانوان در مشهد دستگیر شد و راز ده ها فقره سرقت را فاش کرد.

به گزارش خراسان، ماجرای دستگیری این تبهکار بین‎المللی از آن‎جا آغاز شد که مسافری عرب‎زبان اشک‎ریزان وارد کلانتری بانوان شد و از سرقت یک‎هزارو400دلار وجه نقد خود خبرداد. با توجه به اهمیت موضوع و تاکید فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی برای پیگیری سریع پرونده های مربوط به مسافران و زائران در مشهد، بی‎درنگ گروهی از افسران زبده دایره تجسس با هدایت سرهنگ سمیه گلزاری(رئیس کلانتری بانوان)تحقیقات پلیسی گسترده‎ای را با رصد دوربین‎های مداربسته در هسته مرکزی شهر آغاز کردند و به تصاویری مبهم از یک مرد میان‎سال دست یافتند که کوله‎پشتی مشکوکی را با خود حمل می کرد.

آن ها با بهره گیری از دستورات ویژه و راهنمایی‎های سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد) و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، به مردی سابقه‎دار رسیدند که دارای 7 فقره سابقه کیفری بود. طولی نکشید که پیگیری ها نتیجه داد و بانوان پلیس در کمتر از 24ساعت مخفیگاه اجاره ای متهم را در خیابان طبرسی شناسایی کردند.سپس عوامل انتظامی با کسب مجوزهای قضایی از قاضی شعبه 301 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، به طور ضربتی وارد مخفیگاه وی شدند و او را درحالی دستگیر کردند که دلارهای مذکور را به صورت بسیار حرفه ای و زیرکانه درون لایه های پارچه ای کوله پشتی مخفی کرده بود.

دقایقی بعد با انتقال مرد میان سال به مقر انتظامی بازجویی ها آغاز و مشخص شد که او آذرماه گذشته نیز از یک مسافر عرب‎زبان دیگر مبلغ 18میلیون تومان جیب‎بری کرده است. این متهم سابقه‎دار در ادامه بازجویی های فنی به جیب‎بری در چند کشور عرب‎زبان اعتراف کرد که دارای اماکن مذهبی هستند.

تحقیقات پلیس با تاکید ویژه فرمانده انتظامی مشهد برای ریشه‎یابی دیگر جرایم این جیب‎بر بین‎المللی در حالی ادامه یافت که دو تن از مالباختگان تاکنون شناسایی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار