بازدید 1684
۲

تل آویو اجازه ترخیص محموله امدادی برای غزه را نمی‌دهد

رییس آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد در امور فلسطین موسوم به آنروا گفته است که این نهاد محموله‌ امدادی برای غزه را نمی‌تواند در اسراییل تحویل بگیرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲ 12 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «فیلیپ لازارینی»، رییس آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد در امور فلسطین موسوم به آنروا گفته است که این نهاد محموله‌ای به اندازه یک ماه مواد غذایی برای مردم غزه را که در بندری اسراییلی انبار شده است، نمی‌تواند تحویل بگیرد.

فیلیپ لازارینی تاکید کرد که محیط خصمانه‌ای پیرامون ما ایجاد شده است و یکی از شرکت‌های پیمان‌کار که خدماتی را در بندر اشدود به آن روا ارایه می‌داد به این نهاد اطلاع داده که به خاطر مقرراتی که تل آویو وضع کرده، دیگر امکان ادامه همکاری با آن روا را ندارد.

به گفته لازارینی، محموله‌ای از ترکیه با ۱۰۴۹ کانتینر که حاوی مواد غذایی از جمله آرد، نخود، شکر و روغن است و می‌تواند نیازهای یک ماه ۱.۱ میلیون نفر از مردم غزه را تأمین کند، اما این محموله اکنون هفته‌هاست که در بندری گیر کرده و اجازه ترخیص از تل آویو ندارد.

شبکه الجزیره هم گزارش داده است که برخی فلسطینی‌ها در شمال نوار غزه به دلیل نبود مواد غذایی و بر اثر شدت گرسنگی به شهادت رسیده‌اند و اشغالگران صهیونیست آوارگان فلسطینی مستقر در مراکز آژانس آن روا را مجبور می‌کنند خان یونس را ترک کنند.

خبرنگار الجزیره تصریح کرد: شهرک نشینان صهیونیست نیز ورودی روستای بزاریا واقع در شمال غرب نابلس را بسته‌اند و با سنگ به سمت خودروهای فلسطینی‌ها حمله می‌کنند.

در این گزارش آمده است: اشغالگران صهیونیست همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به منطقه‌های شمالی نوار غزه می‌شوند.

خبرنگار الجزیره اضافه کرد: ما همچنان شاهد آن هستیم که خانواده‌های فلسطینی نمی‌توانند در روز حتی یک وعده غذایی برای خود مهیا کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه را از آغاز این حمله‌ها در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۸ هزار و ۱۷۶ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۶۷ هزار و ۷۸۴ نفر افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسراییل نامرد اجازه نمیده راکت های اهدایی به مردم غزه برسه
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار