بازدید 2447

اجرای ممنوعیت تردد در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ آز آغاز ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران خبر داد و شش مسیر جایگزین خیابان انقلاب و آزادی در طول برگزاری این راهپیمایی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 11 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی درباره تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه گفت: با توجه به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی و حضور شهروندان از مسیرهای ۱۳گانه، تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای امروز در نظر گرفته شده است که از حوالی ساعت هشت صبح امروز این تمهیدات آغاز شده و تردد در محور خیابان انقلاب و آزادی و دیگر مسیرها راهپیمایی تا پایان مراسم ممنوع شده است.

مومنی درباره مسیرهای جایگزین  ادامه داد: شهروندان برای تردد می تواند از مسیرهای جایگزین شامل اتوبان امام علی (ع)، زیرگذر مفتح، خیابان سپاه پل چوبی، تونل توحید، زیرگذر استادمعین و بزرگراه شهید ستاری استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در طول مسیرهای راهپیمایی در آماده‌باش کامل هستند، گفت: تمهیدات راهور تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت لذا از شهروندان می‌خواهیم که در این زمینه همکاری لازم را با پلیس راهور تهران بزرگ داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست