بازدید 5398

لورکوزن با گلباران بایرن، اسب قهرمانی را زین کرد

حاشیه امنیت لورکوزنی‌ها در صدر جدول و فاصله‌شان با بایرن مونیخ به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد
کد خبر: ۱۲۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 10 February 2024

بایر لورکوزن با شکست پرگل بايرن مونیخ، فرار قهرمانی را استارت زد تا به سیطره ۱۱ساله باواریا پایان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ژابی آلونسو امشب نشان داد که تیمش شایسته کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا است.

بایرلورکوزن (1-2-4-3): هرادسکی | تاپسوبا، تا، هینکاپیه | استانیشیچ، ژاکا، آندریش، گریمالدو | تلا، ویرتس | ادلی

بایرن مونیخ (1-2-4-3): نویر | اوپامکانو، دایر، کیم | مزروعی، پاولوویچ، گورتسکا، بویی | سانه، موسیالا | کین

 

در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه بی‌آره‌نا، تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان بایرن مونیخ رده دومی بود که این بازی با برتری 3 بر صفر بایرلورکوزن خاتمه یافت.

جوزپ استانیشیچ در دقیقه 18، الکس گریمالدو در دقیقه 50 وجرمی فریمپونگ در دقیقه 5+90 گل‌های تیم تحت هدایت ژابی آلونسو را در این نبرد حساس به ثمر رساندند تا حاشیه امنیت لورکوزنی‌ها در صدر جدول و فاصله‌شان با بایرن مونیخ به 5 امتیاز افزایش پیدا کند. این در حالیست که لورکوزنی‌ها با تیم سوم جدول یعنی اشتوتگارت که البته یک بازی کمتر انجام داده 15 امتیاز فاصله دارند.

شرح گل‌ها: 

بایرلورکوزن 1-0 بایرن مونیخ؛ یوسیپ استانیشیچ در دقیقه 18؛ پس از به اوت رفتن رفتن توپ امین عدلی در یک موقعیت که می‌توانست خطرناک باشد، شاگردان ژابی آلونسو خیلی زود بازی را شروع کردند و یوسیپ استانیشیچ بازیکن قرضی بایرن مونیخ در بایرلورکوزن از روی پاس روبرت آندریش، گل اول ورکسلف را وارد دروازه کرد تا تیم سابقش را نقره داغ کند.

بایرلورکوزن 2-0 بایرن مونیخ؛ الخاندرو گریمالدو در دقیقه 50: با یارگیری ضعیف مدافعان بایرن مونیخ، الخاندرو گریمالدو پس از آنکه آزادانه توپ را جلو می‌برد، طی یک همکاری با نیتن تلا و نفوذ خود به پشت خط دفاع باواریایی‌ها، موفق شد با یک ضربه زیبا دروازه مانوئل نویر را باز کند.

بایرلورکوزن 3-0 بایرن مونیخ؛ یرمی فریمپونگ در دقیقه 5+90: در یک حرکت غیر معمول و غیر منطقی وقتی که بایرن مونیخ در یک بازی لیگ و نه یک در تورنمنت حذفی 2-0 عقب بود، مانوئل نویر برای ضربه کرنر به جلو رفت که پس از دفع توپ و ضد حمله سریع بایرلورکوزن طی حرکت فردی عالی یرمی فریمپونگ، دروازه باواریایی‌ها برای بار سوم باز شد تا شب تحقیرآمیز شاگردان توماس توخل، تکمیل شود.

 

با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری لورکوزن در این فصل بوندس‌لیگا ادامه پیدا کرد. همچنین برای نخستین بار از سال 2010 بایرلورکوزن توانست سه بازی بدون شکست متوالی را در بوندس‌لیگا برابر بایرن مونیخ تجربه کند.

پیش از این بازی پنج مسابقه دیگر برگزار شده بود:

آگزبورگ 2 - لایپزیگ 2

مونشن‌گلادباخ صفر - دارمشتات صفر

اینتراخت فرانکفورت یک - بوخوم یک

یونیون برلین یک - ولفسبورگ یک

وردربرمن یک - هایدنهایم 2

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست