بازدید 4695
۲

نظر دیوید بکام درباره فینال جام ملت های آسیا

اسطوره فوتبال انگلیس که از حضورش در قطر خوشحال است گفت که «تیم‌های قطر و اردن با شایستگی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کردند.»
کد خبر: ۱۲۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 10 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از الرای، دیوید بکام در قطر به سر می‌برد و قرار است که یکی از مهمانان بازی پایانی جام ملت‌های آسیا بین قطر و اردن باشد.

 بکام که در دو بازی نیمه نهایی هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد از میزبانی بسیار خوب قطر سخن به میان آورد و گفت: به نظرم همه دیدند که میزبانی قطر مثل جام جهانی خوب بود و قطر یک میزبانی خاص دیگر داشت.

او درباره تیم‌هایی که به فینال صعود کردند، گفت: به نظرم هم قطر و هم اردن با شایستگی به فینال صعود کردند. این یک فینال خاص است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد.

بکام درباره اینکه چه چیزی را در قطر دوست دارد؟ گفت: به دیدن اماکن تاریخی و سنتی علاقه‌مند هستم. دوست دارم به بازار واقف بروم و کباب بخورم چرا که طعم بسیار خاصی دارد.

منبع:  ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اون پولی که تو گرفتی باید بگی میزبانی خوب ، کدوم میزبانی خوب بود که جای ۸۰۰۰تماشاگر ۴۰۰۰ تا اجازه داشتن بازی رو ببینند قانون فیفا واقعا مزخرفیه باید ۵۰ درصد باشه
گل سوم قطر به ایران آفساید بود. دستکاری VAR یه شاهکاره که فقط از قطری ها تا حالا بر اومده. قطر با پول گاز مشترک دنیا رو خریدی ولی آخرت پات گیره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست