بازدید 2599
مدیرعامل بیمه معلم:

رشد شرکت در گرو تقویت آموزش و توسعه شایستگی‌های سرمایه انسانی است

مدیرعامل بیمه معلم در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی برترین‌های شرکت در بخش‌های مختلف اداری، پژوهشی و ورزشی، ضمن تشکر از تلاش تمامی کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی، توسعه شایستگی‌های سرمایه انسانی را از اولویت های جدی تصمیم‌سازان شرکت برشمرد.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 10 February 2024

رشد شرکت در گرو تقویت آموزش و توسعه شایستگی‌های سرمایه انسانی است

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، صبح روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه، آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت عامل و هیأت مدیره، مدیران ستاد و شعب و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مفید امینی مدیرعامل این شرکت با تبریک  عید سعید مبعث و ایام الله دهه فجر، به موضوع اهمیت سرمایه انسانی در تعالی سازمانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمه معلم از نیروی انسانی متخصص و متعهد برخوردار است و مدیران این شرکت باید همه مساعی خود را در جهت تقویت انگیزه و روحیه کاری آنان به کار گیرند.
امینی با تأکید بر نقش آموزش در توسعه شایستگی‌های کارکنان در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی، گفت: این شرکت برنامه‌های کلانی در بحث تقویت آموزش و همچنین به‌کارگیری خدمات فناورانه در دستور کار دارد که به محض دریافت مجوزها، از آنها رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل بیمه معلم در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و کارکنان این شرکت، احترام و تکریم ارباب رجوع را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: پاسخگویی سریع و به‌موقع باعث رشد و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و جلب توجه بیمه‌گذاران خواهد شد.

مفید امینی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شرکت بیمه معلم، از مدیران و کارکنان برتر، قهرمانان ورزشی جام فجر و پژوهشگران برگزیده، با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.
گفتنی است در این آیین، ۱۷ نفر از مدیران و کارکنان برتر ستاد و شعب سراسر کشور، ۱۸ نفر از قهرمانان ورزشی و ۹ نفر در بخش مقالات و پرسش‌های هفتگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی