بازدید 2806

واکنش وزیر ورزش به شکست تیم ملی مقابل قطر

وزیر ورزش وجوانان کشور گفت: به لحاظ فوتبالی از تیم قطر برتر بودیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم، اما در مهار بازیکنان تاثیرگذار تیم قطر موفق نبودیم.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 09 February 2024

 

به گزارش تابناک، کیومرث هاشمی در دیدار با آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز در مورد شکست تیم ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تیم فوتبال قطر در بازی مقابل ایران از امتیاز میزبانی به طور ۱۰۰ در صد استفاده کرد و این کاملاً قابل پیش‌بینی بود.

وی اضافه کرد: به لحاظ فوتبالی در این بازی برتر از قطر بودیم و موقعی که ۱۰ نفره شدیم می‌توانستیم نتیجه بازی را به تساوی کشانده و حتی به پیروزی دست یابیم، اما در مهار اکرم عفیف بازیکن تیم قطر ناکام بودیم.

وزیر ورزش در مورد دلایل شکست ایران عنوان کرد: در بخش‌های ضعیف عمل کردیم و گل‌های دور از انتظاری دریافت کردیم که نتیجه اشتباهات فردی بود.

هاشمی در مورد قضاوت داور کویتی گفت: در مجموع این داور قضاوت خوبی داشت و تصمیمات وی نقشی در شکست تیم ملی برابر قطر نداشت.

وی یادآور شد: قدرت‌های بزرگ فوتبال آسیا در این جام حذف شدند و هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد که اردن و قطر به دیدار نهایی راه یابند و این از جذابیت‌های فوتبال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی