بازدید 1975

کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به مناسبت سالروز بعثت حضرت محمد(ص) جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و نمایندگان سیاسی کشورهای اسلامی در تهران، با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 08 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به مناسبت خجسته سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله (ص) صبح امروز - پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - مسئولان و مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری و نمایندگان سیاسی کشورهای اسلامی در تهران، در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار به سنت هر ساله در سالروز مبعث حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود و شخصیت‌های مختلفی از مسئولان فعلی و سابق و روسای قوای سه‌گانه در این دیدار حضور دارند.

هم‌چنین گروه‌هایی از ملی‌پوشان و ورزشکاران کشورمان، هنرمندان حوزه سینما و تئاتر، و دیگر مجموعه‌ها در این دیدار حاضر شده‌اند.

در این دیدارها معمولا رهبر انقلاب اسلامی مهمترین مسائل جهان اسلام را مطرح می‌کنند و در آخرین دیداری که با این عنوان برگزار شد موضوع فلسطین محور بیانات ایشان بود.

با توجه به این‌که دیدار امروز در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود که رهبر انقلاب در مورد این مسائل نیز سخنانی داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست