بازدید 1804

دولت درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: ویژگی مشخص دولت تقوای سیاسی است و درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود از این رو آرامش سیاسی بر جامعه حاکم است.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالله مرادی یکشنبه، ۱۵ بهمن در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه‌های انتخابیه استان همدان، با تأکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت ما با انتخابات و رأی مردم گره خورده است و با مفهوم تعیین حق سرنوشت مواجه هستیم، اظهار کرد: همه ما برای ساختن آینده حق داریم و باید این حق را با رأی دادن محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مسأله تعیین سرنوشت مهمترین نقطه تمرکز دشمنان بوده و سعی می‌کنند ملت ایران را از حق خود در تعیین سرنوشت محروم کنند، مطرح کرد: هرگز و در هیچ شرایطی برگزاری انتخابات به تعویق نیفتاده و جمهوری اسلامی همواره در این حوزه سربلند بوده است چراکه برگزارکننده خود مردم هستند.

مرادی مردم را مجریان واقعی انتخابات دانست و افزود: همه عوامل به عنوان معتمدان مردمی و به اعتبار مردم انتخاب می‌شوند و در روز رأی‌گیری همه متصدیان صندوق از مردم هستند. 

وی با بیان اینکه در استان همدان انتخابات الکترونیک در حوزه ملایر به صورت پایلوت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار محور اصلی فعالیت شعبه هستند و بررسی تمامی مسائل مربوط به محل شعبه بر عهده نماینده فرماندار است. بنابراین باید بر امنیت و سلامت درون و بیرون شعبه مراقبت کرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه امیدواریم فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی با سربلندی برگزار شود، افزود: تأثیر این انتخابات تنها به مسائل داخلی معطوف نمی‌شود، بلکه در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات خوب، پرشور و آگاهانه کمک می‌کند مشکلات و چالش‌های کشور با یک مجلس قوی برطرف شود، تصریح کرد: مجلس قوانینی به تصویب رسانده که کشور را از مشکلات عبور داده در ضمن در حل مسأله و پاسخ به مطالبات مردم بسیار مؤثر بوده است.

مرادی در ادامه تصریح کرد: ویژگی مشخص دولت تقوای سیاسی است و درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود از این رو آرامش سیاسی بر جامعه حاکم است. در ضمن این دولت باور به میدان باز سیاسی برای حضور همه علایق را دارد.

وی ویژگی‌های دیگر دولت را تمرکز جدی بر کار و خدمت‌رسانی به مردم و همچنین دوری از رفتارهای جناحی و سیاسی عنوان کرد و گفت: شاخصه دیگر، تمرکز دولت بر رفع ناترازی‌ها در زیرساخت‌های مختلف است چراکه این دولت در حالی روی کار آمد میانگین رشد اقتصادی در طول ۱۰ سال صفر بود و اینک مثبت شده و به سه درصد و شش درصد رسیده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه در این دولت ۷۵۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته و پروژه‌های ناتمام متعددی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: برای دولت بهره‌مندی از پروژه‌ها مهم است و اهمیت ندارد به نام چه کسی تمام می‌شود. این دولت به دنبال اجرای مر قانون است و هیچ سوءگیری سیاسی ندارد و متعهد به رأی و نظر مردم است و خواهان همان چیزی است که مردم در صندوق رأی می‌اندازند.

حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز  با بیان اینکه آینده این ملت و کشور امیدبخش است، گفت: امروز دشمن می‌خواهد مردم و جمهوریت را از نظام جدا کند و ما به میدان آمدیم تا کمر دشمن در ۱۱ اسفند بشکند چراکه مقام معظم رهبری انتخابات را جهاد می‌دانند.

فرماندار همدان نیز با تأکید بر استقبال و تکریم رأی‌دهندگان توسط نماینده فرماندار و اعضای شعبه به بهترین شکل ممکن گفت: نماینده فرماندار و بخشداری در آغاز رأی‌گیری دقت کنند در اطراف صندوق رأی تبلیغات نمایندگان نصب نشده باشد. 

مسلم مخفی با بیان اینکه نماینده فرماندار در اجرای قانون قاطعانه با نمایندگان کاندیداها برخورد داشته باشد، مطرح کرد: توجه به سن رأی‌دهندگان بسیار مهم است به طوریکه متولدین ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل می‌توانند رأی دهند.

وی تأکید کرد: هیچ صندوقی بدون حضور نماینده هیأت نظارت باز و پلمب نمی‌شود و صندوق اخذ رأی نباید از محل شعبه خارج شود در ضمن نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه حق خروج از شعبه را ندارند.

مخفی مطرح کرد: اشراف کامل عوامل شعبه به ویژه نماینده فرماندار بر قوانین، باعث اطمینان خاطر دادن به همه مردم از سلامت انتخابات خواهد شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست