بازدید 16912
هت تریک قلعه‌نویی در مصدومیت مدافعان اصلی

یک بازیکن دیگر ایران ادامه جام را ازدست داد

بعداز مرتضی پورعلی‌گنجی در تورنمنت اردن و صادق محرمی در قطر ، حالا سیدمجید حسینی هم با مصدومیت ، ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 01 February 2024

سرانجام وضعیت سید مجید حسینی اعلام شد و این مدافع کلیدی ادامه رقابت‌های جام ملتهای آسیا را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بدبیاری گریبان مدافعان تیم ملی فوتبال را رها نمی‌کند و آسیب‌های سریالی و سنگین ادامه دارد. بعداز مرتضی پورعلی‌گنجی در تورنمنت اردن و صادق محرمی در قطر ، حالا سیدمجید حسینی هم با مصدومیت ، ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

شجاع خلیل‌زاده هم با درد و مصدومیت مقابل سوریه بازی کرد تا تیم ملی در خط دفاع پوششی با بحران مواجه شود‌. در لیست تیم ملی سامان فلاح هم حضور دارد که قلعه‌نویی تا کنون از او بازی نگرفته است.

بخش رسانه‌ای تیم ملی، علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی درباره وضعیت سید مجید حسینی مدافع تیم ملی اظهار کرد: با توجه آسیب لیگامانی داخلی مچ پای حسینی، در چند روز گذشته اقدامات درمانی برای این بازیکن انجام گرفت و خوشبختانه در حال حاضر شرایط او بسیار بهتر است. 

شهاب افزود: ارزیابی‌های مجدد عملکردی روی پای این بازیکن انجام شده و بر اساس نتایج حاصله با توجه به سطح بالای مسابقات و به جهت حفظ سلامت و آينده حرفه‌ی بازیکن تصمیم به ادامه درمان و عدم انجام تمرینات سنگین تا سه هفته آینده اتخاذ شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار