بازدید 3114

۱۱ حمله آمریکا و انگلیس به شمال و غرب یمن

منابع رسانه‌ای امروز پنجشنبه گزارش دادند که متجاوزان آمریکایی - انگلیسی طی ساعات اخیر، 11 حمله علیه شمال و غرب یمن انجام دادند.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 01 February 2024

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه المیادین امروز (پنجشنبه، ۱ فوریه) به نقل از منابع آگاه نظامی گزارش داد که متجاوزان آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته ۱۱ حمله به استان‌های صعده و الحدیده در شمال و غرب یمن انجام دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف آمریکایی - انگلیسی طی ساعات اخیر، ۹ حمله به منطقه الجبنه در شمال شهر ساحلی الحدیده در دریای سرخ  و دو حمله نیز علیه صعده انجام داده است. 

هنوز جزئیات بیشتری از این حملات از سوی منابع رسمی در یمن اعلام نشده است.

خبرگزاری فرانسه بامداد امروز به نقل از شرکت امنیت دریایی گزارش داده بود که یک کشتی تجاری آمریکایی در آب‌های نزدیک یمن هدف اصابت مستقیم موشک قرار گرفته است.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌‌های صهیونیستی، ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست