نبض خبر

هدیه کراوات به وزیر ارشاد و اعتراض به برخورد بابت حجاب‌ در افتتاحیه جشنواره فجر

کد خبر: ۱۲۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 31 January 2024
تعداد بازدید : 75678
بازدید 472689
پرویز شیخ طادی، کارگردان سینما و تلویزیون در مراسم بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر، حرف‌های منتظره‌ای زد. این کارگردان حزب اللهی با یک کراوات حاضر شد و گفت: «من امشب یک کراوات به عنوان هدیه برای آقای اسماعیلی آورده‌ام، کارمندان اول انقلاب همه کراوات می‌زدند، ارتشی‌ها کراوات می‌زدند، پزشکان کراوات می‌زدند، خیلی مد و مرسوم بود. یک عده‌ای آمدند که الان جای دیگر هستند. بعضی شان اصلاً خارجند. آمدند و شروع کردند به قیچی کردن این کراوات‌ها. پزشک را می‌گرفتند، قیچی می‌کردند... خساراتی بابت این کراوات وارد کردند، بدون آنکه بدانند این چیست... پزشک همین جور می‌زد برای زیبایی‌اش... می‌گفتند آقا غرب زده است، با ما نیست. این نمی‌تواند در تشکیلات ما باشد» شیخ طادی افزود: «همان عده‌ای که نیستند از این آمدند و رسیدند به ویدیو. 10 سال ماجرای ویدیو طول کشید. ایست بازرسی، بازرسی کردن... زیر کُتشان قایم می‌کردند. اصلاً یک داستانی شده بود... بعد همه سازمان این دستگاه را خریدند و استفاده کردند. بعد این خسارتش عمدی بود.» شیخ طادی ادامه داد: «بعد نوبت ماهواره شد. دوباره خسارت. بریز ببند. از بالا پشت بام پرت کن پایین. دیش‌ها را خراب کن... راپل کن... لو بده، مردم ببینید کی داره کی نداره، با غلتک از روی دیش ماهواره رد شدند که آهان له شد؛ فرهنگ دیگر پاکسازی شد. چقدر خسارت» او سپس یک روسری از جیبش درآورد و گفت: «الان من از دوستان فقط یک خواهش دارم که بیش از این خسارت نزنید. بیش از این خسارت نزنید به روسری. من فقط از این جوان‌ها می‌توانم درخواست کنم (با اشاره به وزارت ارشاد)، من از مردم نمی‌توانم درخواست کنم... آخه چقدر خسارت؟... بابا این چهره حزب اللهی نیست. چهره بچه مسلمان این نیست... این اخلاق پیامبری نیست، به خدا نیست که بگیریم و ببندیم، ماشین‌ها را توقیف کنیم... به خدا این چهره ما نیست، چهره تمدن هشت هزار ساله نیست... » حرکت و حرف‌های غیرمنتظره شیخ طادی را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۲۳
ترو خدا جلوی اینارو بگیرید ، تو مملکت ایران اسلامی زندگی میکنن ، وای از خون شهدا
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چه ربطی به خون شهدا داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
تحمل حرف حساب و منطقی را داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حرمت خون شهدا سفره خالی مردم
حرمت خون شهدا پست هایی هستش که شما ها گرفتین
حرمت خون شهدا تورمی که دوستان شما ایجاد کردن
حرمت خون شهدا حقوق 5ملیونی کارگر بدبخته
حرمت خون شهدا دخالت نکردن به حریم مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خون شهدا رو اینجور مواقع یادتون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سر چای دبش و دلار 60 تومنی و فقر مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حداد عادل ، جمله « دراز آویز زینتی » رو برای کراوات انتخاب کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
تو امور حيا و عفت و دين ازادي مي خواهيد اما چرا در امور اقتصادي امنيتي و ... نميگين بزار همه ازاد باشن هركي هركاري دوست داره انجام بده؟
كلا كسي كه حقيقت انسانو نشناسه اينطوري رفتار ميكنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کی گفته جنابعالی نماینده خون شهدا هستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فقط یه نمونع مثال میزنم حتما وصیت نامه شهید جوادمحمدی از شهدای مدافع حرم رو بخونید
فرمودند:اگر شهادت نصیبم شد من از جمله اون شهدایی هستم که یقه بی حجابها و کسانی که ترویج بی حجابی میکنند رو در قیامت میگیرم
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شهدا برای امنیت رفتند نه نا امنی نه ماست ریختن رو سر خانم ...
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یکی از کسانیکه امسال صلاحیتش تایید نشد جلال رشیدی کوچی بود ،ایشان از خانواده ای هستند که دوتا دایی و دو عمو شهید شدند زیر ۱۵ سال پدرشان رزمنده بود در زمان جنگ کل مردان خانواده جبهه بودند داییشان جانباز شیمیای بودد سه سال پیش شهید شد چون به رانت خودرو اعتراض کرد رد صلاحیت شد،اگر راست میگویی و نگران خون شهدایی برای رد صلاحیت اییشان معترض باش
ناشناس
| Canada |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کاشکی شما شهید محمد جواد باهنر را میشناختید. در زمان وزارت ایشان، شخصی که ادا در آورده بود و به دبیر
دبیرستان بابت کراوت توهین کرده بود را ، آن شهید بزرگوار چنان برخوردی کرده بود که هیچوقت کسی جرات نکرد بابت کراوات دیگر توهین کند. در ضمن آن دبیر بزرگوار کسی نبود جز استاد سمیعی که همین آقای محمد رضا باهنر بخوبی یادشان هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چرا مسئله اقتصاد با فرهنگ رو قاطی کردیم بله بحث حجاب واقعا مهمه چون باهمین بیحجابی ها وبی بندوباریها هستش که فساد تو جامعه پر میشه خانواده ها از هم میپاشه وعملا جامعه نابود میشه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خب این نا مسلمان ها همه چیز رو به هم ربط میدهند تا بگن به حجاب گیر ندین. شیطان از دهان این ها استفاده میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دمش گرم خودم دهه شصتی هستم..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چهل ساله که دارید از حجاب می گید فایده نداره جواب نمی ده بااین اختلاس های میلیاردی که هیچ جای دنیا نمونه شو رو نمی بینید با این گرانی ها توقع دارین هر .چی شما بگید مردم بگن چشم خیلی روتون زیاده
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خون شهدا رو شما دارین پایمال میکنین
حسین
| Norway |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
واسه همین کامنت یعالمه پول گرفتی . نه شهید دادی و نه شهید میشناسی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
درود بر شما که یاد شهیدان کردی
حجاب و عفاف دستور خدا و یادگار شهیدان است
درازآویز نماد غرب زدگی و شباهت به کفار است
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
دوستان این سیاست بازیهارا ول کنین اگه به آخرت وقیامت اعتقاد دارین وقبول دارین سوال پرسشی است پس اینو میدونستم حجاب باید حفظ بشه درموردکراوات اطلاعات ندارم آن کسیکه فساد اقتصادی ودزدی هم کرده خودش جوابگوباید باشه شما کلاه خودتو بچسب اگه اعتقادووجدان است یک حرف بس است والسلام
حاجی درود برتو......برای ما دهه ۶۰ پیرهن کوتا و شلوار لی پاره میکردن ،به عینک دودی گیر میدادن،وسط خیابون موهای بلند ماشین یا قیچی میکردن......
یادش بخیر ی طوری فرار میکردیم که الان هیچ خلافکاری توخیابون فرار نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یادش بخیر؟؟؟؟؟؟؟؟یادش خیر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما بگو بی حجابی کجا در فرهنگ مردم ایران بوده و چادر از ایران با اسلام ادغام شد. ارتش سایبری اسرائیل ریخته اینجا داره لایک و دیسلایک میده. حروم لقمه ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سلام،ما هم دهه شصتی هستیم همچین چیزی ندیدیم.کجا بودی شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مدرسه به جای امنیت، محل ناامنی بود. کافی بود ببینن موی دست یا صورت نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اقا مهدي 16.55 ايشان گفتند دهه 60 نه دهه شصتي
ها . دهه شصت شما هنوز داشتي شير ميخوردي
پس تکلیف خون ریخته شهدا چی میشه برای حفظ ارزشها
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
وای به حال شما که ارزش‌های شهدا رو در روسری می‌بینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شهدا برای حفاظت از سرزمین ایران رفتند حفظ ارزشها رو از کجات درآوردی؟
امیراسماعیل پرتوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فکر می کنم کلا نمیدونی ماجرا چی بود. ایا به خاطر چند تا مورد لباس مردم رفتند و شهید شدند؟ آیا خون شهدا اینقدر ارزان بود؟ نه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خون شهدا ظاهرا به فساد 4 میلایارد دلاری هیچ حساسیتس نداره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ارزش واقعی و حرمت خون شهدا جلوگیری از دزدی اختلاس بی عدالتی حرام خوری و .... است نه جلوگیری از کراوات و .... لطفا بیدار شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شهدا خوش به حالشون که رفتن و توی بنده خدا رو نمیبینن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دزدی از ثروت ملی و اختلاس و عشق و حال زالوزاده ها با پول مردم نکنه جزو ارزش هاست ما خبر نداریم که صدای هیچ کدوم از شماها در نمیاد و سینه چاک نمی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شمادر چی میبینید؟
وبرای این ارزشها چه کردید؟
کمی تامل...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چرا هرجا کم میارید از شهدا ی عزیز مایه میزارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ارزش یعنی حجاب و عفاف اگه این کسانی که خودشون رو عاقل میدانند درست فرهنگ سازی میکردن عموم مردم چه زن و چه مردم انسان های عفیف هستند و به خاطر لج بازی حجاب رو بر نمیداشتن حجاب اجباری چه فایده داره شما آزاد کنین ملت خودشون از خیلی از مسئولین.نجییب تر هستند خیلی حرفهای خوبی ژد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بخاطر خون شهدایی که از مملکت دفاع کردن، بریزیم خون جوان هایی که صرفاً هم عقیده مون نیستن رو بریزیم زمین، آره؟(منتظرم شروع کنین به فحش دادن و تهمت و انگ زدن)
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
پدر من جانباز هستن و همین الان هم میگن ما برای روسری نرفتیم برای خاک وطن رفتیم جبهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شهدا برای ایران رفتند که حالا به چین و روسیه بذل و بخشش شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
روح شهدا از اینکه بعضی همسنگرهاشون با ریا وتزویر مشغول رانتخوری و اختلاس و ویژه خوری وبی عدالتی هستند ازرده نمیشه ........خجالت بکشید ودر هر مسئله ای که جواب منطقی برایش ندارید از دین وشهدا مایه نگذارید
سلام ماایرانی هستیم وکراوات ازفرهنگ غربه برخوردبابی حجابی مسئولین بایدقوانین خداروبی کم وکاست اجراکنن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اره دیگه همین شلواری را که من وشما میپوشیم هم چندین دهه قبل هم یه عده مثل شما فکر میکردن ومیگفتن شلوار فرنگی را نمیپوشیم حالا عادی شده ودر ضمن قرار نیست هرچی را که باب میلمان نیست رو به فرنگ نسبت بدیم کلا هر چی که رو چه غرب وچه شرق ساختن برا بهبود زندگی منو شما بوده ایقد تعصبات الکی نداشتع باشید عقل وخرد چیز خوبیست که با فکرای بیهوده وتعصبات قومی ازش بیبهره میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
همین مجلس و جمهوری هم از فرهنگ غربه.
اصل تفکیک قوا هم از غربه.
رای گیری هم از غربه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مالیات هم فرهنگ غربه.
ارزش افزوده و ...
چرا جلوی اون گرفته نشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مالیات ارزش افزوده هم دقیقا یک ابداع غربیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
قشنگ معلومه اصلا هیچ آشنایی با وصیت نامه شهدا نداری وتوعمرت یه بارم نخوندی. توصیه به حجاب داشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کجا خدا گفته کراوات و فرهنگ غرب حرام است ولی فرهنگ روسی و چینی نه؟ اگر هرچیز غربی حرام است لطف کن برق و تلفن و موبایل و تلوزیون خودتو و زنو بچتو حذف کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما ابرانی هستیداز کراوات استفاده نمی کنی پس از ماشین ،گوشی ، تلوبزیون ، هواپیما، ماشین لباس شویی و ظزف شویی و رادیو . کامپوتر و انترنت و موشک و و تانگ و تفنگ و گلوله و مبل و تلفن و .... استفاده نکنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
همین موبایلی که الان پیام گذاشتید را غرب تولید کرده،تلویزیون،مبکروفون،بلندگو،،پنکه،کولر،ماشین،
... ماهواره وهمه مصنوعات کار غربیهاست، اینکه کراوات یقه را کاملا میپوشونه طرف تا نافش دکمه اش باز نمی‌مونه بده؟
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
لطفا تکنولوژی لوژی رو با فرهنگ قاطی نکنید. در ضمن کرامات در زمانهای گذشته جزئی از لباس شرقی ها بود به شکل دیگر که به غرب میره و بعد .د. از اون دوباره به شرق بر میگرده با شکل
. امروزیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دقیقا راست میگی ولی اون کت و شلواری هم که میپوشی
و خیلی چیزای دیگه اونم دقیقا نماد غربی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اگه کروات فرهنگ غرب هست چفیه به گردن انداختن فرهنگ کجاست؟ایران یااعراب؟
همان مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اگر ایرانی هستید
دعوتید به بازبینی سنگ‌برجسته‌های نقش رجب در فارس.
چیزی را کراوات می‌نامند بر سینه ایرانیان ۲۰۰۰ سال پیش دیده می‌شود.

کروات ها که اکنون در کشوری به نام کرواسی زندگی می‌کنند ، پایگاه جعلی پوشاکی به نام کراوات شناسانده شده‌اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
لطفا همه مردان عبا و ردا بپوشند زیرا کت و شلوار هم غربی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
دین اسلام هم مربوط به عربستان سعودی هست نه ایران. نکنه میگی اونم ترک کنیم ؟
چی بگم؟ به جز تأسف به حال مردم ستمدیده ایران چکار می شود کرد؟
پاسخ ها
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
هم دین رو نمی خواین هم می خواین دعای خیر ما پشت سرتون باشه
من که با نفرین کردنتون خوشم
چی میگه این سلیقه ای حرف میزند
پاسخ ها
ویدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چرا باید از این خائن هادعوت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
از منفی ها مشخص که سلیقه مردم چی هست
با این دیدگاه و فهم صحیح و دقیق ایشان از اسلام، ایشان بهترین گزینه ی وزارت ارشاد هستند و اگر من وزیر ارشاد بودم دستش را می بوسیدم و همانجا بعنوان وزیر ارشاد معرفی اش میکردم
اما چه کنیم که تندرویان در کشور در ظاهر در صدرند و در خلوت آن کار دیگر می کنند و به اشاعه ی ریا مشغول.
پاسخ ها
دیانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مردم شریف ایران اسلامی، اسلام را می‌خواهند
نظری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این یک بی سواد کهنه پرست بیشترنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
الحمدالله وزیر ارشاد مثل تو جو گیر نیست!

فهم صحیح و دقیق ایشون از اسلام رو هم تو داره هم این کارگردان!!!

از کی تا حالا فیلمسازها شدند عالم دین؟ .
خدا عقل بهتون داده استفادش کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
مردم اسلام معتدل میخوان مثل سایر کشورهای اسلامی نه اسلامی که باهاش باعث فرار مغزها را داشته باشیم وتحریم و نتونیم دارو وارد کنیم
عزیز من تو هر چه تن میکنی غربیه کت و شلوار و تی شرت کاپشن .بلوز و هر چه که هست چرا فقط گیر دادین به کراوات تو را بخدا خون شهدا را بهانه نکنید و ادای آدمها جا نماز آب کش رو در نیارید برید این افکار عقب مانده چند هزار ساله را دور بریزید . و دین را سپر بلا نکید کجای دین این اداها داره
آفرین اگر جلوی تنروهارو بگیرن این همه هزینه برای کشور درست نمیشه
الان یعنی اجازه بدن روسری هاتونو بردارین کفایته؟؟؟
نه جانم... بعد از روسری نوبت لباس و شلوار و دامن و ... بقیه هم میرسه
قدم قدم
گاماس گاماس
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
در تمام کشورهای مسلمان حجاب اختیاری است
آیا در اون کشورها مردم بدون بلوز و شلوار و لخت مادر زاد می چرخند ؟
خدا شفا بده
شما عادت دارین با دشمن فرضی بجنگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نمونه اش کشور مسلمان مالزی، اونجا حجاب اختیاری است ، اما آیا اونجا همه لخت و بدون شلوار هستند . یک جستجو بکنید ببینید حجاب در مالزی چجوری است . ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حفظ حریم عمومی واجبه و باید عفت و حیا رعایت بشه ولی اجبار به حجاب و کروات و غیره جز ترویج ریاکاری نیست و مردم با اینکارا از اسلام بیزار میشن
یکم سرتونو بالا بگیرید ببینید وصع ایران تو دنیا چقدر خرابه و تا خرخره تو باتلاق انواع فساد هستیم ولی بازم داریم شعار میدیم
ناشناس
| Malaysia |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مسلمانان مالزی ده برابر از شما معتقدترن ، بیابید ببینید و یاد بگیرید که چکونه با حجاب و بی حجاب با هم زندگی می کنند
حرفش حرف میلیون آدم، تا کی اخه؟ کجای قرآن کجای دین میگه بی حرمتی کنید تهدید کنید ،کدوم شهید تو وصیتش گفته به زور به اجبار مردم رو وادار به حجاب کنید ؟
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چرا وقتی چیزی به مذاقتون خوش نمیاد سریع میگین تندروها
مثل بچه ای که یل سنگ پرت میکنه بعد میدوه میره قایم میشه
حرف خودتوبزن چیکار به دیگران داری نظرخودتوبگو لجن پراکنی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کجای قرآن گفته بی حجاب بیای بیرون اشکالی نداره؟؟؟؟؟
همون قرآنی که شما میگی کجاش گفته فلان و بهمان.همون قرآن گفته باید حجاب داشته باشی
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
در سوره نور و احزاب حجاب به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده و اجباری در کار نیست
در هیچ جای قرآن و سیره پیامبر از مجازات به دلیل بی حجابی خبری نیست
از بین ۵۰ کشور مسلمان فقط شما و طالبان گرفتار حجاب زنها هستید
اگر حجاب دستور خدا بود در تمام کشورهای مسلمان اجباری می شد
شما مثل کودکان حاضر به صحبت منطقی و مستند نیستید و فقط شلوغ می کنید و تهدید می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بله در قرآن مستقیما به حجاب توصیه شده ، تنها توصیه و سفارش شده که این برای زنان مومن بهتر است . اما مجازات و بگیر و ببند و شلاق و حبس و پلمپ کردن کسب و کار و جاری کردن حد و این مجازات ها در مورد حجاب در قران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
در حجاب و نماز ما به سنت پیامبر اسلام و اهل بیت او نگاه می کنیم. در قرآن گفته نماز بخوان ولی نگفته چند رکعت . خب وظیفه ما اینه ببینیم پیامبر اسلام چگونه نماز می خوانند . فرزندانشان چگونه حجاب می پوشند. دوست داشتم در یک فضای منطقث نه فضای مجازی با این عزیزانی که نظر دادن
دوبه دو بنشنم
لطفا اگر می توانی بعد از انتخابات این حرف ها رو بزن.... ممنونم.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بعد انتخابات ۱۰سال حبس داره این حرفا
نزدیک انتخابات مجلس هست.
این بیچاره تقصیری نداره! آخر الزمان هست و مردمی که به زبان مسلمانند،در حال ریزش هستند.اعتقاد قلبی به ملزومات دینی از جمله حجاب،بر هر مسلمانی واجبه.حالا این آقا هم داره اعتقاد خودشو بیان میکنه دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بر هر مسلمانی !؟
چرا فقط خدا این الزام را برای زنان ایران و افغانستان گذاشته؟
خیلی مشکوک نیست این حجاب اجباری شنا ؟
تحمیل عقاید شخصی افراد به کل جامعه به نام خدا و قرآن گناه نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فکر میکنید مردم ایران اعتقاد قلبی به حجاب نداشته و ندارند فکر میکنید مردم ایران تو این چند دهه مسلمان
شده اند ؟ بابا همین مردم اول انقلاب شهید دادند و میلیون ها زن با حجاب کامل و چادر انقلاب کردن اما چه شده که حالا این نسل پرورش یافته امروز با حجاب کنار نمی آید حالا یا از سر لج بازی یا از سر زده شدن از حجاب ، باید اینجا مکث نمود و اندیشه کرد که عملکرد آقایون مسئول چه بوده که به اینجا رسیده ایم ؟ .و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما مسلمانی یا مسلمان زاده ؟ایا شما با تحقیق مسلمان شده اید ؟
واقعا کسانیکه در چنین مراسم هایی به بهانه آزادی کشف حجاب می کنند و فرهنگ اصیل ایرانی زیر پا له می کنند باید خجالت بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
هر جا کم میارید از فرهنگ اصیل ایرانی حرف نزنید اصلا مگه شما ایرانی هستید
این درست نیست ارزشهای ما با انقلاب شکل گرفت چرا باید به عقب برگردیم روح خدایی در مردم ما شکل گرفت حجاب باید کامل باشد زن بی حجاب ارزش ندارد خودمان راگول نزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دلار 70 تومنی و سکه 34 میلیونی هم از ارزش هایتان هستند لابد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
زن بی حجاب ارزش ندارد ؟
یعنی کل زنان دنیا بی ارزش هستند و فقط امثال شما و افغانستان با ارزش هستید ؟
اگر ارزش چیزی است که شما فکر می کنی و یک تکه پارچه قراره به کسی ارزش بده همون بی ارزش باشند صد برابر بهتر از شبیه شنا بودن است
ماازوزیرارشادانتظارنداشتیم حتی توی همچه جلسه‌ ای شرکت کند تاجه رسد به هدیه دادن و...ما ازدولت سیزدهم انتظار بیرون ریختن این مزدورهاروداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما ؟
آقای شیخ هادی مردم هرچی از دین دور شوند به ضررشان است
آیا ماهواره ها و فضای مجازی ندی را تبلیغ می کنند؟ ویا اکثراً خلاف آن را؟
شما اگر خودت دوست داری هر کاری کنی...
این درکی ازایران وفرهنگ اسلامی نداره فقط پول این مملکت جمع میکنن حرف مفت میزنن وجوان‌ها را تحریک میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
واقعا درستی نوشتی نان به نرخ روز خور ها شدن سخنران
تند رویان همان موقع که دست رنگ میکردن و پاچه شلوار را اندازه میکردن ، الان اصلاح طلب شده‌اند ونان به نرخ روز میخورند
بخدا چهره بچه شیعه این نیست بچه شیعه فرزند مولا علی است 99قسمش مهر و محبته
شما که میگید ما ایرانی هستیم و فلان و فلان و کراوات از فرهنگ غربه پس لطفاً تلویزیون نخر گوشی موبایل نخر سوار ماشین نشو از برق استفاده نکن فرش ماشینی نخر ...همه مال فرهنگ و تمدن غربی ...چقدر باید مملکت هزینه شماهارو بده
پاسخ ها
سیدمهدی موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
داداش من
اشتباه متوجه شدی.
استفاده از هر امکاناتی، فرهنگ غرب نیست. استفاده از مواردی که نمونه داخلی و حتی با کیفیت هم داره، ولی طرف میره خارجی می خره ، میشه غربزدگی.
طرز لباس پوشیدن، برای این که شبیه غربی ها بشی، میشه غربزدگی.
ولی یاد گرفتن علم و دانش و فناوری، توصیه پیامبر گرامی ما است که فرمود علم را بیاموزید ، حتی اگر در چین باشد. (قابل توجه ، این که در آن زمان، دورترین مکان شناخته شده برای تمدن آن روز، چین بود.)
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سید مهدی موسوی
شماره کارت ملی هم بده که وقتی خواستند بابت صد تا کامنت که امروز گذاشتی بهت حقوق بدن اشتباه نشه !
هر فسادی هست از همین کارگردان های فاسد سینما شروع می شود.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دقیقا خدا خیرشان مدهذ
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما فعلا چای دبش بنوش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
لابد این همه دزدی و رانت خواری ، اختلاص و ... حقوق های نجومی بگیر همه کارگردان سینما هستند منطق ات برای عصر هجر خوب بود عزیز دل برادر
چی بودیم چی شدیم
اوضاع خوب نیست چرخنده های قهرمانانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
؟؟؟؟؟چه ربطی به چرخنده داره
یه عده هرچی میشه به موضوع کارندارن فقط دلشون میخواد حرف مونده تو گلوشونو بزنن
اینا هزینه هستن برا نظام.اصلاچراباید برا همچین آدمی بزرگداشت بگیرن؟در مظلومیت نظام اسلامی همین بس که یه عده از نون این نظام میخورن واز قبل آن به جایی رسیدن ولی هنوزنمیفهمن که این نظام ،اسلامی هست
نه جناب. چهره ی بچه مسلمون به حجابشه.
وقتی دیدید که بی حجابی ها چطور به زندگی های دیگران صدمه زد.... اون وقت قدر حجاب و پوشیدگی رو میدونید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
باشه
شما دست از سر مردم بردار
نا از خدامونه شبیه ترکیه و امارات و مالزی و اندونزی که حجاب اختیاری دارند باشیم
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
پس رسما در رسانه ها اعلام کنید اون ۴۰ کشور مسلمون بچه مسلمون ندارن. ما فقط خوبیم.
حضور خود شما و تمامی شرکت کننده ها در این چنین مراسمی هزینه است برای کل مردم
باز این جشنواره کنترل نشده شروع شد،خدا می‌دونه الان باز چی می‌خوان مد کنند با این ریخت و قیافه هاشون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فقط قیافه شما خوبه ؟
کنترل نشده یعنی جایی که نظر امثال شنا تحمیل نشده ؟
چقدر شماها خود خواه و خود پسند هستید ؟!
درست است که متاسفانه در برخی موارد هنجاری، شیوه برخورد درست نبوده است و باید یک قانون خوب و یک برخورد خوب از ناحیه مردم و مسولین صورت می گرفت کاش این کارگردان محترم در مورد علت منع قانونی و شرعی و عقلی و اخلاقی و فرهنگی موارد ذکر شده بیشتر مطالعه می کرد و حتی برای همه کسانی که علت منع این موارد را نمی دانند می توانند به گفتگو و تحقیق و.... بگرداند. ارادتمند همه خوانندگان دوست داشتنی و عزیزم هستم.
سلام
بی حجابی چه ارزشهایی برای شما میاره که با حجابی نمیاره
کسایی که دنبال بی حجابی هستن فقط دنبال هوا وهوس هستن وکسی که دنبال هوا وهوس هست برای خانوادش هم قابل اعتماد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این صرفا نظر شماست و می تونی در زندگی و خانواده خود اعمال کنی
ولی زندگی و تصمیمات شخصی دیگران مطلقا به شنا مربوط نیست
چین چون ازحکومت اسلامی ما دفاع میکنه خوبه ولی غرب ضداسلام ماست وما نبایدباهاش رابطه داشته باشیم
جوانان و کم سن و سالها بدانن ، هی پشت سر شهدا هر چی دلشان خواست نکن ، شهدا برای دفاع از وطن با همه خوبیها و همه رنگها و همه زیبایهاش رفتن و شهید شدن ، من هم در خدمتشان بودم
باسلام
در مورد لزوم حجاب که بحثی نیست چون حکم صریح قرآن هست و مقدارش هم مشخص و نیاز به اظهار نظر شخصی نیست.اما اگر مسائلی مانند اختلاس و رانت خواری و....این موضوعات مهمه چرا امثال این آقا در این جلسات به این موارد اشاره نمی کن؟؟
پاسخ ها
ممدجفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این آقا سواد وفهم وشعورش فقط درحد پیگیری در حوزه کراواته درمورد مسائل دیگه چیزی سرش نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سوال خوبیه . راستی چرا؟
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
هر جلسه موضوعی دارد که در آن خصوص صحبت می شود.
امر به معروف و نهی از منکر جزو ضروریات دین اسلام هست. بگیر و ببند هم جزو امر به معروف هست. که پیشوای ما حسین کشته نشد مگر بخاطر امر به معروف.. آقای کارگردان این حرف های مفت جاش اینجا نبود. اگه میخای اعتبار برای خودت رقم بزنی جای دیگه باید دنبالش باشی.
احسنت به این شجاعت و ازادگی و صداقت و مردمی بودن.....
حرف دل اکثریت مردم ایران را زد
ولی گوش شنوا نیست..
بیش از سیصد هزار شهید ندادیم که دوباره به ولنگاری قبل انقلاب برگردیم یه عده مغلطه گر هم همیشه هستن که ابو گل الود کنن میگن اقتصاد نه اینکه تو این یکساله که ولنگارها جولان دادن همه چی خوب شده اخه یه ذره فکر کنین هر مسئله ای جایگاه خودشو داره این به اصلاح روشنفکرنماها هم با تحلیل های سطحی دنبال عادی کردن بی حجابی و لذت جویی از زنان هستن حجاب حکم خداست و هر کشوری قوانینی داره که باید همه تابع باشن با اعتقاد یا بی اعتقاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
معلومه مسئله را بد متوجه شدی ، کسی نمیگه بی حجابی را ترویج کنید تا مشکلات اقتصادی حل بشه، موضوع این است که باید مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را حل کرد تا بی حجابی و بی بند و باری و ناهنجاری ها مرتفع شود. یعنی عوامل و ریشه های
بسیاری از بی بند و باری ها و ناهنجاریها مشکلات اقتصادی و هزینه های کمر شکن زندگی است.
این آقا ی متوهم خیال کرده در لوس آنجلس زندگی می کنه، اینجا جمهوری اسلامی ایران است جناب !
هرکشوری قانون خودشو داره جمهوری اسلامی هم با رفراندم اکثریت ۹۸ درصدی مردم کشور به حاکمیت رسید کراوات یک نماد غربی بود وبخاطر همین بجز توی مراسم خانوادگی ممنوع شد. هیچ کشوری جنگل مولا نیست ولی بعضی ها دوست دارن برای مطرح شدن مگس روی زخم باشن و مث قوم بنی اسرائیل بهانه جوئی کنن این موجود کراوات بدست اینجوریه. توی این فجایع و مصیبت‌های دنیای امروز و جنگها و کشتارها انقد بوق تشریف داره بفکر کراوات زدنوافتاده چقد هم با شور و هیجان پیگیری میکنه. مثلی هست میگه؛ تامرد سخن نگفته باشد . عیب و هنرش نهفته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
گویا اصلا نمیدونی قانون چیه. قانون در وهله اول باید مقبولیت عام داشته باشه که تعداد مجرم بیشتر از عموم نباشه. این چه قانونیه فقط همون جنددرصد حاکمیتی در امانن.
من خودم جانبازم برتدرم جانباز هست وبرادر ودایی شهید هستم.متاسفانه یه عده شدن کاسه داغتر از آش .اگه دلتون به حال انقلاب ومردم واسلام میسوزه .جلو رانت خواران ومسولین دزد واقازاده هاشونو بگیرید خیانت واقعی به خون شهدا اعمال انها هست که ارزش خون شهدا رو پامال میکنه نه چنتا تار موی جوانان.بچه های جبهه وجنگ اکثرا جوون بودند وخوشتیپ میگشتند.
ما همیشه پاسدار خون شهدا هستیم
چرا خون شهدا کردید ابزار دست خودتون خون شهدا فقط برای بی حجابی بوده برای اختلاس ورانت خواری نبوده برای شکم گرسنه مردم نبوده برای شرمنده شدن پدر و مادرها نبوده برای پست و مقام که لیاقتش نداشتن بعضی ها نبوده و........
یکم خجالت بکشید که شما دارید خون شهدا را پمال میکنید
دین اکثر هنرمندان سلیقه ای است و نان به نرخ روز خورند نتیجه ی مماشات همین نوع جسارتهاست
به این آقا بگویید فلسفه کراوات چیه؟ کراوات نماد مذهبی مسیحیان است. البته مسلمان باید حجاب داشته باشه و وظیفه اش پوشیدن حجاب است. امکان دارد که به نوع برخورد با منکر اشکال وارد باشه ولی بی حجابی منکر است و باید جلویش گرفته شود و داشتن حجاب هم ربطی به حرمت خون شهدا ندارد. وظیفه دینی همه است.
حرف حساب زند آقای شیخ طادی ، چون اولا کراوات یک نماد باستانی ایرانی است و ربطی به غرب زدگی ندارد ، دوم هم اینکه در مورد حجاب ، بحث اصلا دین و قانون و این مسایل نیست ، مسأله انحراف از موضوعات اصلی کشور مثل سقوط پول ملی است ، حجاب در جای خودش بعنوان یک مسأله فرهنگی و قانون پوشش قابل بحث است نه به این شکل انحرافی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کروات مماد باستانی است ؟! باستان کدوم مردم،شما ها رو ول کنن میگید ایران اسمش غلطه باید بگیم پرشین
اگه این خسارت های موهوم را نمی دیدیم ، حتما امروز کار مان به جاهای باریک کشیده می شد.
کمی واقع بین باشند کسانی که جانماز به آب میکشن.؟تمام مایحتاج زندگی که در اختیار داری همه از غرب آمده.ازهواپیما که سوار میشی میری زیارت تاخودرو لوازم خانگی گوشی دستت.همه وهمه از غرب یاشرق آمده؟ فقط با بگیر و ببند تمام مرد م را دین زده کردید وخسا رات زیادی به جامعه ودین وارد کردید.کسی را بازور شمشیر نمیتوان برد به بهشت.؟!!!!!!!!
قانون اسلام باید اجرا بشه همه شهدا گفتند خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است ......مرگ بر شاه دوستان .....مرگ بر اسرائیل
همه چیمون اوکی و روبه راهه حالا از نو کروات!!! کروات محل اعرابی نداره .بله اول انقلاب به کروات گیر میدادن چون انقلاب شده بود وانقلاب یعنی دگرگونی وتحول و زیرو رو شدن
.کروات هم یکی از مظاهر تمدن غرب هست
نزدیک انتخابات هست این بنده خدا دلقک بازی درمیاره جدی نگیرید
آقای وزیر ارشاد از شهدا خجالت بکشید شهدا هم آرزو داشتن ولی از جانشان که ارزشمندترین چیز در یک انسان است گذشتند که ما الان راحت باشیم لطفاً به خاطر حفظ حرمت شهدای عزیزمون که جانشان را در را خدا فدا کردند نگذاریم حجاب که یادگار بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است بی احترامی بشه نگذاریم......
ماشالله سایبری ها باز ریختن اینجا
من نوزده سالم بود توی جبهه بودم بیست وشش ماه وپازده روز ایثارگری دارم وصد بار نزدیک بود شهیدبشم ولی تمام حرفای این کارگردان را قبول دارم و۹۹درصد مردم هم همین میگن من دارم توی جامعه زندگی میکنم اکثر کسانی که دایه بگیرببند وححاب دارن فقط دارن برای خودشون نوندونی درست میکنن ،واقعا شرم آوره توی تمام کشورهای مسلمان ما با طالبان هم قیاس بشیم حجاب باید اختیاری باشه وایمان داشته باشید همین میشه
درسته این چهره یهودیا و بهائی هایی هست که فقط در کشور ما خرابکاری کردندو مردم رو به دین و نظام بد بین کردند مردم رو به حزب اللهی ها بد بین کردند
واقعیت اینه که شهدا به حجاب بانوان اهمیت میدادن ولی بیشتر از اون به ناحقی و پایمال کردن حقوق دیگران حساس بودن اگر طرفدار خون شهدا هستین ایرادی نداره همین قدر که به حجاب حساس هستین به حقوق پایمال شده مردم و جوان و کارگر هم معترض باشید موقع شنیدن اخبار فقط یک اختلاس به خیابان بیاید و از بیت المال دفاع کنید
تو راست میگی، حتما" اسلام گفته، بی حجاب باشی و تشویق کنی، مثل بن سلمان مشروب فروشی و مشروب خوری، آزاد کنی، اصلا" هر کاری خواستی انجام بده، نه خیر آقا ، این همان اسلام آمریکایی هست.
متاسفانه اکثر به اصطلاح هنرمندان سینمایی ها ولنگاری و بی بند و باری وبی غیرتی وبی حیایی در خون و ذاتشان است، در واقع بستر و شرایط ومحیط برای آنها اینگونه تعریف شده واز وضعیت فرهنگی اصيل اطلاعاتی نداشته تمایلات آنها در محیط های غیر دینی است نمونه بارز آن اصغر فرهادی که وظیفه ای جز تحقیرمردم و کشور وفرهنگ ایرانی ندارد
حرف حساب،،،،
حالا ماهواره خیلی خوب بود؟!
جلوشو نگرفتن،
گند زد به زندگی مردم!
زندگیا شد خیانت و فیلم و ترکی! شد سگ پروری به جای بچه داشتن! زنا و دخترای مردم شد داف های خیابونی!

کی بفهمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دوست گرامی من سالهاست ماهواره دارم حتی یکبار هم فیلم ترکی ندیدم و هزار برنامه مفید از ماهواره دیدم در ضمن اینکه مردم بچه دارنمی شن عمدتا بخاطر مشکلات اقتصادی و نداشتن یک آینده روشن برای بچه هاست سالهاست با است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
مرحبا به شما دوست گرامی اما همه که مثل هم نیستند من خیلی ها را میشناسم که به شدت تحت تاثیر برنامه های ماهواره و بخصوص سریالهای ترکی قرار گرفته اند و فرهنگ اصیل خود را از یاد برده اند و تاثیر ماهواره در بعضی لز افراد انکار نا پذیر است. اما چیزی که شما هردو عزیز از آن غافل هستید این است که بپرسید چرا اساسا مردم به دیدن ماهواره اشتیاق دارند.؟ براستی چرا مردم این همه ماهواره میبینند؟
همه لج بازی ها برای حجاب اینهکه رطب خورده منع رطب چون کند؟وقتی فرزندان حزب الهه‌ی ها وبعضی مسوولین وبعضی متدینین.هیچ قوانین اسلامی را رعایت نمی‌کنند زندگی لاکچری وتفریحات آنچنانی درخارج از کشور ودرخودایران دارند چگونه دیگران را منع میکنند؟برا همین گوش نمیدن چون با چشم خودشون میبینند
من نفهمیدم این حرفها چه ربطی به فیلم و کارگردانی داره
بی حجابی و کشف حجاب حاصل پروسه جنگ نرم تدریجی دشمن هستش و از بین رفتنش به کار فرهنگی قوی نیاز داره،ما یه کشور اسلامی هستیم ،باید به قوانینمون که یکیشم حجابه احترام گذاشته بشه،اونایی که کشف حجاب کردن حالا به هر بهانه ای خودشونم میدونن که قانون گریز هستن،یه مشت غربزده خودتحقیر
بازیگران حق ندارن برای حجاب مردم تصمیم بگیرن وبرای خودشون دم پیری خود شیرنی کنند هیچ نمی فهممند پیر نند روسری به راحتی سرمون نکردیم که بزاریم کنار باید بیاد معذرت خواهی کنه
با عرض پوزش فقط یک جمله میتوان جواب امثال شیخ هادی را داد ، حرفهای او مصداق کامل مخلوط کردن حق و باطل برای اشاعه منکر است ، وگرنه چه کسی به ایشان حق اجتهاد داده که از موضوع کراوات ، به آزادی حجاب فتوا می دهد؟!
اینطور تبلیغ بی دینی آنهم در پیش وزیر ارشاد واقعا پررویی زیاد است الان هر کجای دنیا خلاف اعتقادشان حرف زده میشد جواز کارشو باطل می‌کردند ایران هم باید همین کارو بکند و اجازه گستاخی به کسی ندهد
ترویج ناهنجاری جرم محسوب میشود . حالا این مردک به دنبال چی هست خدا می داند .اینهمه فساد وخودکشی وارتباط با مزدوران خارجی برایتان کافی نیست ؟!!!!!!!
پرویزشیخ طادی چی می گی این رسم مسلمانی نیست
دکتر شریعتی برای جذب جوانان......... جوانانی که زیر سیطره فرهنگ غربگرای رژیم پهلوی رشد و نمو پیدا کرده بودند..... خودش کراوات می بست..... ولی در جایی گفته بود.... کراوات بیخود ترین چیزی است که انسان انرا ساخته و استفاده می کند..... و نا خواسته سیگنال فرد استفاده کننده وطنی به فرهنگ غربی..... که من در اختیار شما هستم و این افسار من.........
الان ایران شده مکان امن برای اختلاس گرها
محض اطلاع عزیزانی که مدام میگن چادر حجاب ایرانیه باید بگم کراوات هم به ایران باستان بر میگرده. یا همش با هم یا هیچکدوم
حالا که ی عده روسری دراوردن کاش اقتصاد. اب وهوا تمام مشکلا ت این عده حل بشه ما هم سعی میکنیم حجاب دختر پیامبر حفظ کنیم کاریم به فرهنگ غرب نداریم نگاهمون به حجاب و فرهنگ حضرت زهرا و بانو کربلا است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
آفرین به شما که آرزوی خوبی برای آن یک عده داری، ما هم دعا میکنیم خداوند مشکلات اقتصادی و اب و هوا
و مشکلات همه هموطنانمو ن را حل بکند انشا الله .ن
نزدک انتخابات مجلس شورای گول این حرفا را نخورین ملت رای بی رای
این آقا زیاد چرت و پرت گفت اصلا سواد سیاسی و فرهنگی نداره . این آقا کلا غرب زده هست . چرا اینا رو بزرگ میکنید . باید بازداشت شود
الان که همه چیز آزاده آقای شیخ هادی هنوز در قرن گذشته زندگی می‌کنه خبر نداره الان طرف با کروات می‌ره دیدار رییس جمهور و رهبری ایراد هم نمیگیرند اون موسیقی دان گفت پیانو رو پرت کردن پایین همچین چیزی نیست حتما خودش عصبانی شده یا براثر دوای خانوادگی بوده ابن دونفر قصدشان فقط مسخره کردن بود وزیرارشاد هم با سخنرانیش خوب جوابشان داد
حجاب حکم خدست

حرف های عوام فریبانه تهی از استدلال ممنوع
دزد و عدم رعایت حجاب و مشروب فروش و... رو هم نباید کاری داشته باشیم
چون اختلاس هست؟!!!
جوری از حذف اجبار برای حجاب حرف میزنند که انگار همه الان به اجبار چادر به سر میان بیرون
تو خود جشنواره فجر یک نفر هم با پوشش معمولی و عرف پیدا نمیشه چه برسه به با حجابش
چقدر سیاه نمایی اخه
هر چیزی وقتی داره
دهه شصت وقت ویدئو نبود
الانم وقت کراوات زدن و روسری برداشتن نیست
جامعه باید به بلوغ برسه
همونطور که شایسته نیست یه دخترو تو بچگیش شوهر بدن شایسته هم نیست وقتی بر و رویی داره بی حجاب بگرده به همین سادگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
منظور ، ظرفیت داشتن جامعه است. کاملا درسته ، هنوز جامعه ما به اون حد از بلوغ و رشد نرسیده
من کاری با هیچی ندارم ولی کراوات دراصل نشان صلیب است درگردن یعنی من مسیحی هستم شما به شکل کراوات نگاه کنیند
این آقایون در سر سفره ایران نشستند و خوردند و پروار شدند متاسفانه در موضع گیری ها همیشه به طرف دشمن صهیونیستی غش کردند این هم از مظلومیت جمهوری اسلامی است
ضمن عذرخواهی . یه عده از دوستان یه اطلاعات کمی شنیدن و همه جا ربط میدن به همدیگر . ه کار و عملی به موقع خوبه . همین عزیزانی که انتقاد میکنید از جمهوری اسلامی و اقتصاد و حجاب و ... همین شما کاره ای بشید فردا صبحش فک و فامیلاتون سر کارن . پس شعار الکی ندید و حرمت خون شهدا رو حفظ کنید و با اسم و خون شهدا بازی نکنید . حجابم حرف خداست و واقعا مردان ما بی غیرت شدند و براشون مهم نیست . هر کاری به جا باید انتقاد بشه نه اینکه ربط بدید به هم دیگه
چه کارگردان بیفکری
خدا گفته حجاب چرا اجازه می دهید هر که هر حرفی بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بله خدا گفته حجاب یکسری شرطهای هم گذاشته مخصوصا شروط سنی !اونهاهم بگید بد نیست درضمن تمامقوانین دین روباید رعایت کنید نه فقط بعضیهاش رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خدا چیزهای دیگری هم گفته
دیدید چقدر نرم وبه حساب شنونده منطقی صحبت کردولی پشت این قضیه آروم آروم بی حجابی وبی بندوباری رومیخوان ترویج بدهندخواهشا زود طرفداری نکنید
اونهایی که نگران هستند باید بگم که نگران نباشید و نزدیک انتخابات است و آن شاالله انتخابات رد بشه همه چیز روال عادی و گیر دادن به لباس و موی زن و مرد ها و دخالت در مسائل خصوصی و شخصی افراد شروع می شود .
اگر رییس ارشاد عرضه داشت تریبون برای یک مشت به اصطلاح هنرمند وطن فروش درست نمی کرد
کاش ایشان قبل از اینکه کروات را دست بگیره و حرف های ساده بگه می گفت ریشه فرهنگ کروات زدن در ایران باستان و یک پوشش متعلق به ایرانیان است کروات قومی هستند در بالکان که از ایران به آنجا مهاجرت کردند .کروات یک پوشش و فرهنگ صد در صد ایرانی است نه غربی.
حجااااااااااااااااااااااااااب دستوووووووور صریح قرآن هست...
خداونددرقرآن حکم به حجاب داده.اگه مسلمانیم حجاب یک دستوردینی است.بقیه حرف ها چرته
این کارگردان حالا نیازمند دیده شدن فیلم هاش و خودش در بیرون از ایران شده این حرفها و نظریات را میده .چطور اول انقلاب تا چند دهه قبل از این عقاید نداشت
جناب سایت تابناک بفرمایید تحویل بگیرید خوب بهانه هایی گیر می‌آورید تا میزان موافق و مخالف در جامعه را بدست آورید یعنی تمام سایت های مثل شما با همین روش میزان اعتقادات مردم را با شرایط فعلی بدست میاورند. خودتان بهتر میدانید
دوستان یک کمی مطالعه وتفکر خوبه،تعصب وجهل نابودکننده است.
خیابان داشتم رد می شدم
خانم جوان جلو منو گرفت
گفت کرایه خونه عقب افتاده
حاضرم تن‌فروشی کنم کمک کنید
صورتم سرخ شد اونم وسط پایتخت .
آفرین براین جرات تمام آدمهای سالن به افتخارش دست میزدن برن جلوی اختلاسها رابگیرن آنهای هم که ناراحت شدن بفرمایند یک چای دبش
مشکل اقتصادی با بی بند و باری حل نمیشه
مشکل اقتصادی با بی بند و باری حل نمیشه
خیلی دوست دارن که ناموسشان سر لخت وغیره بیاد تو جامعه یاد داستانی افتادم یک آقایی با ناموس بد حجابش میاد تو خیابون یک آقای دیگری به این آقا میگه ببخشید میشه من ناموستونو دید بزنم آقای داد بیداد میکنه مگر ناموس نداری خودت آقای میگه همه بدون اجازه نگاه میکردن من گفتم اجازه بگیرم احترام بزارم اجازه میگیرم بعد نگاه میکنم حالا جلوی همه چیز باز بزارید تا همه نگاه کنند کی به کی
اينجوری که این میگه چرا جلوی مشروب رو میگیریم ؟ چرا جلوی رابطه دختر و پسر رو میگیریم ؟ اصلا چرا جلوی دوتا همجنس رو میگیریم ؟ میدونید فکر کنید اسلام گفته بگیرید
اقتصاد و هزار تا مشکل دیگه به حجاب ربطی ندارد..حالا با بی حجابی و ولنگاری اقتصاد درست میشه یا اختلاس گرا آدم میشن.حجاب قانون است و با این حجاب هست که ما بنیان خانواده هامون محکمه...دقیقا اختلاس گرا آدرس غلط میدم به حجاب و آزادی تا حواس مون پرت کنم از اونها...ممنونم از هر کس که به این قانون و انجامش اهمیت میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
شما قطعا این را قبول دارید که داشتن حجاب از ایمان است .درسته؟ پس این حدیث از معصوم را یاد اوری میکنم که فرمود : از دری که فقر وارد شود از همان در ایمان بیرون میرود . این هم رابطه اش با اقتصاد . حدیث معصوم را که دیگر قبول دارید
در زنجان پایین تر از درمانگاه شهید مطهری کاهو کیلویی ۳۵ هزار توما ، فلفل دلمه ای ۲۵ هزار تومان ولی یک خیابان آنطرف روبرو جاده همایون کاهو ۱۰ هزار تومان و فلفل دلمه ای ۱۲ هزار تومان ، ضد یخ قیمت روی ظرف ۴۵۹ هزار تومان ، قیمت فروش ۴۰۰ هزار تومان بفرما حلال و حرام و محرم نامحرم و جدا کن و سوا کن
این مفلوکهای بدبخت تموم هم و غمشون زدن کراوات و به شکل غربی در اوردن خودشونه. اونوقت جالبه هی ایرانی ایرانی هم میکنند.ولی با فرهنگ ایرانی غریبند. دروغ گویان بی حیا.
این رو ازپست و مقام بندازین ما فرهنگ اسلامی دوست داریم اینارد دادن
حجاب حکم خداست.
این کارگردان انسان محترمی است اما ناآگاه به مسائل شرعی.
برخی از ما متاسفانه حنبه تشویق را نداریم.
وقتی راجع به یک موضوعی تشویق می شوبم، بلافاصله جوگیر شده، در موضوعات غیر تخصصی هم اظهار نظر می کنیم.
دمش گرم به خدا مثال های گویایی از گذشته برای موضوعات مختلف زد . . چقدر خسارت !!!!
چرت و پرت میگه بابا،باید جلوی مظاهر تمدن غرب گرفته بشود.
بازم نزدیک انتخابات و حرفای مردم پسند?
دقیقا درست گفت رحمت به امواتت
بی حجابی هم چیزی رو درست نمیکنه.
اول شما تکلیف خودتان روشن کنید که به عنوان یک مسلمان حرف می زنید یا غیر مسلمان آنهم از تریبون جمهوری اسلامی کسی که ضروریات دین را انکار کنه مسلمان نیست حالا مسلمان نباشید به درک چرا فساد اخلاقی خودتان را می خواهید با پر رویی ترویج کنید بلکه تحمیل کنید وبچه های مردم را مثل خودتان به ابتذال بکشانید آیا ترویج بی حجابی جز ترویج ابتذال و بی بند باری است
سیاست یعنی همین یه مسئله رو پر رنگ کن و بهش دامن بزن مسائل دیگه کم رنگ میشه .
کو گوش شنوا
من فقط این رو بگم الان با این شعار آزادی حجاب میدید فقط جوان ها رو بدبخت کردید من قصد ازدواج دارم ولی با هر دختری آشنا میشم ۰۰۰
ایی بابا دنبال زیر بعل مارید اصل. حرف کروات نیست شکل ونحوه برخورد با مسائل با مردم کرامت نماد مغز حرف و بگیرید
چرا فقط راجب حجاب گفته می‌شود راجب فقر مردم کودکان گرسنه راجب شرمندگی مرد خانواده که همیشه دستش خالیست خون شهدا در این مواقع پایمال نشده
اونی که میگه حجاب چه ربطی به خون شهدا داره بره وصیت شهدا رو بخونه و
یه سوال حجاب چه ربطی به اقتصاد داره؟
حجاب چه ربطی به اقتصاد و اختلاس داره؟
وای بازم صدای فتنه بی حیایی بلند شد.وقتی بی حجابی وهرزگی جرمه جرمه دیگه. حالا هی توجیه کنید اقتصاد فلان تورم فلان!!!
یک عمر پلیس میدود تا جلوی سارقین را بگیرد خب چون بطور کامل نتوانسته پس رهایشان کنید . با همین مغالطه ها هر غلطی کردند هر حرام را عادی .
بد حجابی عواقب خطرناکی برای خود شخص و جامعه دارد. از هم پاشیدگی خانواده ها.بی عفتی.فساد. ولخرجی.قتل وجنایت.و مشکلات روحی عاطفی.و.......
مثلا این نطرها که منتشر کردید توهین به دین خدا نبود؟
مردم را نسبت به دین بد بین کردن ، این کارها مردم را از نطام دور میکنه و مردم را به سطوح آوردن با این کارها و بگیر و ببند ، آیا مردم بخاطر این مسائل انقلاب کردن یا یک زندگی بهتر؟ بجای این کارها به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشید
به خدا حیف وقت نیست که صرف این حرفها وجملات بشه.درمورد اقتصاد وتورم و معیشت مردم گله مند باشید.
واقعیت گفته ...
خون شهدا فقط برای حجاب است اختلاس بی قانونی فاصله گرفتن انسانیت تبعیض بی کاری ازدواج سرمایه کشور را دود کردن امنیت اجتماعی ......................
حجاب دستور صریح قرآن است جزو دستورات اجتماعی دین اسلام است ولی کراوات زدن هیچ ایرادی نداره. آیا بین جایز و حرام و بین حلال و غیرحلال تفاوتی نیست؟؟!!!