بازدید 2860
۲

شهادت دو مأمور پلیس فارس در تیراندازی قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس در شهرستان نی ریز ، ۲ نفر از این نیروها شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 30 January 2024

به گزارش «تابناک»، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی در مصاحبه با ایرنا افزود: ساعت یک بامداد سه شنبه دهم بهمن ۱۴۰۲ ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در قالب طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ شک کردند و دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شدند و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز تیراندازی کردند و سریعا از محل گریختند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ۲ نفر از کارکنان جان بر کفِ فراجا به اسامی سرگرد رضا شاهسونی و استواریکم علی شاهسونی به درجه رفیع شهادت نائل و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا شد و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
پلیس باید اختیارات بیشتری داشته باشد. حکم قاچاقچیان باید بسیار سنگین تر از این باشد. آن چها نفر چطور جرئت کردند از خودرو پیاده شوند و به پلیس تیر اندازی کنند! آیا از این بابت نیست که خیالشان راحت است؟
آموزشها و دستورالعملها ضعیف و نیاز به بازبینی جدی برای حفظ جان ماموران دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار