بازدید 4353
۱
اینترمیامی در عربستان ۴تایی شد

کامبک نافرجام و ۷گله مسی و تیمش مقابل الهلال

کد خبر: ۱۲۱۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 30 January 2024

مسی هم مثل رونالدو مغلوب الهلال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در چارچوب دیدارهای دوستانه باشگاهی، امشب (دوشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و اینتر میامی در ورزشگاه «کینگدام آره‌نا» شهر ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 تیم الهلال خاتمه یافت.

الهلال (3-3-4): الوطیان | الشهرانی، خلیفه، جحفلی، لودی | میلینکوویچ ساویچ، نوس، میشائیل | مالکوم، الحمدان و میتروویچ

اینتر میامی (2-3-5): کلندر | آلبا، آلن، کریستوف، آویلس، یدلین | بوسکتس، رویز، گرسل | مسی و سوارز

کامبک نافرجام و ۷گله مسی و تیمش مقابل الهلال

در این دیدار که به مناسب افتتاح ورزشگاه مدرن و جدید تیم الهلال برگزار شد، میزبان عربستانی خیلی زود میهمان آمریکایی‌اش را غافلگیر و توسط الکساندر میتروویچ در دقیقه 10 و عبدالله الحمدان در دقیقه 13 دروازه اینترمیامی را باز کرد.

اینتر میامی با گلزنی ستاره جدید خود، لوئیس سوارس در دقیقه 34 به بازی برگشت، اما یک دقیقه به پایان نیمه نخست، الهلال گل سومش را توسط میشل زد.

در نیمه دوم لیونل مسی و یارانش دو بار پیاپی دروازه الهلال را باز کردند که اولین مورد آن توسط خود مسی در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی بود و دومی تنها یک دقیقه بعد به وسیله رویز که پاس آن را مسی داد، به ثمر رسید. به این ترتیب همه چیز به تساوی کشیده شد و در حالی که شمارش معکوس برای پایان بازی آغاز شده بود، مالکوم مهاجم برزیلی الهلال در دقیقه 88 چهارمین گل را برای این تیم زد تا اولین بازی پرافتخارترین تیم عربستان در ورزشگاه جدیدش با پیروزی همراه شود.

اینتر میامی در این بازی با ترکیبی متشکل از کالندر، دی‌آندره یدلین، آویلس، کریستو، آلن، ‌جوردی آلبا، ‌رویز، سرخیو بوسکتس، گرسل، لوئیس سوارس و لیونل مسی به میدان رفت. در سمت مقابل هم ال وتیعان، یاسر الشهرانی، محمد جهفالی، الدوساری، رنان لودی، میشل، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، عبدالله الحمدان، الکساندر میتروویچ و مالکوم برای الهلال پا به میدان گذاشتند. نیمار ستاره برزیلی الهلال به دلیل مصدومیت همچنان خانه‌‌نشین است.

مسی و یارانش پنجشنبه شب در دومین بازی دوستانه خود در عربستان، میهمان تیم النصر، تیم کریستیانو رونالدو خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاش خلاصه فیلم بازی را می گذاشتید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی