بازدید 5849
۵

رهایی ۹۹ تن از قصاص طی ۳۷ روز با اجرای یک پویش خاص

با اجرای یک پویش خاص به مدت ۳۷ روز، ۹۹ تن در سراسر کشور از قصاص نجات یافتند؛ اتفاقی جالب توجه که مسئولان را بر آن داشته تا با اجرای پویشی تازه، به نوعی تداوم این روند را کلید بزنند و بکوشند افراد بیشتری را از اجرای حکم قصاص رهانده و فرصت دوباره‌ای به ایشان اهدا نمایند.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 29 January 2024

در جریان پویش «به عشق حضرت زهرا (س) می‌بخشم» که به مدت ۳۷ روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد، در سراسر کشور ۹۹ تن از قصاص نجات یافتند.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «صادقی» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه امروز دوشنبه (۹ بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق حضرت زهرا (س) می‌بخشم» که به مدت ۳۷ روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد، در سراسر کشور ۹۹ تن از قصاص نجات یافتند و با کمک شورا‌های حل اختلاف و صلح‌یاران، رضایت حاصل شد؛ در این پویش، چهار هزار و ۷۵۵ نفر از زندان آزاد شدند و ۳۳ هزار و ۲۶۱ پرونده نیز به سازش ختم شد.

وی افزود: از روز ۱۳ رجب (هفته گذشته) تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان، حدفاصل ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی ـ علیه‌السلام ـ نیز پویش «به عشق امام علی (ع) می‌بخشم» در جریان است.

تعداد بازدید : 47

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
خب از این ور هی قصاص میکنید از اون ور هی میگین بچه بیار !!
میگم یک فکری برای این کشور بکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
صادرات امثال شما میتونه مفید باشه
بخشش قاتل بزرگ ترین اشتباهه و جنایت در حق‌ بشریته
نه تابی جون ، بیشترینش به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی مملکته.طرف پول دیه و یک چیزی بیشترم میگیره و رضایت میده.میگه حداقل بازمانده های مقتول بتونن یکم زندگی بهتری داشته باشن در آینده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار