بازدید 18104
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

محمد قبادلو که بود و چرا اعدام شد؟/ حواشی ناتمام رد صلاحیت حسن روحانی/ جنجال بر سر دف نوازی زنان شیرازی در قطر/ سریال سرزمین مادری در کانون توجه کاربران مجازی/ چگونه دهک بندی یارانه خود را بیابیم؟

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخباری مانند جام ملت های آسیا، سریال سرزمین مادری، دف نوازی زنان شیرازی، اخبار هواشناسی، اخبار پرسپولیس، بیمارستان گاندی، انگلیسی حرف زدن وزیر امور خارجه، رد صلاحیت حسن روحانی، محمد قبادلو و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 30 January 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

دهک بندی یارانه؛ چگونه دهک خود را بیابیم؟

به تازگی تغییراتی در دهک بندی یارانه‌ها توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعمال شده؛ بنابراین، تغییراتی در دهک‌بندی خانواده‌ها صورت گرفته است.

چگونه بفهمیم دهک چندم هستیم؟ روش های مختلف استعلام دهک خانوار + لینک

همین موضوع در روز‌های اخیر مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و بسیاری به دنبال آن هستند تا دهک جدید خود را بر اساس تغییرات اعمالی ببینند.

بیشتر بخوانید

نتایج جام ملت های آسیا

با آغاز مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا هیجان در این دوره از مسابقات به اوج خود رسیده و همین موضوع سبب شده تا عنوان جام ملت‌های آسیا در فضای مجازی پرتکرار شود.

بسیاری از کاربران در فضای مجازی به دنبال این هستند تا آخرین تغییر و تحولات تیم‌های حاضر در مسابقات و نتایج این دوره از مسابقات را جویا شوند.

جام ملت‌های آسیا به سری مسابقات فوتبالی اطلاق می‌شود که در سطح قاره آسیا و میان برترین تیم‌های فوتبال این قاره هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود؛ مسابقاتی که قهرمان آن می‌تواند راهی جام کنفدراسیون‌های آسیا شود و با قهرمانان سایر قاره‌های جهان برای کسب عنوان قهرمانی جهان رقابت کند.

این جام از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۸۳ هر چهار سال یک بار برگزار می‌شد. به دلیل هم‌زمانی این جام با جام ملت‌های اروپا و المپیک، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا دوره این بازی‌ها را تغییر دهد تا در سطح جهان به این جام توجه بیشتری شود. بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴، این جام در سال ۲۰۰۷ برگزار شد (با فاصله سه سال)، اما از این پس باز هم هر چهار سال یک‌بار برگزار شد.



قدرت‌های اول آسیا سالیان سال بر این جام حکم‌فرمایی می‌کردند، تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی از شرق و تیم‌های ایران و عربستان‌سعودی از غرب آسیا، همواره در میان یکی از تیم‌های دیدار پایانی بوده‌اند. در میان تیم‌های دیگری که در این جام موفق بوده‌اند می‌توان به عراق، امارات، کویت و چین اشاره کرد. استرالیا آخرین کشوری است که به این جام اضافه شده است.

سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری یکی از سریال‌های ساخته شده توسط کمال تبریزی است که پس از سال‌ها توقیف به تازگی از شبکه یک سیما در حال پخش شدن است.

این سریال به واسطه موضوع تاریخی و توجه به وقایع مختلف تاریخ پیش از انقلاب که به صورت داستانی آن را روایت می‌کند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

در سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی که پس از سال‌ها حاشیه و توقیف، در حال پخش از صداوسیماست، سکانس حمله سربازان محمدرضا شاه به مدرسه فیضیه دوم فروردین ۱۳۴۲ و کشتار وحشیانه روحانیون و طلاب بازسازی شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این سکانس را می‌بینید.

ببینید:  سکانس کشتار روحانیون در سریال سرزمین مادری

تعداد بازدید : 361

دف نوازی زنان شیرازی در قطر

در یکی از مسابقات جام ملت‌های آسیا گروهی از زنان شیرازی که به ظاهر بدون مجوز از وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حاضر شده اند اقدام به دف نوازی کرده‌اند.

جنجال برسر دف نوازی زنان شیرازی با آرایش غلیظ در جام ملتها/ مدیر رسانه تیم‌ملی: ما تاییدیه ندادیم!

انتشار کلیپ مرتبط با این اقدام در فضای مجازی با حواشی فراوانی روبه رو شد و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

تابناک ورزشی در این خصوص نوشت: حالا این پرسش و ابهام پیش می‌آید که این گروه تشکیل شده از نوازنده‌های زن ایرانی، چگونه از مقامات قطری اجازه اجرای برنامه دریافت کرده‌اند؟ ابعاد این موضوع وقتی گسترده‌تر می‌شود که کاربران فضای مجازی به حضور صدها تماشاگر ایرانی با لباس متحدالشکل و قیافه های نزدیک به تیپ اداری دستگاه‌های اجرایی ایران روی سکوهای ورزشگاه‌های قطر اشاره کرده‌اند. بسیاری از آنها نوشته‌اند آیا اجرای موسیقی زنان مقابل چشم این افراد ایراد شرعی و مذهبی ندارد؟ در این زمینه، معاونت فرهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در کنار حراست این دو نهاد باید پاسخ رسمی بدهند تا ابعاد ماجرا مشخص شود. سکوت در این رابطه، ابهام ها و شبهات را بیشتر خواهد کرد.

اخبار هواشناسی و بارش برف و باران

با وجود نزدیک شدن به نیمه بهمن ماه سال ۱۴۰۲، اما هنوز آنچنان که باید و شاید در نقاط مختلف کشور شاهد بارش برف و باران نیستیم.  مسئله کاهش شدید بارش‌ها در سال آبی جاری به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

البته در روز‌های اخیر در برخی نقاط کشور برف و باران به صورت پراکنده شروع به باریدن کرده که این موضوع نیز در افزایش توجهات به اخبار هواشناسی بی‌تأثیر نبوده است.

در تازه ترین خبرها اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش متناوب برف و باران از ظهر امروز تا پایان هفته در استان خبر داد.

بارش متناوب از ظهر فردا تا پایان هفته در تهران

انتخاب سرمربی برای تیم پرسپولیس

به دنبال استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس تهران، حواشی پیرامون انتخاب جانشین برای او بالا گرفت.

پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ درخواست‌های مدیران تیم پرسپولیس را رد کرد؛ بالاخره آن‌ها با دستیار گل محمدی به توافق رسیدند.

موضوع انتخاب سرمربی جدید برای تیم پرسپولیس تهران و بلاتکلیفی در این موضوع سبب شد تا این موضوع نیز در روز‌های اخیر مورد توجه کاربران و هواداران این تیم قرار بگیرد.

برانکو بازهم نه گفت، پرسپولیس با سرمربی جدید بست

فارس در این رابطه نوشت: بعد از چند روز بازی با نام‌های مختلف در نهایت با اعلام باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا، دستیار یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب و معرفی شد تا موجی از نارضایتی در جامعه هوادارای پرسپولیس به وجود بیاید. ویرا که فصل گذشته به پرسپولیس ملحق شده بود حالا به عنوان نفر اول کادر فنی مشغول به کار شده است؛ هرچند از حالا انتقادات زیادی به او شده و به نظر می‌رسد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، این مربی منتقدان زیادی خواهد داشت و می‌توان حدس زد که فشار زیادی را متحمل خواهد شد.

سوختن بیمارستان گاندی در آتش

هفته گذشته بیمارستان گاندی در خیابان گاندی تهران دچار حریق شد و بخش قابل توجهی از طبقات این ساختمان در آتش سوخت.

چرایی این آتش سوزی، خسارات‌ و دیگر مسائل مرتبط با این بیمارستان در روز‌های اخیر به شدت مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پس از انتشار ویدیویی از مدیر این بیمارستان که از معاون اول رئیس جمهور درخواست کمک می کند، توجهات به وضعیت بیمارستان گاندی بیش از پیش افزایش یافت.

انگلیسی صحبت کردن وزیر امور خارجه

به تازگی کلیپی از وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد او تلاش می‌کند تا یک متن انگلیسی را از روی کاغذ بخواند.

تعداد بازدید : 359

قرائت متفاوت او در این کلیپ با حواشی فراوانی روبه رو شده و کاربران بسیاری این اقدام او را مورد نقد قرار داده‌اند.

رد صلاحیت حسن روحانی

یکی از اخبار جنجالی روز‌های گذشته، انتشار خبر رد صلاحیت حسن روحانی از انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود.

پس از اعلام رد صلاحیت حسن روحانی، وی نیز نامه‌ای در این رابطه به نگارش درآورد و در آن نسبت به اقدام شورای نگهبان انتقاد و گلایه کرد.

انتشار بیانیه حسن روحانی درباره رد صلاحتش

حسن روحانی در بخشی از بیانیه خود نوشت: با این شواهد روشن، دیگر تردیدی نمی‌ماند که اقلیت حاکم، رسماً و علنی کاهش حضور مردم در انتخابات را می‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند انتخابات و صندوق را از تعیین‌کنندگی در سرنوشت مردم بیندازند تا خود بتوانند با تصمیمات محفلی، سرنوشت مردم را تعیین کنند. به این سبب، هم اکنون نیز، بیش از پیش باید بر اهمیت رأی مردم و تعیین‌کنندگی صندوق رأی پای فشرد و به نقشه حذف صندوق و حذف جمهوریت از نظام اعتراض کرد. راه اعتراض هم جز صندوق نیست. باید راهی یافت که «رأی اعتراضی» صدای رسای مردم ایران شود. باز هم معتقدم باید در انتخابات شرکت کرد؛ هرچند مرا هم رد کرده باشند. باید با رأی، اعتراض کرد. رأی ندادن، عمل به خواست آن‌هاست که می‌خواهند ما رأی ندهیم و به تدریج مردم را از حق مسلم «انتخاب» محروم نمایند. لذا وظیفه نمایندگان مقبول سیاسی مردم است که شیوه رأی اعتراضی را به آنان نشان دهند.

محمد قبادلو کیست و چرا اعدام شد؟

محمد قبادلو یکی از فعالان و حاضران در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بود که در نهایت به اعدام محکوم و در روز‌های گذشته حکم اعدام وی اجرا شد.
به دنبال انتشار خبر اعدام محمد قبادلو، کاربران بسیاری در فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و همین موضوع سبب شد تا محمد قبادلو نیز در فضای مجازی مورد توجه قرار بگیرد.

محمد قبادلو در جریان آشوب‌های سال ۱۴۰۱ با خودروی وانت ماموران پلیس را زیر گرفت که طی آن فرید کرم‌پور به شهادت رسید. در ابتدا خانواده و رسانه‌های ضد ایرانی سعی داشتند بگویند قبادلو‌ بی گناه است؛ اما با وجود اسناد و تصاویر این ادعا به جایی نرسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵۷
همش کخ نمیشه نوحه خوند و توی سر زد و افسرده شد .
دف نوازی و رقص و شادی و پایکوبی نیز نیاز است و حتی واجبتر از نوحه .
ما ایرانی هستیم با انهمه پیشینه تاریخی و داشتن رسوم کهن شاد
تحسین میکنم و تمام قد می ایستم برای زنان دف نواز شیرازی که دل مررم را شاد کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دف نوازان عزیز
از اینکه دل ملت را شاد کردید از شما سپاسگزارم
روحانی یه فرد نون به نرخ روز خور متملق بود .
دست مثل بقیه .
آنگاه که در قدرت بود سراغ حال و روز اسفناک مررم نرفت و جویای حال و احوال بی ریخت آنها نبود .
هیچ فرقی هم بین روحانی و خاتمی و رئیسی و احمدی نژاد و رفسنجانی نبود و نیست .
همه تدارکاتچی و به دور از مردم
چه خوب شد پرتش کردن کنار
دوران مصرفت تمام شده شیخ بی درد ولنجک نشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
چه بی انصاف!
تمام روئیسای جمهور ایران ؛ ۴۸ ساعت پس از پایان ریاست خود بی صلاحیت و ممنوع التصویر شده اند :-)
دقت کنید :-)
به افتخار زنان هنرمند دف نواز شبرازی
یه کف مرتب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خدا باید برات کف بزنه نه غرب زده جماعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
با افتخار تمام غربزده هستم
راستی و درستی و صداقت و عمل و پرهیز از وراجی بدون عمل را از غرب آموختم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
ناشناس 8:53 خدا در مورد این موضوع با شما صحبتی نداشته؟؟
قرار نیست تورممون بالای ۸۰ درصد باشه و مثل .. توی خرج و مخارج و معیشتمون گیر کرده باشیم و همش روضه بخونیم و مداحی گوش بدیم .
نیاز به شادی و دف نوازی هم هست تا اینکه دچار مرگ زود رس در سنین جوانی بر اثر غم و غصه نباشیم
راه حل مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات آن است که روحانی تائید شود و با رئیسی در تهران مسابقه بدهند با این شرط که هر کس بیشتر رای آورد ریاست خبرگان مال اون بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
راه حل اینه که همه تایید شوند و تایید صلاحیت به رای مردم واگذار شود نه 10 نفر آدم خاص که با رای مردم انتخاب نشدن
جناب آقای حسن روحانی تایید صلاحیت شما یعنی تایید عملکرد 8 سال بی برنامگی و خودباختگی شما . رد صلاحیت شما 100% درست هست . شما و همکارانتون به این مردم خیانت کردید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
رئيسي مورد تاييد شما هستند؟
صادق بوقی اونجوری
دف نوازان اینجوری
میخواهی تا آخر عمر بشینیم فاتحه بخونیم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
منلکتی ساختم که ۹۸ درصد مررم آن دچار افسرذگی مزمن هستند
اقای تابناک چرا باید بانوان هنرمند ایرانی برای دف نیازی و آنهم بقول شما با اجرای خیلی خوب ، درکشور قطر از وزارت ارشاد مجوز میگرفتند !!!!!!
نکنه امر بر خودتان ممشتبه شده و فکر میکنید که قطر استانی از ایران است
خجالت بکشید
روحاني نبايد اعتراض كند . شايد در مقام بهتري انجام وظيفه كند.
جناب روحانی ممکن است بفرمائید با رای دادندچگونهدمیتوانیم اعتراض خود را به عملکرد دولت نشان بدهیم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
رای نده اما یارانه و امتیازات دولتی هم نخواه چون با دشمن همصدا شدی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بابا یارانه
بابا امتیازات
سرمایه میدی بهمون ستون!!!
جواب به 8:50
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مگه یارانه رو دولت از جیبش میده
یارانه هموم مالیات و پول نفتی که از جیب تمام مردم داره کم میشه ، پس بابت این جور چیزا منتی روی سر مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مسخره کن پس فردا رفتی دیدی شدی دهک دهم و مجوز کسب و کارت هم نمیاد نگی مملکت قانون نداره؟ سزای همصدای با دشمنان ایران سنگین تر از این حرفاشت
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
يارانه يك دلاري يا ٥ دلاري؟
اونجور که باید و شاید از اعدام قبادلو دلم خنک نشد کاش میشد دوباره اعدامش کرد
اغتشاش نه جناب اعتراض درسته اگه این برای بالایی ها جا می افتد انقد سال پیش خسارت به جان و مال مردم نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
اعتراض؟ عجب رویی دارید
روحانی صرفا یک رایگان خور بود که خیال میکرد خیلی زرنگ تست اگر یه دونه به نعل بزند و یه دونه میخ
محمد قبادلو به معنی واقعی کلمه عاقبت به شر شد چون برای یه آشوب مستهجن یه نفرو کشت و خودش هم اعدام شد. وگرنه تو تظاهرات های گرانی بنزین من خودم حضور داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
حتما داشتی مردم را می زدی
تابناک با این همه دوربین آیا فیلمی از لحظه تصادف و شهادت مامور محترمنیروی انتظامی ندارید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
فیلمش رو من همون زمان دیدم یه پیکان وانت بود شماها اگه سعودی نشنال نبودید می دیدید
بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تابناک جون چجوریه طرف 8:56 نظر داده شما فوری منتشر کردی جوری که ظرف 9 دقیقه یکی هم جوابش رو داده بعد یوقتایی ما نظر میدیم چنان در دست بررسی میذاریش که دیگه یادت میره انتشار بدی؟
از ۳/۴ میلیارد دلار چه خبر ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
منظورت همون چای دبش خودمونه خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تا چند سال دیگه در دست بررسی میماند
چون ممکنه طرف اسم همکاراش را لو دهد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تو ديگه كي هستي؟ از خارج بعد از ٤٠ سال امدي ايران؟
شیخ ریش قشنگ !
تمام شد دوران دغلبازی و وسط بودن و از هر ۲ طرف خوردن
در جواب کسی که گفته رای نده ولی یارانه و امتیاز دولتی نخواه باید بگم اینها ارث پدری دولت نیست سرمایه مملکت و سهم هر ایرانیه و لطف هم نمی‌کنند به ما می‌دهند لطفا کشور های اروپایی ببینید چه خدماتی بدون منت به شهر وندانشان میدهند واقعا متاسفم به این طرز تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دقیقا سهم هر ایرانیه نه وطن فروشی که با پروژه های دشمن همصدا میشه! رای ندادن امسال یعنی چراق سبز به آمریکا و اسرائیل برای حمله به ایران پس یارانه که هیچ باید مجازات های سخت تری باشه براتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
چراغ سبز را اونهایی به دشمن می دهند که مردم را از شرکت تو انتخابات مایوس کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دشمن و دوست را مردم تشخیص میدن
ملت ایران خردسال نیستن که یک نفر براشون دوست و دشمن تایین کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
9:24
با خشونت نشد با تهدید هم نمیشه
رای دادن و رای ندادن کاملا اختیاریه
لطفا آرام بنشین و نگاه کن تا مردم حماسه بیافرینند
فکر کن برای گسترش بی حیایی و فحشا یه نفرو بکشی و خودتم اعدام بشی! خدایا عاقبت به خیرمون کن.
قرائت متفاوت?
از بدهی 700 هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق تامین اجتماعی چه خبر ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ادم باید منصف باشد روحانی هرکاری کرد جریانی که همه می شناسند سنگی انداخت جلوی پاش اگر به روحانی بود الان برجام تمام شده بود مردم از ان بهرمند بودند ولی بعضی انتظارداشتند خود رئیس جمهور اپوزیسیون می شد مگه میشه
از فساد ۹۲ هزار میلیارد تومنی فولاد مبارکه چ خبر ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بیخیال انهم تمام شد ورفت
اختلاس دبش از اخبار مهم نبود؟
افرادی مثل روحانی تا زمانی که در قدرت هستند قانون وحتی قانون اساسی را نوکر خودشان می دانند(۲۹شهریور ۷۵ در سرخه سمنان:قانون نوکر نظام هست)ولی حالا که از اسب پیاده شده دم از قانون وقانون اساسی میزند هیچکدام فرقی با هم ندارند دعوایشان سر قدرت و ثروت هست
محمد قباد لو یک قاتل و یک فرد خطرناک برای جامعه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دیکه خیالت راحت ادم خطر ناکی تو جامعه نیست همه از پاپ هم کاتولیک تر شدن
از آمریکا و اسسرائیل استفاده ابزاری نکنیم یعنی هر کسی که رای نداد اسرائیلی خطاب نکنیم هر کسی اعتراض یا منتقد بود وطن فروشش خطاب نکنیم
یه سوال؟ شما که همه رو رد صلاحیت کردید به غیر از 4 تا خودی خوب همونا رو خودتون انتخاب کنید برن نماینده بشن دیگه
انتخابات دیگه چرا بر گزار بشه؟
تابناک درست نیست روی عکس دف زنان شیرازی علامت ویدئو بزاری اما ویدئو نباشد و عکس باشد خودت رو اصلاح کن و مردم آزاری نکن
فلاکت وبدبختی تمامی ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست