بازدید 3829
۴

واکنش ترامپ به کشته شدن ۳ سرباز آمریکایی

ترامپ در پیامی دیگر با ادعای اینکه «ما در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داریم» نوشت: این روز وحشتناک سند دیگری برای اثبات این امر است که ما نیاز به بازگشت فوری به «صلح از طریق قدرت» داریم، به‌طوری که دیگر هیچ هرج و مرج، ویرانی، و از دست دادن جان‌های گرانبهای آمریکایی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 29 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به کشته شدن سه نیروی آمریکایی در اردن، این اتفاق را ناشی از ضعف جو بایدن دانست و مدعی شد که اگر او رئیس جمهور بود، هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتاد.
 
 دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتشار پیام‌هایی در شبکه اجتماعی تروث (Truth) به حمله شب گذشته به پایگاه آمریکایی در اردن واکنش نشان داد که به کشته شدن سه سرباز و زخمی شدن بیش از ۳۰ عضو نیروهای نظامی آمریکا منجر شده است.
 
ترامپ در پیام خود نوشت: این حمله به ایالات متحده یکی دیگر از پیامدهای وحشتناک و غم انگیز ضعف جو بایدن است. اگر من هنوز در کاخ سفید بودم، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.
 
وی در پیامی دیگر با ادعای اینکه «ما در آستانه  جنگ جهانی سوم قرار داریم» نوشت: این روز وحشتناک سند دیگری برای اثبات این امر است که ما نیاز به بازگشت فوری به «صلح از طریق قدرت» داریم، به‌طوری که دیگر هیچ هرج و مرج، ویرانی، و از دست دادن جان‌های گرانبهای آمریکایی وجود نداشته باشد.
 
دونالد ترامپ که برای شرکت در انتخابات بعدی ریاست جمهوری به‌عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه تلاش می‌کند، افزود: کشور ما با جو بایدن به عنوان فرمانده کل قوا نمی‌تواند زنده بماند.
 
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دقایقی پس از اعلام خبر حمله به پایگاه این کشور در اردن در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های سه نیروی کشته شده در این حمله تاکید کرد که ایالات متحده به آن پاسخ مناسبی خواهد داد.
 
وضعیت در منطقه برای ایالات متحده و نیروهای مستقر در آن از هفت اکتبر ۲۰۲۳، زمانی‌ که رژیم صهیونیستی حملات سهمگین خود علیه نوار غزه را آغاز کرد، به طور فزاینده‌ای مخاطره آمیز و دشوار شده است. نیروهای مقاومت در منطقه طی ماه‌های گذشته در پاسخ به این حملات و حمایت بدون قید و شرط واشنگتن از آن، حملاتی را علیه مواضع آمریکا انجام داده‌اند.
 
غرب مدعی حمایت نظامی و مالی ایران از نیروهای مقاومت منطقه و کنترل اقدامات آن‌ها از سوی ایران است. این در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران با رد این ادعاها تاکید می‌کنند که نیروهای مقاومت به‌طور مستقل و بر اساس صلاحدید خود عمل می‌کنند و از ایران دستور نمی‌گیرند.
 
با این وجود، ایران هشدار داده است که کاهش تنش‌ها در منطقه، مستلزم متوقف شدن حمایت‌های واشنگتن از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه است.
 
یک سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل نیز پس از وقوع حمله به پایگاه آمریکایی در اردن به روزنامه وال استریت ژورنال گفت که ایران با حملاتی که مورد بحث است، هیچ ارتباطی ندارد.
 
این مقام ارشد ایرانی افزود: این درگیری از سوی ارتش آمریکا علیه نیروهای مقاومت در عراق و سوریه آغاز شده است و این عملیات میان‌ آن‌ها متقابلاً انجام می‌شود.
 
همچنین ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص خبر حمله به نیروهای آمریکایی تاکید کرد: تکرار اتهام بی‌اساس به ایران، فرافکنی و نیز توطئه‌ کسانی است که منافع خود را در کشیدن مجدد پای آمریکا به معرکه‌ای تازه در منطقه و تحریک آن در گسترش و تشدید بحران می‌بینند تا از این طریق مشکلات خود را پوشش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
انشالله ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود
ترامپ باعث سرعت در نابودی و فروپاشی غرب وحشی می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
برعکس
میترسه جنگ جهانی بشه اموالشو از دست بده
چطور 100 تا حمله در عراق و سوریه فقط آسیب مغزی داشت؛ اما یه بار حمله به مرز اردن کشته داده!!!/
خیلی عجیبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست