بازدید 13167

پاقدم عبدالکریم حسن در پرسپولیس؛ ۵گل عجیب!

کد خبر: ۱۲۱۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 29 January 2024

عبدالکریم حسن چند روز پس از پیوستن به پرسپولیس نخستین دیدار دوستانه خود با سرخ‌ها را تجربه کرد و نکته عجیب اینکه سنگین ترین شکست تاریخ این باشگاه در همین بازی رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تصویر عبدالکریم در بازی با شباب الاهلی نشان می‌دهد این بازیکن سابق السد قطر، در امارات برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را در جریان یک مسابقه تدارکاتی پوشید.

پرسپولیس پیش از سفر به امارات باتوجه به لیست قبلی یحیی گل محمدی و نظر اوسمار، عبدالکریم حسن، مرد سال سابق فوتبال آسیا را به خدمت گرفت.

عبدالکریم باتوجه به دیرتر اضافه شدنش به تمرینات نیم فصل، در روزهای اخیر بیشتر به طور اختصاصی تمرین می‌کرد اما از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسید که کاپیتان سابق تیم ملی قطر از آمادگی مطلوب و حداقلی برخوردار است و می‌تواند با شروع لیگ برای پرسپولیس بازی کند. 

این بازیکن در روز شکست عجیب و پنج گله پرسپولیس با هدایت اوسمار مقابل شباب الاهلی امارات ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که با توجه به زمان کم حضور در تمرینات و این بازی عملکرد قابل قبولی هم داشته است.

با این حال نکته جالب توجه در اولین تصویر عبدالکریم در کیت بازی پرسپولیس، حضور مهدی احمدی در پشت سر اوست. احمدی، مدافع چپ جوانی است که در اواخر نیم فصل اول باتوجه به افت و محرومیت علی نعمتی فیکس شده بود اما با حضور عبدالکریم شرایط او نیز سخت‌تر از قبل در پست دفاع چپ پیش‌بینی می‌شود‌.

 با نظر اوسمار، عبدالکریم یک خط جلوتر به عنوان وینگر بازی کرده که این هم در نوع خود عجیب بود. با توجه به ناقص بودن نفرات ستونی پرسپولیس به دلیل جام ملت‌های آسیا، حدس زدن اولین ترکیب با نظر اوسمار و تغییر پست‌های بازیکنان چندان کار راحتی نیست. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل