بازدید 5439
۲
عبدالکریم حسن رقیب نعمتی در ترکیب سرخ‌ها

مردسال آسیا به ایران آمد و به پرسپولیس پیوست

جاده یکطرفه فوتبال ایران به قطر، مسیر برگشت هم پیدا کرده و عبدالکریم حسن مدافع سابق السد و تیم ملی قطر به پرسپولیس پیوست!
کد خبر: ۱۲۱۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 22 January 2024

اولین بازیکن قطری تاریخ لیگ فوتبال ایران، به پرسپولیس پیوست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ از سال‌های دور بازیکنان زیادی در فوتبال ایران به لیگ قطر پیوستند که تعدادشان بسیار زیاد است. از امیر قلعه‌نویی و فرشاد پیوس و بسیاری دیگر در دهه شصت تا سالهای اخیر که لیگ ستارگان، فوتبالیست های ایرانی را جذب کرد.

حالا با اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این جاده یکطرفه مسیر برگشت هم پیدا کرده و عبدالکریم حسن مدافع سابق السد و تیم ملی قطر به پرسپولیس پیوست!

حسن در لیگ قهرمانان آسیا چند باری مقابل پرسپولیس بازی کرده است اما از این پس در ترکیب پرسپولیس حضور خواهد داشت. فوتبال قطر بعد از کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های دوره گذشته، اعتبار جدیدی پیدا کرده است. 

 عضو پیشین تیم ملی قطر که در جام ملت‌های آسیا به اردوی عنابی‌ دعوت نشده، با توجه به توافق‌های صورت گرفته و برای عقد قرارداد نهایی راهی ایران شد تا به پرسپولیس بپیوندد و امروز در فرودگاه امام، مورد استقبال معاون قرمزها قرار گرفت.

حسن، نخستین خرید زمستانی پرسپولیس در نقل و انتقالات میان‌فصل است و قراردادش با این تیم به مدت یک فصل و نیم اعتبار خواهد داشت.

عبدالکریم حسن که قرار است تست‌های پزشکی را هم پشت سر بگذارد، بعد از موفقیت در تست پزشکی به‌صورت رسمی قرارداد خود را امضا خواهد کرد اما بعید است که در این راه مشکلی به وجود بیاید.

حسن به‌صورت تخصصی بازیکن پست سه فوتبال (دفاع چپ) است ولی با توجه به ویژگی‌های فنی، قدرت بازی در پست‌های دیگر را هم دارد. بیشتر دوران فوتبال این بازیکن در باشگاه السد قطر گذشت و همراه با این تیم به افتخارات و عناوین قهرمانی بسیاری دست پیدا کرد.

وی در سال ۲۰۱۸ موفق شد عنوان بازیکن سال فوتبال آسیا را از آن خود کند و اکنون در 30 سالگی به دنبال تجربه‌ای متفاوت در پرسپولیس است.

نکته جالب اینکه او در فصلی بهترین بازیکن آسیا شد که علیرضا بیرانوند هم در مراسم حضور داشت اما در نهایت حسن توانست نظر هیئت داوری را جلب کند و توپ طلای آسیا را بالای سر ببرد.

عبدالکریم یکی از معدود بازیکنان آسیایی تاریخ پرسپولیس خواهد بود و همچنین به اولین بازیکن قطری قرمزها تبدیل می‌شود که حضورش در پرسپولیس، توجهات بیشتری را متوجه این تیم تهرانی می‌کند.

باتوجه به نمایش ضعیف علی نعمتی در نیم فصل نخست، عبدالکریم در پست او به میدان می‌رود و باید دید که می‌تواند خیال پرسپولیس را از حضور یک بازیکن طراز اول راحت کند یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حتما صلواتی و هیچ هزینه ای نداشته
مربی چی شد؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار