بازدید 21453

آرزوی جالب سرمربی تاجیکستان برای ایران درشب تاریخی

کد خبر: ۱۲۱۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 29 January 2024

 سرمربی تاجیکستان بعداز پیروزی تاریخی مقابل تیم امارات در جام ملت‌های آسیا، آرزو کرد ایران به فینال این جام برسد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال تاجیکستان ابراز امیدواری کرد، تیمش به دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صعود کرده و فینال را مقابل ایران برگزار کند.

 پیتر شگرت پس از صعود تاریخی تیم ملی تاجیکستان به یک چهارم نهایی جام ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا بابت تمام اتفاقات امروز خوشحالم. بازی خیلی مهمی بود. یتیم‌اف یکی از بهترین بازیکنان ماست و امروز عالی بود‌. روز گذشته ما تمرین پنالتی کردیم و برای هر یک از ضربات برنامه‌ریزی داشتیم. برای هر لحظه از این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما جنگیدیم و یک لحظه هم عقب ننشستیم.

وی افزود: یکی از فاکتورهای تیم ما داشتن بازیکنان خیلی خوب است. آنها فوق العاده هستند و باور لازم را دارند که می‌توانند اتفاقاتی بزرگ را رقم بزنند. ضمن اینکه می‌توانیم مراکش را برای خودمان یادآوری کنیم که مثل آنها خوب بودیم. باید از شرایط خوب مثل هتل بگوییم. همچنین کادر فنی تیمم که خیلی تلاش می‌کنند تا موفق شویم. باید بگویم هر اتفاقی در این تورنمنت مقدور است. ما اینجا هستیم و خوشحالیم که در جام ملت‌ها بازی می‌کنیم.

این مربی که اصلیتی کروات دارد، در مورد شخصیت کاریزماتیک خودش گفت: در مکان‌های مختلفی در اروپا مربیگری کرده‌ام. ما باید با نهایت احترام تلاش کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. اینها بخشی از شخصیت من است.

سگرت در مورد ماندن یا رفتن از تیم ملی تاجیکستان پس از پایان تورنمنت گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم. هر کس می‌تواند پیشنهاداتی را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در فینال با ایران، دیگر تیم فارسی زبان تورنمنت بازی کنند؟ توضیح داد: تیم ملی ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد، تیمی قدرتمند که بسیار خوب است. دوست داریم این آرزو برای بازی با ایران در فینال محقق شود، اما هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
بنده خدا منظورش اینه خدا کنه به ژاپن و کره نخوریم ایرانو میشه یه جوری برد
این همه حجم از نژادپرستی نوبره.... خوبه حالا تمامی انتحاریها و بمب گذارهای کشورمون از همین همزبانهایتان هستند
زنده باد تاجیکستان درود بر ایران بزرگ
مردم ایران از صمیم قلب تاجیکستان رو دوست دارن درود همزبان
تاجیکستان با غیرت و مردانه جنگید .
با توجه به اینکه نسبت به امارات دارای امکانات ضعیف و بازیکنان ناشناخته بود ، این پیروزی مبارکشان باشد .
شاید این برد ، تلنگری برای پیشرفت شان باشد .
مربی شان هم ، به دل آدم می نشست .
مرحبا به مربی تاجیکستان
آرزوی موفقیت دارم برای تاجیک های نازنین و این شعاری که خود تاجیک ها استفاده می‌کنند زنده باشی فارسی زبان
تیم ایران فقط فارسی زبان نیست و سایر زبان ها نیز حضور دارن لطفا کمی تفکر
تاجیکان شیران واقعی پارس هستند نه کسان دیگر. ما هم شیرمردان نسل آفتاب. اینان فرزندان واقعی رستم و شهنامه و فردوسی اند از تبار سامانیان اینان گیو بزرگ مایند.درود به شریفشان.
تفکرات فاشیستی رو جمع کنید. تیم فارسی زیان یعنی چی؟ من به عنوان یک ایرانی که زبان مادریم فارسی نیست حالا باید آرزوی پیروزی فارس زبانها رو بکنم؟؟؟؟!!!!
درود بر هم تباران و هم زبانان تاجیکستان عزیز
تاجیک ها و کردها و بلوچ ها و ارانی ها و ارمنی ها و گرجی ها همه و همه ایرانی تبار و ایرانی نژاد هستند و این مرزهای استعماری نه ایران را از ایرانی و نه ایرانی را از ایران نمی توانند جدا سازند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست