بازدید 2630

کاتب: عملکرد شورای نگهبان قابل تقدیر است

نمایندهٔ اصول گرای دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی از عملکرد شورای نگهبان در این دوره از انتخابات تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 26 January 2024

به گزارش تابناک، غلامرضا کاتب  نماینده گرمسار در دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شورای نگهبان در این دوره از انتخابات، بسیار قابل تقدیر است. شورای نگهبان با تدبیر و درایت خود، توانست بستر را برای حضور همه جریانهای سیاسی در انتخابات فراهم کند. این امر، باعث خوشحالی و خرسندی مردم شده است.

وی در پاسخ به  این سوال که چرا این عملکرد شورای نگهبان، مورد رضایت مردم است گفت: مردم ما، همواره خواستار حضور همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات بوده‌اند. آنها معتقدند که حضور همه جریان‌ها، باعث رقابت سالم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود. شورای نگهبان با تایید صلاحیت نامزدهای همه جریان‌های سیاسی، به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند.


کاتب عملکرد شورای نگهبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس را باعث تحقق فرامین رهبری انقلاب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود:  مردم با دیدن اینکه همه جریان‌ها در انتخابات حضور دارند، مشارکت بیشتری خواهند داشت. همچنین، این اقدام باعث تشکیل مجلس قوی و متخصص و دلسوز مردم خواهد شد. مجلسی که با کمک به قوای دیگر، بتواند مشکلات مردم را مرتفع نماید.

کاتب همچنین افزود: توصیه من به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی این است که با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه برنامه‌های کاربردی، به مردم نشان دهند که شایسته حضور در مجلس هستند. آنها باید با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند و مشکلات آنها را درک کنند. همچنین، باید با همفکری و همکاری یکدیگر، برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست