بازدید 2064
۳

رئیسی به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی یکروزه به ترکیه، بامداد امروز وارد تهران شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 25 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی که ظهر چهارشنبه به دعوت رسمی رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر کرده بود، پس از دیدار دوجانبه و برگزاری هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، به تهران بازگشت.

سید ابراهیم رییسی که ظهر روز چهارشنبه به دعوت رسمی رییس جمهور ترکیه به این کشور سفر کرده بود، پس از دیدار دوجانبه با آقای رجب طیب اردوغان، به اتفاق و با حضور مقامات ارشد دو کشور، هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری ایران و ترکیه را نیز برگزار کردند.

رئیسی و اردوغان سپس در مراسم امضای ۱۰ سند همکاری مشترک حضور یافته و در نشست مطبوعاتی مشترک با رییس جمهور ترکیه نتایج رایزنی‌های صورت گرفته را تشریح کردند.

رئیس جمهور پس از حضور و سخنرانی در نشست مشترک ۴۰۰ تن از فعالان اقتصادی دو کشور که به اتفاق همتای ترک وی صورت گرفت، دیدار و گفتگویی نیز با ایرانیان مقیم ترکیه داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
وزیر گردشگری هه
برای چی رفت. رفته با کشوری که بیشترین تبادل اقتصادی با اسراییل در 2023 را داشته مذاکره کنه ؟ یا رفته بود فقط این شعر حافظ «خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل» را بخواند و برگردد.
اقا یک سوال الان اینها با همون هواپیمایی که خاتمی خرید و میگفتند چرا پول بیت المال را هواپیما برای ریاست جمهوری خریدی تردد میکنند یا با قراضه های ایران ایر و .... ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی