بازدید 3947
۳

خروج دیپلمات‌ها هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل

شبکه تی آر تی عربی چهارشنبه شب از خروج شماری از دیپلمات‌های خارجی از نشست شورای امنیت در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، هنگام سخنرانی نماینده این رژیم خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ 25 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، منابع خبری گزارش دادند که هنگام سخنرانی سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، بسیاری از دیپلمات‌های خارجی در اعتراض به نسل کشی این رژیم در غزه، سالن شورای امنیت را ترک کردند.

بر پایه این گزارش، پایگاه خبری تی آر تی عربی در گزارشی اعلام کرد که بسیاری از دیپلمات‌های خارجی، هنگام آغاز سخنرانی «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اعتراض به جنایات این رژیم در غزه، سالن جلسات شورای امنیت سازمان را ترک کردند.

نشست شورای امنیت سازمان ملل با حضور حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر از وزرای خارجه کشورها و نیز آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل برای بررسی وضعیت خاورمیانه و فلسطین عصر روز سه‌شنبه به وقت محلی برگزار شد.

رژیم صهیونیستی هم اکنون زیر فشارهای بین‌المللی و شکاف و بحران داخلی بر اثر جنگ علیه نوار غزه قرار دارد. پرونده شکایت علیه تل‌آویو به خاطر نسل کشی در غزه در دادگاه دیوان بین‌المللی دادگستری به جریان افتاده است و بسیاری از کشورها خواهان توقف این جنگ شده‌اند و مناطق مختلف جهان نیز صحنه تظاهرات در محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل و لزوم توقف آن است.

در سطح داخلی نیز، بین سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره نحوه مدیریت جنگ اختلافات شدیدی بروز کرده است و همچنین سران این رژیم زیر فشار خانواده‌های اسیران صهیونیست قرار دارند که تعدادی از آن‌ها در حملات خود ارتش اسرائیل در نوار غزه کشته شده‌اند.

در هفته‌های اخیر نیز انتقادها از کابینه نتانیاهو شدت گرفته و درخواست‌ها برای کناره‌گیری وی افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
هاله نور
اینا برای ما خاطرست.
رژیم قلابی و تروریستی و هلوکاستی کودک کش و نسل کش اسراییل بر اثر اقدام بسیار احمقانه جانی بلفطره نتان یاهو با توجه به کشتار سی هزار زن و کودک و مرد بیگناه و هفتاد هزار زخمی و مفقودالاثر و دومیلیون اواره و تخریب مسکن فلسطینیان دیگر نمی تواند جایگاهی در اراضی اشغال شده فلسطینیان داشته باشد بویژه انتقام این همه کشتار گریبان سردمداران بی کفایت این رژیم را خواهد گرفت .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست