مشارکت مردم، مجلسی قوی را تشکیل خواهد داد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با مشارکت در انتخابات مجلس قوی تشکیل خواهند داد که می تواند هم نظارت دقیقی بر دستگاه های اجرایی داشته باشد و هم قوانین مورد نیاز کشور را به تصویب برساند.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 24 January 2024

به گزارش «تابناک»، محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات سبب می شود تا افراد توانمند، چابک و متخصص که به مسائل کشور اشراف دارند، وارد مجلس شوند.  تشکیل یک مجلس قوی نیز می تواند مشکلات کشور را حل کند. یک مجلس قوی می تواند رابطه نزدیکی با مردم برقرار کرده و یک اعتماد سازی خوبی در سطح جامعه داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس قوی می تواند هم نظارت دقیقی بر دستگاه های اجرایی داشته باشد و هم قوانین مورد نیاز کشور را به تصویب رسانده و هم  ریل گذاری درستی برای حرکت کشور داشته باشد. همه این ها به مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد. یک مجلس قوی می تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، در سطح جامعه بین الملل نیز متوجه حضور مردم در صحنه خواهند شد. مردم ما پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و اگر صحبت هایی از عدم مشارکت می شود به خاطر ناراحتی است که از ما مسئولان دارند. حتی کسانی که پای صندوق رای نمی آیند، بدان معنا نیست که نظام خود را دوست ندارند. این عملکرد ما مسئولان است که مردم را ناراحت می کند. مردم ما نظام خود را دوست دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل