بازدید 4416

اگر نوامیس خودرا دوست دارید در انتخابات شرکت کنید

رئیس مجمع طلاب حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات موتور محرکه حکمرانی اسلامی است، عنوان کرد: انتخابات، مشارکت مردم در سرنوست خودشان است.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 21 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است، گفت: همه کسانی که دلشان برای ایران می‌تپد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین ایران، سرنوشت کشور و پیشرفت و پیشبرد را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

سیدجلال رضوی مهر با بیان اینکه انتخابات موتور محرکه حکمرانی اسلامی است، عنوان کرد: انتخابات، مشارکت مردم در سرنوست خودشان است.

وی ادامه داد: اگر همه مسئولین و مردم برای سرنوشت خود احترام قائل شوند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، این بار نیز میخی دیگر بر تابوت تفکر استکبار و صهیونیست خواهیم کوبید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید برای انتخابات یک سمینار کشوری در قم که خاستگاه انقلاب است رقم بخورد و افراد متفکر، صاحب اندیشه، بصیر، بانفوذ، سرشناس در این اجتماع دعوت شوند و بارش فکری ایجاد شود و حضور نخبگان کشوری در قم به عنوان بمب خبری انتشار پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم از این سمینار باید بتوانند بینشی بیشتر نسبت به داشته خود درباره انتخابات به دست بیاورند، گفت: سمینار ویژه‌ای هم برای مبلغین باشد و دولتمردان و وزرا حضور پیدا کنند و فعالیت‌ها، دستاوردها و پیشرفت‌ها را بازگو کنند تا مبلغین با شناخت از دولت بتوانند برای مردم بازگو کنند.

رضوی مهر افزود: در انتخابات نه فقط صاحبان تریبون، صداوسیما، مراکز علمی و شخصیت‌های دارای منصب بلکه همه کسانی که دلشان برای ایران می‌تپد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین ایران، سرنوشت کشور و پیشرفت و پیشبرد را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: کسانی که با شهید سلیمانی عهد دیرین دارند، امام رضا (ع) را در این سرزمین ولی نعمت خود می‌دانند، افرادی که با حکم امام وظیفه دارند مفهموما و مصداقا پشتیبان ولایت فقیه باشند، کسانی ناموس پرست هستند و نوامیس خود را دوست دارند و حتی کسانی که دغدغه داشتند به دغدغه‌های‌شان نرسیدند و پاسخ منفی گرفتند اما کلیات حفظ تمامیت ارضی، حدود و ثغور کشور ایران را دست دارند در هر کجای دنیا هستند باید بشتابند و در انتخابات سهیم باشند و بدانند شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نوامیس! انتخابات!
چشم منتظر فرمایش جنابعالی بودیم
باشه
حتما رای میدیم که بعد یکی مثل اقای ظریف بگه مردم خودشون خواستن اینجوری تو بدبختی وفلاکت زندگی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
جرات نداشتی کسی دیگه رو مثال بزنی؟
هرچی بگید نتیجه عکس میده ،بنابراین اگر سکوت کنید خیلی سنگین تر وبهتره
معلوم نیست این حضرات تا الان کجا بودند که موقع انتخابات نه تنها به فکر مردم بلکه به فکر نوامیس مردم هم هستند؟!!!
من در انتخابات شرکت میکنم.....در صورتی که عدالت رعایت بشه...انتخابات آزاد .
تنها دلیل شرکت نکردن مردم در انتخابات مشکلات اقتصادية.
مشکلات اقتصادی حل بشه مردم بدون توصیه وبا شور ونشاط مثال زدنى پای صندوق های رای حاضر میشن. لطفا با اصطلاحات نوامیس ودوست داشتن نوامیس با احساسات مردم بازی نکنید. آخه چقدر بگیم خواهشا بالاغیرتا اقتصاد را دریابید.
لطفاً مسؤلین کشور قسم ناموسی دهید، دست از سر مردم بر دارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار