بازدید 1930
بهمن دیزل جزئیات طرح فروش قسطی خود را اعلام کرد:

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

شرکت بهمن دیزل انواع فورس ۶ تن و ۱۲ تن را به صورت قسطی عرضه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 23 January 2024

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

به گزارش «تابناک» به نقل از بهمن نیوز بنابر بخشنامه اخیر بهمن دیزل، طرح فروش کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ در بهمن ماه اجرا خواهد شد و خریداران می‌توانند با صورت نقدی-اعتباری نسبت به خرید محصولات این طرح اقدام کنند.

طرح فروش قسطی فورس از چه زمانی شروع می‌شود؟

بر اساس این طرح فروش از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه مورخ سوم بهمن تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۱ بهمن برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

موعد تحویل خودروهای این طرح به همراه کاربری هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود و محصولاتی که با پرداخت شش و دوازده ماهه، یک سال بیمه بدنه دارند. کاربری‌های موجود در این طرح چوبی فلزی، مسقف فلزی و باری فلزی است اما مطابق قواعد حاکم بر این طرح فروش تغییر کاربری امکان پذیر نیست.

روش‌های فروش قسطی چگونه است؟

تمامی محصولاتی که در این طرح عرضه می‌شوند در اقساط سه، شش و دوازده ماهه قابلیت پرداخت دارند و تنها شصت درصد مبلغ محصول به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

بر همین اساس مبلغ پیش پرداخت برای خرید قسطی کامیون فروس ۶ تن (کابین خوابدار بدون کاربری) حدود یک میلیارد ۲۶ میلیون تومان و پیش پرداخت کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با کاربری حدود یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان خواهد بود و در نهایت پیش پرداخت فورس ۱۲ تن نیز حدود یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان اعلام شده است.

جزییات اقساط این طرح فروش مطابق جدول زیر خواهد بود.

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

جدول فروش طرح نقدی اعتباری فورس ۶ و ۱۲ تن

شرایط و ضوابط چک‌های پرداختی بابت قسط‌ها چیست؟

استفاده متقاضی از چک‌های طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور این نوع چک‌های الزامی است و بر ثبت آن در سامانه صیاد تاکید شده است. همچنین ممنوعیت دارندگان چگ برگشتی رفع اثر نشده از صدور چک جدید و عدم ثبت نام در سامانه صیاد از دیگر مواردی است که در این بخشنامه بر آن تاکید شده است.  همچنین متقاضیانی نباید چک برگشتی یا سر رسیده نشده در شرکت بهمن دیزل داشته باشند.

سند این خودروها چه وضعیتی دارد؟

اسناد و شناسنامه خودروهای واگذاری به نام خریدار و در رهن شرکت بهمن دیزل خواهد بود و هزینه فک رهن خودرو بعد از پایان پرداخت کلیه وجوه خودرو بر عهده متقاضیان است و هریدار تا پایان اقساط ملزم به خرید الحاقیه بیمه بدنه به هزینه خود است و اگر خریدار در پایان مدت اقساط داری پرداخت معوق باشد همچنان ملزم است خود را به نفع شرکت بیمه بدنه نماید و هرگونه عواقب عدم صدور بیمه نامه بر عهده خریدار است و شرکت مسپولیتی در این رابطه ندارد.

فورس ۱۲ تن چه ویژگی‌هایی دارد؟

کامیون فورس F210 با موتور CUMMINS با حجم ۴۵۰۰CC یک خودروی تجاری ایمن، مدرن و راحت است.

فورس ۱۲تن به دلیل بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا خودرویی قابل اطمینان خواهد بود برای مثال ترمز به عنوان مهمترین ابزار ایمنی خودرو در فورس ۱۲ تن از پیشرفته‌ترین روش‌ها بهره می‌گیرد و از سایر رقبای داخل کشور خود برتر است. ترمزهای دیسکی- کاسه‌ای این خودروی تجاری با کمک سیستم‌های کنترل الکتریکی EBS و سیستم ضدلغزش ASR در کنار سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم کنترل پایداری ESC کیفیت عملکرد ترمزها را در مقایسه با محصولات مشابه بازار ایران به طرز محسوسی ارتقا داده است.

تجاری F210  یک خودروی تجاری مدرن است چون از فناوری‌های مدرن برای آسایش راننده استفاده می‌کند؛ جلو آمپر TFT، صندلی پنوماتیک با قابلیت تنظیم در ۶ جهت و کابین بزرگ و ارگونومیک آن فورس ۱۲ تن را در رده خودروهای تجاری قرار می‌دهد.

فورس۱۲  تن را باید یک خودروی با آسایش دانست چرا که با طراحی مولتی مدیای به روز، گرمکن آیینه‌های برقی و تهویه مطبوع یک محیط کار با کیفیت را در اختیار رانندگان تجاری ایجاد می‌کند.

همچنین برخی امکانات نظیر جک بالابر برقی، قطع کن باتری، تنظیم گاز درجا، آبگیر سوخت این محصول را جزو محصولات رده بالا قرار داده است.

ویژگی‌های فورس ۶ تن بهمن دیزل چیست؟

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

فورس ۶ تن بهمن دیزل

فورس ۶تن دارای یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS با تزریق مستقیم است. این کامیون از گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد. از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون ترمز جلو وعقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه شدن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده عمکلرد خوبی دارد.
کابین به روز فورس ۶تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز کرده است. تجهیز فورس به مولتی‌ مدیا ( رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB, SD) همینطور قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.
همچنین افزون بر مولتی مدیا، کامیون فورس ۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت مطلوبی را فراهم آورد. از همین رو صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به تخت دارد و فضای مناسب به منطور استراحت کاربر را فراهم می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست