بازدید 1703

تولید ماهیانه مونوکسید کربن رکورد زد

رکورد جدید تولید ماهیانه محصول مونوکسید کربن در دی ماه سال جاری ثبت شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 22 January 2024

به گزارش تابناک اقتصادی، فناوران موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول مونوکسید کربن خود در دی ماه سال جاری به میزان ۱۰۴۶۲ تن گردید.

این رکورد در پی انجام موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی این واحد در آبان ماه سال جاری محقق شد تا آنگونه که انتظار می‌رفت با اتمام موفقیت آمیز اورهال این واحد و نیز با توجه به استراتژی‌های مدون این شرکت در عرصه تولید پایدار و مستمر با رویکرد افزایش بهره‌وری، زمینه ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول مونوکسید کربن در دی ماه سال جاری در این شرکت فراهم گردد.

شایان ذکر است رکورد قبلی تولید ماهیانه مونوکسید کربن مربوط به فروردین ماه ۱۳۹4 با تولید ۱۰۳۹۶ تن بوده است. این پتروشیمی بدنبال تبیین مبنای وجودی خود مبنی بر تلاش در ساختن دنیایی زیباتر و سالم تر با تولید محصولات باکیفیت در استانداردهای جهانی، در راستای تحقق انتظارات ذی نفعان، پایداری و‌کمیت تولیدات را نیز همواره مد نظر استراتژی‌های راهبردی خود قرار داده است تا بتواند چشم انداز مترقی متعالی و پیشرو در تولید محصولات اصلی را با نگاه توسعه نگر به زنجیره ارزش محصولات در حوزه صنایع پاین دست و سودآوری پایدار در افق ۱۴۰۵ محقق سازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست