بازدید 2121
۶

تعرفه عجیب تلویزیون برای انتخابات

عدد دریافتی تلویزیون از نامزد‌های انتخاباتی برای حضور در تلویزیون همچنان خبرساز است.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 20 January 2024

به گزارش تابناک، روزنامه فرهیختگان نوشت: اخباری از جزئیات طرح رسانه‌ای تلویزیون برای انتخابات به گوش می‌رسد که نشانگانی از همان فرآیند حذفی است که بر گرده این طرح هم سنگینی می‌کند؛ به‌طوریکه سیاستمداران حزبی یا نامزد‌هایی با تمکن مالی بتوانند از این فرصت بهره بیشتری ببرند. 

مثلا در مورد شهر تهران، نامزد انتخاباتی برای ثبت‌نام در سامانه تبلیغات ۲۰ دقیقه‌ای تلویزیون ویژه انتخابات مجلس، باید رقم ۱۵۰ میلیون تومان بپردازد. به عبارتی دقیقه‌ای ۷ میلیون تومان.

با نگاهی به آمار تعداد نامزدها، که بیش از ۱۱ هزار نفر هستند به رقمی خواهیم رسید که حتما آورده مناسبی برای سازمان صداوسیما از این انتخابات خواهد شد. با نگاهی به جدول می‌بینیم که برای هر استان چه مبالغی در نظر گرفته شده است، مثلا در آذربایجان غربی مبلغ ۵ تا ۹۵ میلیون تومان، تهران بین ۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان، سیستان‌و‌بلوچستان بین ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، همدان بین ۲۰۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و به همین ترتیب مبالغی که برای هر استان در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مملکت شده گردنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
گردنه از قدما هم بوده
فقط یک شاسی بلند جابجا کنه ده برابرش درمیاد
نگران نباش اونایی که قراره برن مجلس اسپانسر دارن این رقم‌ها هیچی نیست .. پس از انتخاب شدن کاندیدای مورد نظرشون هم اینقدر درمیارن که این رقم خورده هم حساب نمیشه
تلویزیون در این شبکه های رسمی مخاطب آنچنانی نداره چه برسه به این 200 کانالی که برای انتخابات درنظر گرفته شده. عملا پول دور ریختنه.
چند دقیقه بهش فکر کردم
به یه نکته جالب رسیدم
مطمئنم پشت این تعرفه چند ده میلیونی مغزهای متفکر نشسته
یکسری افراد که شاید هم دلسوز باشن و شاید هم مردم رای بهشون بدن بخاطر نداشتن این پول قطعا انصراف میدن و راه برای رفتن همون افراد مد نظر که صاحب پول و قدرت هستن و نماینده های قبلی باز میشه و کمتر دردسر دارن!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار