بازدید 1665
با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس، به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 20 January 2024

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مس‌پرس، مراسم افتتاح سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور دکتر محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع در امور آموزش برگزار شد.

مدیر امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع در این مراسم گفت: پروژه «سایت آموزش خطوط هوایی» براساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های به‌عمل‌آمده توسط امور آموزش مجتمع مس سرچشمه با همکاری امور برق و نیروگاه‌ها به مساحت 900 مترمربع در محل امور آموزش مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس محمدرضا ابراهیم‌نژاد افزود: این سایت آموزشی در جهت افزایش مهارت‌هایی ازجمله فن‌ورزی شبکه هوایی، ارتینگ، کابل خودنگه‌دار، ایمنی در برق، ایمنی در ارتفاع و کاهش هزینه‌های ناشی از فقدان تخصص‌های مربوط ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این قابلیت‌ها و مهارت‌ها که در سایت آموزش خطوط هوایی توسط امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راه‌اندازی شده، علاوه بر این مجتمع، قابل ارائه به دیگر مجتمع‌هاست.

همچنین در حاشیه این برنامه، از فضا و امکانات آموزشی امور آموزش و توسعه شایستگی و همچنین محل برگزاری مسابقات ملی مهارت در این امور بازدید و با برگزیدگان این مسابقات نیز گفت‌وگو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست