بازدید 2481

رهایی ۲ نوجوان از چنگال آدم ربایان

کد خبر: ۱۲۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 16 January 2024

با اقدام منسجم اطلاعاتی و پلیسی در دو عملیات جداگانه  دو دختر و پسر نوجوان به  آغوش خانواده خود بازگشتند و ۷ آدم ربا  دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی جیرفت در حالی  از بازگرداندن پسر نوجوان به آغوش خانواده اش خبر داد و اظهارکرد: در این خصوص سه  آدم ربا به دام افتادند.سرهنگ عبدلی  نسب ادامه داد: به دنبال  شکایت یک شهروند  مبنی  بر مراجعه  نکردن پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده شدن وی  در یکی از روستاهای  اطراف شهرستان، پیگیری  موضوع در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه متهم مرتبط با  این آدم ربایی  را دستگیر کردند،افزود: این نوجوان ربوده شده را ظرف چند ساعت در یک باغ با دست و پای  بسته رها  کردند و متهمان این پرونده را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی  تحویل دادند.این مسئول انتظامی ، علت و انگیزه این اقدام ناشایست را که در حیطه جرایم خشن و با مجازات  سنگین قرار دارد، اختلافات شخصی  ذکر کرد.  

بنابر این گزارش ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج هم  از آزادی یک گروگان از چنگال آدم ربایان مسلح ظرف کمتر از ۵ساعت در جنوب استان کرمان خبر داد .

قاضی کیومرث قاسمی افزود :با دریافت  گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان و این که آدم ربایان قصد انتقال فرد گروگان را از پهنای جغرافیای این شهرستان دارند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.وی گفت :با توجه به  حساسیت موضوع و این که فرد گروگان یک دختر ۱۶ ساله بود،بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان صادر شد.

دادستان قلعه گنج افزود:با انجام  اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان،مخفیگاه آدم ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق ،فرد گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.این مسئول قضایی  با اشاره به این که این دختر نوجوان  صحیح و سالم تحویل  پدر و مادرش  شده است ،افزود:در این زمینه  ۴متهم بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست