بازدید 34335

دانلود قسمت ۱۶ سریال مرداب نسخه کامل و مستقیم

برای دانلود قسمت شانزدهم سریال مرداب که چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد، به ادامه مطلب مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید قانونی و دانلود سریال مرداب قسمت 16 شانزدهم با بالاترین کیفیت از طریق لینک‌های دانلود در ادامه مطلب اقدام نمایید.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 17 January 2024

دانلود قسمت ۱۶ سریال مرداب نسخه کامل و مستقیم

  • برای خرید و دانلود قانونی سریال مرداب قسمت شانزدهم 16 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته و بازی چشم نواز شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.
  • برای دانلود قسمت جدید سریال مرداب روی لینک زیر کلیک کنید
  • «« دانلود قسمت 16 سریال مرداب »»
  • درباره سریال مرداب

سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و معمایی می‌باشد و می توان گفت مرداب قسمت 16 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال مرداب

سریال مرداب ماجرایی رازآلود و معمایی دارد؛ آدم‌های کوچیک، رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت‌تر پاک میشه…

در شهری کوچک، جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه‌ی ارتباطات پنهان شده‌اند، یک جوان باهوش و دلسوز به شهر برمی‌گردد و تلاش می‌کند پرده از رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش بردارد.

در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، از جمله یک خبرنگار محلی با روحیه‌ی قوی، یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو. هر قسمت سریال «مرداب»، رازها و ارتباطات پنهان را آشکار می‌کند.

مرداب قسمت ۱۶ کی میاد؟

سریال مرداب قسمت ۱۶ روز چهارشنبه 27 دی ماه 1402 ساعت 8 صبح از رسانه فیلم نت و مدرن فیلم پخش می شود.

سریال مرداب را از کجا ببینم؟ 

سریال مرداب قسمت ۱۶ شانزدهم از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 16 سریال مرداب

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری، مهدی هاشمی و…

 اگر علاقمند به دیدن سریال نیسان آبی هستید می توانید قسمت 9 این سریال را از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

 

دانلود قسمت ۱۶ سریال مرداب نسخه کامل و مستقیم

««دانلود قسمت ۹ نیسان آبی ۲ »»

 

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار