بازدید 1919

هدایای تبلیغاتی نوروز 1403

در این محتوا به بررسی چند نمونه از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و اهمیت خرید آن‌ها می‌پردازیم تا به خوبی بتوانید یکی از آن‌ها را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 16 January 2024

هدایای تبلیغاتی نوروز 1403

اغلب کسب و کارها با نزدیک شدن به پایان سال،  شروع به تبلیغات به روش‌های مختلفی می کنند. این زمان فرصت خوبی برای دیده شدن، کسب درآمد و سپس افزایش فروش است به شرطی که روشی مناسب برای تبلیغات نوروزی خود نسبت به دیگر رقبا انتخاب کنید. یکی از این روش‌های پربازده، انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی است. شاید برای شما نیز سوال باشد که کدام هدایای تبلیغاتی در نوروز 1403 مناسب کسب و کار شما هستند و بر برند شما تاثیر گذار خواهند بود؟ گفتنی است که خرید هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در واقع یک استراتژی بازاریابی در نوروز است. در این استراتژی، هر کسب ‌و‌کاری به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد و اختصاصی است که تنها متعلق به مجموعه‌ی خود باشد. این موضوع باعث تمایز و تشخیص راحت‌تر آن از دیگر مجموعه‌هاست و باعث برندسازی خواهد شد. این هدایا علاوه بر منحصر به فرد بودن باید کاربردی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی که حاوی تبلیغات هر برند است؛ باعث ماندگاری در ذهن تمامی مخاطبان شما می‌شود.

در این متن به بررسی چند نمونه از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و اهمیت خرید آن‌ها می‌پردازیم تا به خوبی بتوانید یکی از آن‌ها را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی

پیش از آن که سراغ گزینه‌هایی بروید که به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروز استفاده می‌شوند، باید بدانید بر چه اساسی باید این هدایا را انتخاب کنید. به جایگاه مخاطبان توجه ویژه کنید چرا که بدون شک هدیه‌ای که برای مشتریان قدیمی خود در نظر می‌گیرید با هدیه‌ای که به مشتریان جدید خود می‌دهید، با یکدیگر تفاوت دارند. سن و جنسیت مخاطبان را در نظر بگیرید تا هدیه‌ای که دریافت می‌کنند متناسب با سلیقه‌ی آنها باشد. یادتان باشد که دیگر رقبا در این ایام برای دیده شدن، حرفه‌ای عمل می‌کنند پس خرید هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد را ساده نگیرید. یکی از مزایای مهم خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی، مقرون به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی و بازگشت سرمایه است. اگر برای تبلیغ برند یا کسب و کارتان بودجه ی کمی در اختیار دارید، هدیه تبلیغاتی نوروز یک گزینه مناسب برای تبلیغ برندتان است که می توانید سالی یک بار نسبت به انجام آن اقدام کنید.

ایده‌های مناسب برای هدیه تبلیغاتی نورزوی

هدایای تبلیغاتی نوروز 1403

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز خود، باید زمانی را صرف کنید تا بتوانید متناسب با سلیقه افراد و بودجه‌ی تبلیغاتیهدیه تهیه کنید. برای رسیدن به هدف تجاری خود از خرید هدایای تبلیغاتی بهتر است با کارشناسان مجموعه صبح آگهی مشورت کنید، کارشناسان این مجموعه هدایای تبلیغاتی باکیفیت را به شما پیشنهاد می‌دهند. در ادامه به برخی از هدایای تبلیغاتی نوروزی پرطرفدار اشاره می‌کنیم.

تقویم رومیزی

امروزه یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد برای صاحبان کسب‌و‌کارها تقویم رومیزی اختصاصی است که دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. این تقویم‌ها به عنوان یک ابزار نشان دهنده‌ی روزشمار و مناسبات آن‌ها برای همه‌ی افراد قابل استفاده است. تقویم‌های رومیزی در مقابل دید بسیاری از مخاطبان شما قرار خواهند گرفت و باعث آگاهی از روزها و مناسبات آن خواهد شد. به این دلیل شما می‌توانید پیام و محتوای تبلیغاتی‌ خود را به راحتی منتقل کنید. فضای مناسب تبلیغات در این هدایا بسیار زیاد است پس شما می‌توانید با استفاده از تقویم رومیزی اختصاصی، با چاپ نام برند، لوگو و اطلاعات مجموعه بر روی پایه و یا هربرگ سررسید در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید. هر صفحه از تقویم رومیزی تبلیغاتی شما می‌تواند شامل تصاویری از برند و خدمات شما باشد. همچنین می‌توانید از جنس‌ها و مدل‌های مختلف همچون تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی یادداشت‌دار و ... متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

سررسید یا سالنامه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نوروز 1403

هر فرد پس از آغاز سال جدید به داشتن اطلاعات روزها و مناسبات سال نیاز دارد. سررسید یا سالنامه کتابچه‌ای است که دارای تقویم سال جاری به همراه مناسبات هر روز سال می‌باشد. سررسید را میتوان دفترچه یادداشتی روزانه تصور کرد که مطالب مهمی را در آن یادداشت می‌کنیم. استفاده مکرر از سررسید در تمام روزهای سال آن را تبدیل به یک هدیه محبوب و پر استفاده در میان مردم کرده است. کاربرد گسترده آن باعث شده که سررسید خود به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شود که قابلیت اختصاصی شدن را دارا می‌باشد. بیشتر شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ اغلب برای اقدامات تبلیغاتی خود هزینه‌ای را برای تهیه‌ی سررسید می‌گیرند. برای تبلیغات در سررسیدها، در چندین صفحه لت تبلیغاتی توضیحات کاملی درباره هر مجموعه و خدماتی که ارائه می‌دهند را چاپ می‌کنند. برخی دیگر نام برند خود را به روش‌های مختلف روی روی جلد سررسید تبلیغاتی چاپ می‌کنند تا در ذهن مخاطب خود ثبت شوند. قیمت چاپ سررسید نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی اغلب بالاتر است اما مخاطبان شما از این هدایا تا پایان سال استفاده می‌کنند که این یک مزیت و تبلیغ هر روزه برای برند شما محسوب می‌شود.

ست هدیه مدیریتی

ست‌های مدیریتی نیز یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار عید نوروز برای موسسات محسوب می‌شوند. این هدایای تبلیغاتی به صورت جعبه‌هایی شیک مشتمل از دو تا شش تکه از لوازم کاربردی و خاص با توجه به مخاطب شما تهیه می‌شوند. به عنوان مثال سررسید و خودکار نفیس معمولا در کنار سایر اقلام دیگر به عنوان ست مدیریتی در ایام نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته‌بندی خاص و شکیل، علت محبوبیت ست‌های مدیریتی شده است. همچنین ست مدیریتی میتواند در طول مراسمات نوروز به مراتب برای افراد کاربردی و در عین حال جذاب باشد و همچنین به تبلیغ برند شما نیز بپردازد. شما می‌توانید روی تمام محصولات ست و روی جعبه ست مدیریتی تبلیغات خود را چاپ کرده و به مخاطبان خو.د ارائه کنید. به یاد داشته باشید که اگر ست شما دارای محصولات بی کیفیت باشد نتیجه‌ی منفی بر تبلیغات شما می‌گذارد پس باید در انتخاب محصول و تولیدکننده‌ی آن بسیار دقت کنید. ست مدیریتی صبح آگهی یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما برای نوروز 1403 شما می‌باشد.

در نوروز 1403 همراه شماییم

حالا که می‌دانید عید نوروز به چه اندازه برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اهمیت دارد، به هیچ عنوان این فرصت طلایی را برای تبلیغ برند خود از دست ندهید. هدایای نوروزی می‌توانند یک ترفند حرفه‌ای و به موقع از طرف مدیران هر شرکت به مخاطبان خود باشند. به دلیل حجم بالای هدایای ارسالی توسط دیگر شرکت‌ها در عید،  بایدهدیه‌ای خاص و باکیفیت انتخاب کنید. شما می‌‌توانید از این مناسبت برای ارسال هدیه تبلیغاتی خود و ماندگار شدن استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی منحصر به فردی برای عید نوروز هستید، از وبسایت ما دیدن کنید. با ما هدیه تبلیغاتی جدیدی را برای برند و کسب و کار خود خود انتخاب کنید و ماندگار شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی