بازدید 2349
۲

دستگیری ۴ عامل اصلی حادثه راسک

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسم فراجا از دستگیری عاملان حادثه‌ راسک خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 14 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی به تشریح آخرین اقدامات واحدهای عمل کننده فراجا در مبارزه با تروریسم پرداخت و اظهار کرد: پس از حادثه راسک این قول را به ملت عزیز ایران دادم که انتقامی جانکاه از تروریست‌ها خواهیم گرفت و شایسته است اعلام نمایم که واحدهای عمل کننده پلیس در مبارزه با تروریسم طی چند روز گذشته به توفیقات قابل توجهی دست یافتند.

وی افزود: چهار عامل اصلی حادثه‌ راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ معاند شد. آنها تصور می‌کردند که از رصد اطلاعاتی ما خارج شده‌اند.

دستگیری ۴ عامل اصلی حادثه راسک

سردار رادان با بیان این که تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز از جنایتکاران کشف و ضبط گردید، گفت: به رده های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: به اطلاعات خوبی در خصوص دستگیری سایر عوامل و آمران حادثه‌ راسک رسیده‌ایم و ریشه تروریسم را باذن الله خواهیم سوزاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا را شکر اگه درست باشه
درود بر نیروی الهی انتظامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی