بازدید 4543

انهدام باند سارقان طلای دختران خردسال در ساری

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان طلاجاتِ کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 13 January 2024


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی ماموریتی با هماهنگی قضایی، سارقان و مالخران مورد نظر را شناسائی و  سارقان اصلی را که دو زن جوان بودند، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه در این رابطه 4متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان به 4 فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند، اموال مسروقه کشف و ضبط شد و سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی معتبر منتشر می‌شود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار